به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

کعبی: سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست

کعبی: گرفتن سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که آنها با تغییر تاکتیک توانستند در زمین قشقایی به پیروزی برسند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به پیروزی تیمش برابر قشقایی در جام حذفی گفت: قشقایی جزو تیم‌های خوب لیگ یک است و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و قشقایی عملکرد خوبی داشت، ولی در نیمه دوم آقای اسکوچیچ تغییر تاکتیک داد و با چند جابه‌جایی توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا صنعت نفت شانسی برای رفتن به مراحل پایانی جام حذفی دارد؟»، بیان کرد: ما فصل گذشته هم در جام حذفی خوب جلو رفتیم و تراکتور و استقلال خوزستان را شکست دادیم، ولی در زمین خودمان به سایپا باختیم. در جام حذفی چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی تلاش می‌کنیم تا به مراحل بالاتر این رقابت‌ها برویم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: خوشبختانه تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم و با تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی در رده ششم هستیم. دوست داریم خیلی بهتر از پارسال نتیجه بگیریم و برای رسیدن به این هدف باید تلاش کنیم و سختی بکشیم. با این شرایط حتی رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان هم دور از دسترس ما نیست.

«امسال فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است و باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.»، کعبی با بیان این جمله در مورد بازی تیمش برابر سایپا در هفته ششم لیگ برتر گفت: بازی سختی داریم، ولی در زمین خودمان باید سه امتیاز را بگیریم تا با پیروزی به استقبال تعطیلات برویم. متأسفانه تعطیلات لیگ هم آزاردهنده است و این موضوع می‌تواند به خیلی از تیم‌ها آسیب بزند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
انشاءالله آبادان سهمیه آسیایی بگیره. فولاد که بودجش 3 برابر شماست عرضه گرفتن سهمیه نداره فقط فکر بازی دفاعیه اقای نکونام
عادل صرخه فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
علی جان مشکل امسال فولاد ربطی به بودجه نداره
تفکرات سرتاپا دفاعی و بزدلانه نکونام هست که به هیچ جا نخواهد رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
فصل قبل اگه سرجیو لج بازی نمی‌کرد میتونستیم سهمیه بگیریم امسال هم اسکوچیچ هنوز ارنج اصلی را درست نکرده به امید قهرمانی در حداقل یک جام یا سهمیه
نفتون ی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
این میگن بازیکن با کنفیدنست ،چرا نتونه برا آسیایی شدن بجنگه؟ هم بازیکن های بومی باکیفیت داره هم مربی درست و حسابی و نه مثل فولاد که رفته یه بچه مربی بی‌نام نشان و رفوزه رو به تیم تحمیل کردن مدیران خیانتکار تیم فولاد خوزستان, امسال قول میدم فولاد بین تیم های استان آخر میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها