به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

تارتار: تمرکز بازیکنان تیمم روی مسائل فنی نیست

تارتار: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی شد تمرکز بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی باشگاه روی مسائل فنی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل پیکان در تهران گفت: در ابتدا جا دارد درگذشت جعفر کاشانی، اسطوره پرسپولیس و همچنین درگذشت کمک داور مسجدسلیمانی را تسلیت بگویم. در مورد بازی هم باید بگویم با توجه به مشکلات‌مان شرایط خوبی نداریم و تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی نیست. با این حال به هواداران‌مان قول می‌دهم که با تمام وجود بازی کنیم. البته باشگاه به قرار قبلی خود که حل مشکلات تا قبل از این مسابقه بود، عمل نکرده است. ما نماینده شهر اولین‌ها هستیم و فوتبال از اینجا (مسجدسلیمان) به وجود آمده است. همه چیز آنجا شروع شد و همه چیز در آنجا هم تمام شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با ابراز امیدواری به اینکه مسئولان به فکر این باشگاه باشند، تصریح کرد: مقابل تیمی بازی داریم که یک مربی خوشنام و پرافتخار مانند فرکی دارد، حریف بازیکنان باکیفیتی جذب کرده و از ساختار مدیریتی قدرتمندی بهره می‌برد. روند پیکان در هفته‌های گذشته خوب بوده است، اما ما هم در پنج هفته گذشته نشان دادیم که از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. با احترام به تیم خوب پیکان می‌گویم ما به عشق هواداران‌مان و برای پیروزی به میدان می‌رویم. شاید این آخرین دیداری باشد که روی نیمکت تیم مسجدسلیمان هستم و تا زمانی که مشکلات حل نشود به مسجدسلیمان برنمی‌گردم.

تارتار در رابطه با این که آیا تیمش فردا در دیدار مقابل پیکان دفاعی بازی خواهد کرد، گفت: ضمن احترام برای تیم خوب پیکان، برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. در پنج دیدار گذشته هم دفاعی بازی نکردیم. شاید با توجه به پنج تساوی اخیرمان همه تصور کنند که تفکرات ما دفاعی است و برای مساوی وارد میدان می‌شویم، اما نشان دادیم که برای بردن بازی می‌کنیم. ما با حریفان سرسختی بازی کردیم و پیکان نیز جزو این حریفان است. امیدوارم اشتباهات بازیکنان ما با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر و بدقولی باشگاه کمتر باشد.

وی ادامه داد: قرار بود باشگاه تا پایان شهریور به تعهداتش عمل کند و به من قول داده بودند که نفت امسال مشکل مالی نخواهد داشت. از هیئت مدیره گرفته تا رئیس هیئت استان و نماینده شهر قول داده بودند که نفت مشکل مالی نداشته باشد. نمی‌توانم با توجه به شرایط اقتصادی الان در چشم بازیکن نگاه کنم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در واکنش به این که صحبت‌هایی شده که تیم‌های تحت پوشش وزارت نفت نباید تیم‌داری کنند، گفت: اصلی ترین سرمایه کشور نفت است. هیچ ایرادی ندارد که چند شهر به عنوان تیم نفتی وجود داشته باشند و جوان‌ها را به سمت ورزش و مردم را به نشاط سوق دهند. نمی‌دانم چطور این قانون را تصویب کردند که هزینه لیگ برتری داده نشود. شما باید به شهر مسجدسلیمان بیایید و ببینید که دلخوشی مردم بازی آخر هفته تیم‌شان است. ما هفته گذشته محروم بودیم و دیدید که مردم به چه شکلی بازی را می‌دیدند. این ظلم به مردمی است که همیشه در جنگ بودند و امیدوارم این دلخوشی را از آنان نگیرند. بودن در لیگ برتر ارزشش به مراتب بیشتر از تیم‌داری در دسته‌های پایین‌تر است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
شیران زاگرس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
درود بر شرف پاک آریایی شما
امیدوارم شوک به مسئولین وارد بشود و به فکر تیم باشند بلاخره صبر و تحمل هم یک حدی دارد.
در پناه پروردگار باشید.
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
درود به شرفت تارتار عزیز یکی از بهترین مربی های با شرف ایران واقعا نمیشه باید بهش حق داد با این اوضاع مالی چطور میشه ادامه داد مسولین خوزستان بی عرضه ترین مسوولان ایران هستن چطوری هیج حقی نداره خوزستان نفت زیر زمین ما رو میبرن خرج خودشون میکنن پس این مردم چ حقی دارن یعنی یه تیم رو نمیتونن نگه دارن خدا به داد مسولین برسه اگه تارتار بره واسه مشکل مالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
بابا تارتار تو خودت کم حاشیه درست نمیکنی.هر روز مصاحبه میکنی.اینقدر استرس به خودتو تیمت وارد نکن
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
حق دارن برادر من پولشون میخوان....تیم های خووزستان دارن نابوود میکنن...لعنت بر مدیران بی عرضه خوزستان
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
هواداران نفت فردا تو نماز جمعه از امام جمعه محترم مسجدسلیمان طلب کمک کنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها