به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

عیسی‌زاده: بازیکنان صنعت نفت اعتصاب نکرده‌اند

عیسی‌زاده: بازیکنان صنعت نفت اعتصاب نکرده‌اند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان شایعات مربوط به اعتصاب بازیکنان این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی زاده در گفت و گو با ایسنا در واکنش به خبر اعتصاب بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی، اظهار کرد: اعتصابی در کار نبوده است و بازیکنان روز گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 18 تا 20:30 تمرین کردند و خودم نیز در تمرین حضور داشتم.

وی بیان کرد: تیم در سه بازی متوالی به میدان رفته که دو بازی نیز خارج از خانه بوده است و با توجه به همین خستگی، تیم در روز دوشنبه تمرین نکرد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان درباره مشکلات مالی نیز عنوان کرد: هنوز بودجه باشگاه تامین نشده است و در حال رایزنی برای رفع مشکل مالی هستیم. شرایط تیمی خوب است ولی شرایط مالی خوب نیست.

وی تاکید کرد: بازیکنان، خوب و همدل تمرین می‌کنند ولی مشکلات مالی واقعا تیم را اذیت می‌کند. امیدوارم مسوولان کمک کنند تا این مشکل حل شود و خللی در برنامه‌های تیم و باشگاه پیش نیاید. تیم در مسیر درستی در حال حرکت است و حیف است که از اهداف مان عقب بیفتیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
تو بگو ماهم لابد باور میکنیم . موندم چرا لیگ را فقط با چهارتیم لنگ و کیسه و سپاهان و تراکتور برگزار نمیکنن که هم دولت حمایتشون میکنه و هم بخش خصوصی متمول و بعد از بین این چهارتیم یکی قهرمان و سه تیم دیگه هم برن جام باشگاههای آسیا . لااقل اینقدر تیمهای دیگه و هواداراشون که ظاهرا تیمها و هوادرای غیر ایرانی و سرراهی هستن زجر نمیکشن و فدراسیون مسئولین هم هرسال خیالشون راحت میشه که این چهارتیم همیشه قهرمان و به آسیا میرن . این دولت و نمایندگان مجلس بخصوص نمایندگان خوزستان هم دیگه از شر ما زیادیا راحت میشن . قوانین فقط برای همه تیمها جز این چهارتیم قابل اجراس. مسئولین در فکر نابودی جوانان سایر استانها هستن و دلسوزی اونها برای سالم موندنشون فقط شعاره.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
0
0
فولادمبارکه درامد سالش بایک روز وزارت نفت دریه حده اونوقت بازیکنهای سپاهان قرارداد میلیاردی وبازیکن نفت ازبی پولی بره قرض بگیره زنگنه ننگت باد مرگ برتو ویارانت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها