به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

سامری: شانس زیادی برای قهرمانی آسیا داشتیم

سامری: شانس زیادی برای قهرمانی آسیا داشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات باشگاهی آسیا شانس زیادی داشتیم ولی مقابل نماینده ژاپن با بدشانسی شکست خوردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، حماد سامری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا بسیار بالا بود و تیم ها با تمام توان وارد این رقابت‌ها شده بودند.

وی افزود: ما در مرحله گروهی حریفان خود را با قدرت از پیش رو برداشتیم و با روحیه مناسبی وارد مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدیم و برای قهرمانی برنامه ریزی کرده بودیم.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: نماینده ژاپن در سال گذشته عنوان نایب قهرمانی باشگاه آسیا را کسب کرده بود و امسال برای رسیدن به قهرمانی خود را به خوبی تقویت کرده بود.

سامری تصریح کرد: تمامی تیم‌ها در این رقابت‌ها شکست را تجربه کردند و این نشان از نزدیکی سطح تیم‌ها به یکدیگر داشت هر چند در دیدار نیمه نهایی نمایش قابل قبولی برابر نماینده ژاپن داشتیم ولی با بدشانسی از رسیدن به فینال بازماندیم.

وی اظهار داشت: ما تنها تیمی بودیم که در این مسابقات بدون بازیکن خارجی بازی کردیم و از ملی پوشان ایرانی که در این رقابت‌ها تیم ما را همراهی کردند تشکر ویژه داریم زیرا با تمامی خستگی ناشی از جام جهانی حاضر به همراهی تیم پالایش نفت شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها تجربه خیلی خوبی برای بازیکنان ما به شمار می‌رود و باید از این تجربه در رقابت‌های لیگ برتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تیم تا هفته آینده استراحت خواهد کرد و از هفته آینده برای حضور پرقدرت در لیگ برتر تمرین تیم آغاز می‌شود.

سامری تصریح کرد: از کسانی که با حمایت خود امکان حضور تیم پالایش نفت آبادان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را فراهم کردند تشکر می‌کنیم ولی برای نتیجه گیری در رقابت های لیگ برتر هم باید حمایت شویم تا از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

شایان ذکر است، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در رقابت های باشگاه های آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد عنوان سومی را کسب کرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
آقای سامری دمت گرم سومی آسیا هم عالی بود
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها