به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

مهابادی: به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم

مهابادی: به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی می‌گوید از عملکرد بازیکنانش برابر فولاد راضی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، داود مهابادی سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی، ‌ بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد در ضربات پنالتی، در نشست خبری اظهار کرد: من اول خدا را شکر می‌کنم که به ما لطف کرد و ما توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. همچنین از مردم عزیز شیراز تشکر می‌کنم. بازی بسیار سختی داشتیم. روی یک اتفاق گل دوم را خوردیم. بازی فیزیکی بود و تیم حریف در ضد حمله برنامه داشت و سعی می‌کرد بازی‌سازی ما را مختل کند که بد هم عمل نکرد. در نیمه دوم سیستم بازی را کلا عوض و با دو مهاجم بازی کردیم. خدا را شکر گل دوم را هم زدیم و بازی مساوی شد. در جریان بازی هر دو تیم می‌توانستند با فشارهایی که وارد می‌کردند به گل برسند.  

او ادامه داد: تیم حریف روی ضربات ایستگاهی و اوت خیلی برنامه داشت. بازیکنان ما با توجه به تمریناتی که داشتیم خیلی خوب عمل کردند. به بازیکنان و غیرت‌شان درود می‌فرستم چون خیلی زحمت کشیدند. اگر تیم ما حمایت شود حرف برای گفتن زیاد داریم. بازیکنان خوبی داریم که با غیرت و با کمترین امکانات تلاش می‌کنند. امیدوارم این روند را بتوانیم در لیگ یک هم ادامه بدهیم.  

مهابادی درباره داوری هم بیان کرد: در صحنه گل دوم فولاد، بازیکن آن‌ها آقای سبزی را هل داد و بازیکن ما ایستاد. شاید هم من اشتباه می‌کنم. در مجموع داور قضاوت خوبی داشت.  

او اضافه کرد: تیم حریف در وسط زمین با پر تعدا ظاهر می‌شد و همین باعث می‌شد بازی ما شکل نگیرد. نمی‌توانید تیم فولاد را از لحاظ بازیکن با ما مقایسه کنید. به نظر من بازیکنان خط هافبک ما خیلی تلاش کردند. ما باید در حفظ توپ بیشتر کار کنیم تا موفق شویم.  

سرمربی فجر درباره ورزشگاه حافظیه هم بیان کرد: اگر کیفیت زمین حافظیه خوب باشد ما در آن‌جا بازی می‌کنیم و مشکلی نداریم. کیفیت حافظیه نسبتا بهتر شده است. به بازیکنانم گفته‌ام باید آن‌قدر خوب باشیم که فوتبال‌مان برنده شود.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها