به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

آل‌کثیر: یک هزار تومانی از باشگاه دریافت نکرده‌ایم

آل‌کثیر: یک هزار تومانی از باشگاه دریافت نکرده‌ایم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سه ماه است به آبادان آمدیم و یک هزار تومانی دریافت نکردیم و روز گذشته تمرین نکردیم تا تکلیف مشخص شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با میزان در مورد اعتصاب اخیر بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در گرمای آبادان هر روز تمرین می‌کنیم. در این شهر سایه هم گرم است، ولی مثل این که کسی به فکر ما و این تیم نیست و فقط هواداران هستند که از تیم حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: روز گذشته (دوشنبه) تمرین نکردیم و باید ببینیم امروز چه اتفاقی رخ می‌دهد. البته ما در تمرینات حاضر می‌شویم، ولی تمرین نمی‌کنیم. در بازی هفته ششم هم حاضر می‌شویم چون ما وظیفه داریم طبق قانون در زمین باشیم، اما باید به داد ما برسند. اگر از اول فصل این مشکلات را داشته باشیم وای به حال وسط فصل! امیدوارم امروز در جریان تمرینات اتفاقات خوبی رخ دهد تا بازیکنان تیم صنعت نفت هم انگیزه‌هایی برای تمرین کردن پیدا کنند.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سه ماه است به آبادان آمدیم و یک هزار تومانی دریافت نکردیم. مسئولان باشگاه هم می‌گویند پیگیر هستند. نمی‌دانم این چه پیگیری است که هیچ نتیجه‌ای نداشته؟ تا الان هم اگر ما در تمرینات حاضر می‌شدیم و بازی می‌کردیم به خاطر هواداران بوده است.

آل‌کثیر ادامه داد: آنها به عنوان یک بینننده و تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند، ولی نمی‌دانند که ما در این تیم گیر افتاده‌ایم. ما هم خرج داریم. به جای این که به خانواده‌ام کمک کنم مدتی است از آنها خرجی می‌گیرم. برخی بازیکنان خرج چند خانواده را می‌دهند. بازیکنان ما پول مخارج خود را ندارند و برخی از آنها از شهر‌های دور آمده‌اند.

وی با اشاره به سختی بازی در آبادان به دلیل گرمای هوا تاکید کرد: بازی در این گرمای وحشتناک واقعا سخت است. علاوه بر مضرات تمرین در آبادان، آلاینده‌های نفتی هم روی سلامت بازیکنان تاثیر می‌گذارد. مردم این شهر هم تحت تاثیر همین آلاینده‌ها هستند. واقعا انصاف نیست که تنها دلخوشی آنها را رها کنند.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به کیفیت تیم صنعت نفت تصریح کرد: روند تیم ما در لیگ خیلی خوب است. در جام حذفی از مرحله یک شانزدهم صعود کردیم، ولی تا یک جایی می‌توان دوام آورد. تا کنون فقط به خاطر هواداران دوام آوردیم، چون انگیزه دیگری به جز آنها نداریم. 12 ساعت در راه بودیم تا به سیرجان رسیدیم. بازی سختی مقابل این تیم داشتیم و به لحاظ آب و هوایی خیلی اذیت شدیم.  با وجود همه سختگی‌ها از آنجا با اتوبوس به شیراز برگشتیم. همه این سفر‌ها و بازی‌ها فشار زیادی به بدن‌های ما وارد می‌کند. تنها امید ما دریافت پول از باشگاه و شوق هوادرانمان است ولی کم کم شوق فوتبال را از ما می‌گیرند.

آل‌کثیر در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات را حل کنند. آبادان یک دلخوشی دارد و آن هم فوتبال است. از کودک 10 ساله تا پیرمرد 90 ساله با این فوتبال زندگی می‌کنند. امیدوارم آن فردی که نمی‌خواهد کمک کند و در کار این تیم سنگ می‌اندازد کمی هم به دیگر زوایای فوتبال نگاه کند. این هواداران در گرما ساعت 3 بعدازظهر هم به ورزشگاه می‌آیند. آنها  عاشق فوتبال هستند. همه در لیگ پول گرفتند و فقط تیم ما است که هیچ پرداختی نداشته است.. نمی‌دانم فرق ما با دیگران چیست.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
ای کاش فولادی بودی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
اون وقت آبشک و نکونام و قاسمی نژاد و سیف اللهی میلیاردی از فولاد میگیرن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
آقای آل کثیر هیچ تیم نفتی تا کنون پولی دریافت نکرده . خدا از باعث و بانیش نگذره. ولی بنظر من اگر یک بازی شرکت نکنید و همه ایران بفهمد که چرا بازی نکرده اید درسته که سه امتیاز از دست میدیم ولی صداتونو همه ایران را خواهد شنید و اونوقت جناب وزیر نفت باید بیاید و جواب اونهمه فشار را بدهد . راحت بگم اگه بازی کنید هیچ فایده ای نه برای شما و نه برای ما هوادارا ندارد چون با این روحیه بازهم شکست خواهید خورد و سه امتیاز را از دست میدید پس لطفا بازی نکنید تا تکلیف همه روشن بشه . ما هم از همه بچه های تیم ممنون و سپاسگزاریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
عیبی نداره بالاخره دیروز ود داره سوختو سوز نداره پس این منطقه آزاد چی کار میکنه چرا هیچ کاری نمیکنه فعلا که پول ما خرج دو تیم مفت خور و بچهایشان در سرزمین استکبار میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
آقای الکثیر مجانی بازی کنید
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
آقای وزیر نفت چرا خودتو به خواب زدی؟! میلیارد میلیارد تو وزارت خونت دزدی شده و میشه . دکل حفاری به اون بزرگی رو تو روز روشن دزدیدن و بردن آب از آب تکون نخورد.تازگیها هم جاسوس و جاسوسه بیخ گوشت بوده و خبر نداشتی. حالا زورت رو میخوای به دو تیم نفتی " پرطرفدار" و" ریشه دار " نشون بدی! شما وزیر " مادام العمر " نفتی ! نگو تحلیل سیاسی نمیدونی که خیلی خنده داره! از تبعات سیاسی و اجتماعی این تصمیمی که گرفتی بترس و تجدیدنظر کن. آقایان امام جمعه، فرماندار، شهردار، نمایندگان مجلس، مدیر منطقه آزاد اروند، سایت فیدوس، سایت خوزستان اسپورت ! چرا ساکتید؟! به داد این دو تیم مظلوم برسید. خدایا ما را از شر مفسدان و بیخردان نجات بده.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها