به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرکی: اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم پیروز شویم

فرکی: مقابل فولاد خوب و رضایت‌بخش بازی کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان ابراز رضایت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه فولاد خوزستان اظهار داشت: همان‌طور که دیدید امروز ما شاهد یک بازی خوب و رضایت‌بخش از تیم خودمان بودیم. به هدفی که برای این بازی مشخص کرده بودیم، رسیدیم. ما می‌خواستم در خانه حریف دست پر از زمین خارج شویم که به این خواسته رسیدیم.

وی در ادامه افزود: در بازی با فولاد آنهم در اهواز کسب یک امتیاز رضایت‌بخش است, البته ما امید به پیروزی هم داشتیم. ما در نیمه اول کاملاً به هدف‌مان رسیدیم و به دنبال این بودیم که در نیمه دوم کار را تمام کنیم. در نیمه دوم موقعیت‌های گل خوبی داشتیم، اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. ما در ادامه می‌خواستیم حریف را کنترل کنیم و با استفاده از موقعیت‌های بعدی حریف را شکست دهیم. قطعاً اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی به پیروزی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: بازی با فولاد در اهواز کار ساده‌ای نیست و همین که توانستیم کار تیمی خوبی را انجام دهیم، گل نخوریم و فولاد را در زمین خودش متوقف کنیم, نشان می‌دهد که ما خوب کار کردیم. ما به خوبی اجازه ندادیم که فولاد در بازی خلق موقعیت کند و فکرمی‌کنم موقعیت‌های آنها موقعیت‌های 50 و 60 درصد بود، اما شانس‌های ما در این بازی موقعیت‌های بالای 70 درصد بود.

فرکی در خاتمه تصریح کرد: در مجموع عملکرد تیم ما در نیمه دوم خیلی رضایت‌بخش بود و باید به بازیکنانم برای این بازی تبریک بگویم. امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم و برای فولاد نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد پادشاه جنوب
|
Germany
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
حاجی مربی فقط خودت فنی و با شخصیت نه این مربیهای تحمیلی و سفارشی
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
تنها نقطه قوت این بازی گزارشگرش بود.بعد از سالها یک گزارش درست حسابی دیدیم.
کسی می دونه کیه و تا حالا کجا بوده.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
حان حسین فرکی خواهشا برگرد به فولاد تا دوباره فوتبال ناب خوزستانی ببینیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها