به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

جهانی: وسط بازی به فکر بدهکاری‌‌ام می‌افتم

جهانی: وسط بازی به فکر بدهکاری‌‌ام می‌افتم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هواداران این تیم را براداران خود خواند و تأکید کرد برای جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد جهانی در گفت‌وگو با تسنیم درباره بحران مالی در صنعت نفت آبادان اظهار داشت: متأسفانه مشکلات مالی وجود دارد، ولی با این بی‌پولی تا همین جا نتایج خوبی گرفتیم. این در حالی است که ذهن بازیکنان واقعاً مشغول است. اکثر بچه‌ها شغل دوم ندارند و فقط به پولی که از فوتبال می‌گیرند فکر می‌کنند تا مقابل خانواده‌های‌شان شرمنده نباشند. ما انتظار حمایت از مسئولان استانی را داریم، ولی آنها فقط یک بار در ابتدای فصل در تمرینات حاضر شدند. آقای عیسی‌زاده هم شبانه‌روز تلاش می‌کند، ولی ایشان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند و نیاز به حمایت دارد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: ممکن است مسئولانی که در رأس کار هستند، به مدیرعامل باشگاه قول بدهند که در فلان تاریخ به باشگاه پول می‌رسد، ولی وقتی این قول‌ها عملی نمی‌شود از دست مدیرعامل هم کاری ساخته نیست. باور کنید من به عنوان یک بازیکن ذهنم درگیر است، حتی در جریان بازی وقتی روی ضربه ایستگاهی یا کرنر، بازی متوقف می‌شود به فکر بدهکاری‌‌ام می‌افتم. فقط امیدوارم که خیلی زود مشکلات صنعت نفت برطرف شود. فوتبال ما هم حرفه‌ای نیست که یک باشگاه بتواند بابت فروش لباس، فروش بازیکن، دریافت حق پخش و ... درآمدزایی داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مشکلات اخیر در بازی با سایپا به ضرر صنعت نفت تمام نخواهد شد؟»، تصریح کرد: وقتی به زمین می‌رویم تمام هدف‌مان جنگیدن برای صنعت نفت و اعتبار از نام باشگاه است. ما هوادارانی داریم که هوادار نیستند بلکه برادرهای‌مان هستند. وقتی در شیراز بازی داشتیم آنها به ورزشگاه آمدند و تیم‌شان را برابر قشقایی حمایت کردند. آنها می‌توانستند وقت و هزینه سفر به شیراز را به‌خانواده‌های‌شان اختصاص بدهند و با آن هزینه مایحتاج روزانه‌شان را برطرف کنند. ما برای خوشحالی هواداران و مردم آبادان تمام تلاش خودمان را به‌کار می‌گیریم و می‌دانیم که نتیجه گرفتن تیم چقدر برای آنها مهم است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
انشااله هرچه زودتر مشکلات مالی بازیکنان حل بشه " داداشی " .
ناشناس
|
Sweden
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
شما با قدرت بازی کنید میدونیم سخته ولی شده ما فرش زیر پامون را می‌فروشیم پول بازیکنان را میدیم
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
حالا اینهمه سال پول میلیاردی گرفتید یکسال هم پولتون رو دوماه دیرتر بگیرید اتفاق خاصی نمیفته. ولله اگه شما بازیکنان با قراردادهای میلیاردی مشکل مالی داشته باشین ما چی بگیم که حقوقمون دو میلیونه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها