به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

تاریخ مرحله بعدی جام حذفی مشخص شد

تاریخ مرحله بعدی جام حذفی مشخص شد

خوزستان اسپورت- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در روزهای 24 و 25 مهرماه برگزار خواهند شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید فتاحی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی، درباره قرعه‌کشی مرحله بعد مسابقات جام حذفی (مرحله یک هشتم نهایی) تصریح کرد: مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در روزهای 24 و 25 مهرماه برگزار می‌شود و قرعه‌کشی مرحله بعد هم آخر همین هفته انجام خواهد شد. طبق آیین‌نامه مسابقات اگر تیمی در مرحله قبل میزبان بوده، در مرحله بعد میهمان خواهد بود و اگر تیم‌ها شرایط‌شان یکسان باشد، مجبور هستیم قرعه‌کشی کنیم. به طور مثال سایپا که مقابل داماش گیلانیان میزبان بوده است، در مرحله بعد میهمان خواهد بود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد جریمه سرمربیان تیم‌ها به خاطر غیبت در نشست‌های خبری خاطرنشان کرد: ما دقیقاً به تمام باشگاه‌ها نامه زدیم و برابر بند 5 ماده 31 آیین‌نامه اجرایی همه‌ی سرمربیانی که در نشست خبری حاضر نشده بودند جریمه خواهند شد. تاکنون سرمربیان تیم‌های پارس جنوبی، تراکتورسازی، استقلال، پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان و سپاهان را جریمه کردیم. اولویت اول حضور سرمربی است و اگر مشکلی باشد و امکان حضور سرمربی نباشد با هماهنگی با سازمان لیگ مربی تیم می‌تواند در نشست خبری حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: وقتی هواداران بلیت را با کد ملی و به طور الکترونیکی خریداری می‌کنند این موضوع خیلی می‌تواند به امنیت ورزشگاه‌ها کمک کند و از همه برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی و مطبوعات تشکر می‌کنم که کمک می‌کنند این فرهنگ جا بیفتد. این کار برای رفاه حال تماشاگران است تا بتوانند برای تماشای بازی دقایقی قبل از بازی به ورزشگاه بیایند.

فتاحی درباره اینکه خبرنگاران طی نامه‌ای گله داشتند که در مسابقات فوتبال،  افراد غیرمرتبط زیادی در جایگاه خبرنگاران حضور دارند، اظهار کرد: در این مورد دوستان ما در روابط عمومی در همه‌ی بازی‌ها کاملاً حضور دارند و این موضوع را رصد می‌کنند. یکی از اقدامات ما در این زمینه این بود که در بازی‌هایی مثل پرسپولیس - سپاهان که پیش‌بینی می‌شود، خبرنگاران زیادتری حضور داشته باشند کارت مکمل صادر کنیم تا مشکلات کمتر شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به این پرسش که «جریمه بازیکنان و مربیان تیم‌ها به حساب چه نهادی واریز می‌شود؟»، گفت: پول‌ها به حساب سازمان لیگ واریز می‌شود. جریمه‌ها نه برای فدراسیون است و نه سازمان لیگ، بلکه برای باشگاه‌هاست. طبق قانون و با توجه به اینکه نهادهای نظارتی ورود کردند و از این به بعد هر شخصی حتی مدیرعامل باشگاه اگر جریمه شود باید شخصا خود او مبلغ جریمه را واریز کند و فیش آن را تحویل دهد، چون دیوان عدالت این موضوع را بررسی و رسیدگی می‌کند.

وی در خصوص اینکه سازمان لیگ در برنامه‌ریزی‌هایش توجهی به برنامه‌های تیم امید ندارد، گفت:‌ هر موقع فیفادی است، اردوهای تیم امید هم برگزار شده است. آنها یک اردو از 17 مهر تا 23 مهر دارند. اردوی دیگری از 18 تا 29 آبان دارند و یک اردوی کلی هم از 28 آذر تا 17 دی دارند و بعد از آن از روز 18 بازی‌های‌شان آغاز می‌شود. در گروه سختی قرار داریم، اما ایرانی‌ها ثابت کرده‌اند کارهای سخت را بهتر انجام می‌دهند. امیدواریم تیم ما از این گروه صعود کند و به المپیک برود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره این موضوع که سامانه بلیت فروشی الکترونیکی که در روز مسابقه پرسپولیس و سپاهان ساعت هشت صبح بسته شد و نارضایتی هواداران را در پی داشت، تصریح کرد: این مشکلی است که شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی مشغول رفع آن است و در زمان بین بازی و بسته شدن سایت اگر جا در ورزشگاه باشد مردم باید بتوانند بلیت بخرند. به طور مثال من در یکی از بازی‌های رئال دیدم در ساعات نزدیک به آغاز بازی بلیت 60 یورویی 30 یورو فروخته شد تا مردم بتوانند به ورزشگاه بیایند. این سیستم‌ها جدید است و زمان می‌برد تا فرهنگ آن جا بیفتد.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها