به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

اسکوچیچ: تیم سایپا حریف قابل احترامی است

اسکوچیچ: تیم سایپا حریف قابل احترامی است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از اینکه قرار است تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با پرسپولیس بازی کند، ابراز رضایت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست پیش از بازی تیمش برابر سایپا اظهار داشت: بازی‌های سایپا را دیده‌ایم و قطعاً حریف قابل احترامی برای ماست. بازی سختی با آنها خواهیم داشت، ولی یک شانس بزرگی برای ماست تا خودمان را بالا بکشیم. امیدوارم بازیکنانم شرایط این بازی را درک کنند. توقع داریم هواداران‌مان یک حمایت جانانه از ما داشته باشند تا ما برای رویارویی با سایپا قوی‌تر شویم. روزهای گذشته یکسری مشکلات در باشگاه داشتیم، ولی تلاش ما بر این است که حرفه‌ای باشیم و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و پیروز میدان باشیم.

وی در مورد قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و تقابل تیمش با پرسپولیس در این مرحله گفت: جام حذفی به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و در این مسابقات همیشه یک سورپرایز وجود دارد. درست است که پرسپولیس تیم قوی و قدرتمندی است، ولی ما هم نشان دادیم که می‌توانیم مقابل آنها بازی کنیم و پا به پای این تیم بجنگیم. شاید قرعه بسیار بسیار خوبی برای ما نباشد، ولی از طرفی هم گریه نمی‌کنیم که چرا باید با پرسپولیس روبه‌رو شویم. اگر بخواهیم در جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید این بازی‌ها را بگذرانیم. چه فرقی می‌کند الان با پرسپولیس بازی کنیم یا در فینال مقابل این تیم قرار بگیریم؟

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپا در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 فردا (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
امیدوارم تیم محبوب مان را تشویق کنیم واقایان ثابت کنیم که تیم محبوبمون دوست داریم یا علی مدد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
هواداران بزرگ صنعت الان تیم و بازیکنان به حمایت خیلی بیشتری احتیاج دارن این بازی خیلی مهمه باید ورزشگاه را پر کنیم وبه خاطر حق وحقوق تیم شعار بدیم تا بچه ها روحیه بگیرن نباید در این شرایط بی تفاوت باشیم وتنهاشون بزاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
بخدا اگه بازی که روبروی سایپا انجام دادید را روبروی پرسپولیس انجام بدید راحت میبریدشون فقط باید با تمرکز بجنگید . موفق باشید برزیل ایران .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها