به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

فرکی: وزیر نفت راهی را نرود که دیگران رفته‌اند

فرکی: وزیر نفت راهی را نرود که دیگران رفته‌اند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان این را که تیمش در دو دیدار اخیر در لیگ برتر و جام حذفی گلی نخورده است، خبری خوشحال‌کننده برای پیکانی‌ها دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: باید یادی کنیم از پیشکسوت بزرگ کشورمان جعفر کاشانی که دار فانی را وداع گفت و به اهالی ورزش و خصوصاً فوتبالی‌ها و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم. ایشان در تیم‌های شاهین و پیکان زحمات زیادی کشید. شخصاً به ایشان ارادت داشتم. همچنین جا دارد هفته نیروی انتظامی را از طرف خودم و پیشکسوتان پاس تبریک بگویم. بعد از هفته ششم بازی‌های مقدماتی جام جهانی را داریم و آرزو می‌کنم ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در ادامه مسیر موفق باشند.

وی در ادامه افزود: با توجه به حضور تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی امیدوارم تیم کشورمان در این مسابقات هرچه قوی‌تر ظاهر شود و امیدوارم ملی‌پوشان موفق باشند. همچنین خوشحالیم که در بازی با کامبوج خانم‌ها و خواهران ما به ورزشگاه می‌آیند و به آنها خوش‌آمد می‌گوییم. امیدوارم این رویه ادامه‌دار باشد و همچنین کسانی که به ورزشگاه می‌آیند فرهنگ بالای خود را نشان دهند و باعث خوشحالی ورزش و فوتبال کشور باشند. امیدوارم بتوانیم این اتفاق را با حماسه بزرگی همراه کنیم و حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها را در دیدارهای ملی و باشگاهی شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، تصریح کرد: ما از جلسه آنالیز نفت آمده‌ایم. این تیم مقابل پنج مدعی بالای جدول پنج مساوی کسب کرده و نشان داده که تیمی قابل احترام است. نفت بازیکنان آینده‌داری دارد و همه مسجدسلیمان را به نام اولین‌ها می‌شناسیم. در سال‌هایی که با نفت روبه‌رو می‌شویم که در فوتبال و بسیاری از موارد شهر اولین‌ها محسوب می‌شود، اخباری از وزیر نفت می‌شنویم که واقعاً حیف است. از او درخواست می‌کنم راهی را نرود که دیگران رفته‌اند. وزیر نفت باید به آسیب‌های اجتماعی توجه کند و فکر می‌کنم برای شرکت نفت و سایر شرکت‌های زیرمجموعه آن اصلاً تیمداری هزینه‌ای ندارد و بلکه سود هم در پی خواهد داشت.

فرکی با ابراز امیدواری به بهبود پیدا کردن شرایط باشگاه‌های پارس جنوبی،‌ نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان، خاطر نشان کرد: امیدوارم نگذارند این سه تیم که به سرنوشت نفت تهران دچار شوند. حضور نفت تهران به جوانان تهرانی انگیزه می‌داد. ما اکنون با تیم قابل احترام بازی داریم که بازیکنانی جوان و باتجربه در اختیار دارد. اکنون دو تیم هم‌امتیاز هستند و ما به عنوان میزبان تلاش می‌کنیم، بازی خوبی مقابل نفت ارائه کنیم و میزبان خوبی باشیم. امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.

وی با بیان اینکه دو تیم نقاط ضعف و قوت یکدیگر را می‌شناسند، گفت: ما بازیکنانی داریم که در آینده می‌توانند خیلی به پیکان کمک کنند. ما بازیکن 18 ساله‌ای داریم که عملکرد بسیار خوبی برای ما ارائه کرده است. امیدوارم جوانان ما بازی قابل قبولی مقابل نفت مسجدسلیمان ارائه کنند. ما روی تمام حریفان کار کرده‌ایم و امیدواریم شاهد بازی تماشاگرپسندی باشیم. البته تیم ما که تماشاگری ندارد و هیچ وقت از این امتیاز بهره‌ای نبرده‌ایم، مگر اینکه هواداران و خانواده مجموعه پیکان از ما حمایت کنند. ما همیشه هر وقت مقابل تیم‌های پرتماشاگر بازی داریم، خوشحال می‌شویم و تلاش می‌کنیم تیم خوبی در فوتبال کشور باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: فردا برای تیم خودمان آرزوی پیروزی می‌کنم و مطمئنا ًبرای برد بازی می‌کنیم، چون پیروزی شرایط ما را در جدول بهتر خواهد کرد. امروز هم قرعه‌کشی جام حذفی را داریم و باید بدانیم با کدام حریف روبه‌رو خواهیم شد. پس از بازی‌ تیم ملی با پرسپولیس بازی خواهیم کرد. امیدوارم تیم ملی هم در دیدارهای مهرماه با پیروزی از زمین خارج شود و انگیزه برای سایر بازیکنان شده تا بتوانند تلاش کرده و به تیم ملی دعوت شوند.

فرکی در رابطه با اینکه نفت مسجد سلیمان سخت گل می‌خورد، گفت: در دو بازی اخیر گلی دریافت نکردیم، آن هم بر خلاف دیدارهای قبل که هم گل می‌زدیم و هم گل می‌خوردیم. این مسئله خبر خوشحال‌‌کننده‌ای برای پیکان است. ضمن این که خط دفاعی ما نیز گل می‌زند که پیام خوبی برای ارائه فوتبال هجومی است. نفت سخت گل می‌خورد اما ما در بخش گلزنی موفق بودیم و امیدوارم با توجه به برنامه‌هایی که پیش‌بینی کردیم بتوانیم به این تیم گل بزنیم. البته ما سعی می‌کنیم ابتدا در همه بازی‌ها گل نخوریم و سپس گل بزنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
حاج حسین مگر تو یه چیزی بگی دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
تشکر از اقای فرکی بابت حمایت از نفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
تشکر اقای فرکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
دردت تو سر نمایندگان خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
درود به شرف فرکی . دریغ از یک مصاحبه از استاندار و نماینذگان. راستی تسلیت به نمایندگان خوزستان چون تیمشون این هفته باخت . خدا صبرتون بده .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها