به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد مدیرعامل باشگاه نفت از فدراسیون فوتبال

درخواست مدیرعامل باشگاه نفت از کمیته انضباطی

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتظار دارد که 2 جلسه باقی مانده از محرومیت هواداران این تیم را ببخشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهران نصیریان دوست در گفت‌وگو با فارس در خصوص اتفاقات قبل از بازی با شهر خودرو گفت: برای بازی قرار بود در زمین حاضر نشویم قطعا بحث این بود در زمین حاضر نشویم اما هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفت به خاطر احترام به هواداران، مردم مسجدسلیمان، پیشکسوتان و شخصیت تیم تصمیم گرفتیم در زمین حاضر شویم و بازی کنیم.

وی افزود: اتفاقاتی که در بازی استقلال و نفت پیش آمد هیچ ارتباطی به هواداران و باشگاه نداشته و کمیته محترم انضباطی بدون هیچ دلیل موجهی تیم ما را از 3 جلسه بازی خانگی محروم کرد و شبانه برای ما دستور موقت صادر کرد. من هم مصاحبه کردم و گفتم مگر کمیته انضباطی شیفتی کار می‌کند که برای مسجدسلیمان که هوادارانش به جز تشویق تیم کار دیگری نکرده بودند ما را محروم کردند.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به بازی‌های فصل قبل، خاطرنشان کرد: فصل گذشته مقابل استقلال در لیگ و جام حذفی بازی را مقابل 10 هزار تماشاگر نفت مسجدسلیمان واگذار کردیم و هیچ اتفاقی نیفتاد. مگر می‌شود در بازی که یک نتیجه تساوی گرفته‌ایم هواداران اعتراض کنند؟ اعتراضی که از سکوهای هواداران استقلال با عبارت "بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم" شروع شد. این جو ملتهب بعد از بازی هم ادامه داشت و یکی از هواداران استقلال در خارج از استادیوم شیشه جلوی اتوبوس استقلال را شکست و ناظر مسابقه متاسفانه گزارش کذب برای فدراسیون و کمیته انضباطی ارسال کرد و همین امر باعث شد تا شبانه برای ما تصمیمی بگیرند که دل هواداران نفت را به درد آورد و ما را هم خیلی ناراحت کرد. ما اعتراض خود را به کمیته انضباطی اعلام کردیم اما سوال من از کمیته انضباطی این است که مگر روی پیشانی آن فردی که شیشه اتوبوس استقلال را شکسته نوشته شده بود هوادار مسجدسلیمان است؟

نصیریان دوست در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: متاسفانه در فوتبال ما اجحاف می‌شود به خصوص در حق تیم‌های شهرستانی. تیم‌های بزرگی وجود دارند که سوگلی فدراسیون هستند. در همین ورزشگاه‌ها اتفاقات نادری می‌افتد که خیلی بدتر از اتفاقات مسجدسلیمان است اما مسئولان کمیته انضباطی مهر سکوت بر لبان‌شان می‌زنند و فقط برای تیم‌های شهرستانی حکم صادر می‌کنند. اگر واقعا فدراسیون می‌خواهد فوتبال پویا داشته باشیم باید مقابل فوتبال خوزستان سر تعظیم فرود بیاورد چون خوزستان مهد فوتبال ایران است و اولین توپ فوتبال در مسجدسلیمان زمین خورد. مسجدسلیمان‌ها خیلی خوب فوتبال را می‌فهمند و امیدواریم فدراسیون و کمیته انضباطی که این رای را علیه نفت مسجدسلیمان صادر کرده بیایند بگویند تیم محروم و مظلوم، چون ما با کمترین بضاعت در حد لیگ دسته 2 کار می‌کنیم. جا دارد از آقای تارتار سرمربی دوست داشتنی و محبوب و بازیکنان پرتلاش نفت تشکر کنم که تا الان نتوانستیم کمترین پرداختی را به آنها داشته باشیم. سعی می‌کنیم مشکلات را به زودی حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید به تیم‌های شهرستانی اهمیت داده شود، تصریح کرد: به هر حال برای داشتن فوتبال پویا و برای تقویت تیم ملی باید به فوتبال شهرستان‌ها اهمیت دهیم. حداقل انتظار ما از کمیته انضباطی این است رای عادلانه در خصوص تیم‌های لیگ برتر صادر کند و همه تیم‌ها را با یک نگاه ببیند. در همین مسابقات اخیر اتفاقات نادری افتاد؛ در بازی دربی بیش از 80 نفر مصدوم دادیم. سر کنعانی‌زادگان شکسته شد، حالا سوال من از کمیته انضباطی این است شکسته شدن شیشه اتوبوس استقلال باارزش‌تر از شکسته شدن سر بازیکن ملی و بازیکن پرسپولیس است یا خیر؟ انتظار داریم از کمیته انضباطی تا 2 جلسه باقی مانده محرومیت نفت مسجدسلیمان را ببخشند چون فوتبال بدون تماشاگر مفهومی ندارد و مردم مسجدسلیمان سالم‌ترین تفریحی که دارند همین تماشای فوتبال است. این تفریح را نگیرید.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
ای داد... ای بیداد... دیکتاتوری مافیا درفوتبال علیه خوزستان بیداد میکند...حسن زاده وکمیته انضباطی نه شعارهای فلان وفلان تراکتوریها را میبیند. نه سنگباران دربی را. ... یعنی باید کر لال شوند... کور شوند.. چون جیره خوار انهاست...چون اگر...اگر...اگر.. بگوید دیدم کورش میکنند.. کرولالش میکنند...اما چون ادم است وجری میشود وعصبانیتش را روی ماخالی میکند... چرا...چون ما بی دفاعیم... چون نماینده های مجلسمان کر ولال وکورشده اند... حسن زاده ...همه زهرت را روی ما خالی کن ... اگرنه هلاک میشوی.. هلاک... محرومیت اینهمه هوادار مظلوم عاشق فوتبال... انهم شهراولین ها... ننگ است...ننگ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
حسن زاده ایشالا همون جوری که با فوتبال خوزستان بازی میکنی خدا نابودت کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
انشاالله به یاری خدا هر کسی که ضد فوتبال مسجدسلیمان است وتیم فوتبال مسجدسلیمان رو محروم میکنه همونطور خداوند از سلامتی محرومش کنه و مدام در بیماری و رنج و سختی و فلاکت زندگی کنه چون دلخوشی مردم یک شهر و هواداران این تیم دوست داشتنی رو در سرتاسر ایران بازیچه بی لیاقتی خودشون و بی عدالتی خودشون قرار میدن.ننگ بر کمیته افتظاحی و به امید خدا خواهید دید آه این مردم مظلوم شمارو میگیره به زودی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها