به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

شاملی: چهار سال است که مشکل مالی داریم

شاملی: چهار سال است که مشکل مالی داریم

خوزستان اسپورت- عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم‌های پایه نفت آبادان چهار سال است که پول نگرفته‌اند و وضعیت مالی ما واقعا خراب است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مظفر شاملی در گفت‌وگو با ایلنا درباره مشکلات این تیم اظهار داشت: مشکلات مالی که در باشگاه داریم همه را اذیت می‌کند و این فقط مربوط به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نیست. وضعیت جالبی نداریم و همه این را می‌دانند.

او ادامه داد: هیات مدیره در تلاش بود که مشکلات را برطرف کند و هرچه تلاش کردیم به نتیجه نرسیدیم. بازیکنان ما در محل تمرین حاضر شدند و مشکلاتشان را گفتند و چون تازه از شیراز آمده بودند و خسته بودند تمرین نکردند وگرنه روز گذشته تمرین بدون مشکل برگزار شد.

شاملی در واکنش به اظهارات دراگان اسکوچیچ که اعلام کرده با وجود شرایط فعلی آبادان را ترک می‌کند گفت: آنها هم مشکلات بزرگی دارند و اسکوچیچ حق دارد که بخواهد آبادان را ترک کند چون می‌بیند که هیچ چیز در حالت نرمال نیست. من با ایشان صحبت نکرده‌ام و او با مدیرعامل باشگاه ارتباط دارد. آقای عیسی زاده در این خصوص با ایشان صحبت کردند و باید هیات مدیره تشکیل جلسه بدهد تا در این باره تصمیم گیری کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که برای خروج از وضعیت فعلی چه تدابیری دارند گفت: کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم، باید چکار کنیم؟ اگر که پول داشتیم به بازیکنان پرداخت می‌کردیم. الان بازیکنان پایه ما چهار سال است که پول نگرفته‌اند! وضعیت مالی ما واقعا خراب است.

شاملی درباره اینکه با نامه وزیر نفت تیم صنعت نفت باید خصوصی سازی شود گفت: نه خصوصی سازی صورت نمی‌گیرد. اصلا چنین بحثی نبوده و در نامه ایشان آمده که در رده آماتور این قانون صورت می‌گیرد. تیم ما فعالیت حرفه‌ای دارد و این ابلاغیه درباره آن صورت نمی‌پذیرد.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه ما از وزیر نفت انتظار حمایت بیشتری داریم گفت: امیدوارم که تصمیماتی که اخذ می‌شود به سود مردم آبادان باشد. مردم آبادان در جنگ خون داده‌اند و به عنوان کسی که برادرش در زمین فوتبال شهید شد این درخواست را دارم که شرایط خوبی را فراهم کنند که مردم این شهر خوب زندگی کنند. تیم نفت متعلق به مردم این شهر است و خیلی‌ها با علاقه به آن زندگی می‌کنند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
اگر نفت در اصفهان ،تبریز،یزد و یا کرمان بود به هیچ وجه چنین اتفاقی نمی افتاد ،چون استانداران قوی و با نفوذ دارند ، نمایندگان آنها به فکر منافع استانشان هستند ،وضع خوزستان گویای همه چیز است استانداران بی کفایت ، ترسو و بله قربان گو ، نمایندگانی که فقط به فکر منافع شخصی و باند خودشان هستند،از ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
من عاشق فوتبالم ،،ولی کم کم از رفتن استادیوم دارم خودداری می کنم چون از مسئولان فوتبال قطع امید کردم واز دروغ آنها خسته و ناامید شدم، الان فقط از تلوزیون فوتبال نگاه میکنم،،فوتبال سکته کرد مرد،،،درد دل،،،
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
باسلام.. . وقتی که داد زدیم ب برکناری استاندار عبدالحسن مقتدایی باید اعتراض کنیم، طومار بنویسیم، کاری ک اصفهان حدود ده سال پیش برای استاندارش کرد و نذاشت عوض شود ما هم انجام دهیم،، سه نفر از کاربران کامنت گذاشتن مگر قرار است مقتدایی مادام العمراستاندار بماند. حالا تبعاتش گوارای آنانکه در برکناری اش شیرینی دادند.. مقتدایی شخصی ک سه سال متوالی استاندار نمونه شد.. شخصی ک توانست مصوبه ماشین های پلاک اروندی را فقط براخوزستان از دولت بگیرد.. شخصی ک صدوبیست میلیارد تومن رو بی دلیل بابت دود نفت وگاز از وزارت نفت وزنگنه ظالم بگیرد و در بین شهرستانهای خوزستان تقسیم کند واین موضوع باعث دشمنی زنگنه بااین ابرمرد شد و کلید برکناری اش زده شد.. کدام تیم خوزستانی در زمان او حراج شد یا بابت بودجه کم اینقدر ذلیل میشد.
سند چشم انداز بیست ساله خوزستان ک طراحی کرده ودنبال میکرد را کدام یک از شما عزیزان خبر داشت؟ ضمنا بنده ک از ایشان حمایت میکنم ب ولای علی، نه دردولت شاغل ام ونه نسبتی با ایشان دارم. مرغدارم. اهل رامشیر وطرفدار فوتبال و ورزش استان عزیزم هستم وب خدا احتیاج ندارم نه ب احدی. اگر مقتدایی بود، زنگنه و رییس دولت اش صدتا مصوبه در مورد عدم حمایت ازتیمهای نفتی استان میداد. مطمعن ام حق ما رو در میاورد. حالا ک نیست بدتر ازاین هم خواهد شد.. خودمان خواستیم وباید تاوانش را بدهیم.. شریعتی جوانی پاک است اما نمیتواند و ازبس دولت از مبارزه وایستادگی مقتدایی رنجیده بود مهره ای بنام شریعتی رو سرکار آورد که تجربه هیچ کاری را نداشته بعنوان استاندار خوزستان منصوب نموده ومرتب مصوبات بلا و بدبختی بر سر ما خوزستانیها نازل شد.. درآخر در بحث کارشناسی فوتبال خود را کوچکتر ازهمه کاربران عزیز میدانم،، اما ب آینده ی هر سه نماینده لیگ برتری استان.. دسته یک خوشبین نیستم، دسته دو احتمالا یک تیم صعود میکند،، سال سقوط فوتبال خوزستان است واگر هم سقوط نکنیم با رتبه ی ناخوشی لیگ را ب سرانجام میرسانیم.. امیدوارم ک پیش بینی بنده اشتباه درآید و شرایط به سود تیمهای استان عزیزم خاتمه یابد... یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
درود به شرف کاربر حیدری که کامل واقعیات را گفت . ما مردم خوزستان اول از خودمان میخوریم بعد از دیگران . ما خوزستانیا آدمای آینده نگری نیستیم کلا فقط الکی خوشیم و این در خون و پوستمونه.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
جناب حیدری عزیز باهات موافقم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها