به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

اسکوچیچ: بیشتر زمان بازی در اختیار تیم ما بود

اسکوچیچ: بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از عملکرد تیمش در خانه گل گهر سیرجان ابراز رضایت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به بازیکنانم به خاطر برد امروز تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بیشتر زمان بازی در اختیار ما بود. نیمه اول برخی از زمان‌های بازی در کناره‌ها به مشکل برخوردیم و دو در مقابل یک می‌شدیم، پس از آن منجر به سانتر گل‌گهر می‌شد که به مشکل برمی‌خوردیم.

وی ادامه داد: پس از این زمان، موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم که آنها را از دست دادیم. با این حال فکر می‌کنم باید راحت‌تر ببریم. از عملکرد بازیکنانم در دقایق آخر راضی نیستم. چون بدون هیچ دلیلی به عقب برگشتیم، اما فکر می‌کنم بازی خوبی ارائه کردیم و بازیکنان کارهای ترکیبی و پاس‌های زیادی به هم دادند. آنها چیزی را که می‌خواستیم، در زمین انجام دادند.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا فکر می‌کند تیمش بازی آسانی پشت سر گذاشت، تصریح کرد: اصلاً بازی آسانی نداشتیم. بازیکنان ما با اعتماد به نفسی که داشتند، بازی را چرخاندند و در نهایت پیروز شدیم. ما هیچ وقت برای دفاع کردن به زمین نمی‌آییم.

اسکوچیچ ضمن تمجید از تیم گل‌گهر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم امروز هوا بد بود و دو تیم از لحاظ بدنی به مشکل خوردند. بازی در این هوا برای ما واقعاً سخت است. گل‌گهر مقابل تراکتور و پارس جنوبی عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم مانند ما، امتیازات را بچگانه از دست می‌دهد. ما مقابل پرسپولیس به خاطر یک شوت شکست خوردیم و برد مقابل نفت مسجدسلیمان را هم با یک سانتر از دست دادیم. این اتفاقات برای گل‌گهر هم رخ می‌دهد. این بدین معنی نیست که حریف خیلی بد و بدشانس بودند، اما ما خیلی خوب بودیم.

وی درخصوص قضاوت سید علی‌اصغر مومنی گفت: نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. شاید حرفم به خاطر این است که پیروز شدیم، اما به نظرم داوری خوب بود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
HADI
|
Netherlands
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
بلیط فروشی دیدار فردا فولاد چگونه است؟؟؟؟
لینک خرید فعال شده؟؟؟
مدیر پایگاه سلام
بلیت فروشی از طریق همان سامانه قبلی انجام می‌شود. روی لینک زیر کلیک کنید.
سامانه فروش بلیت باشگاه فولاد خوزستان

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
مبارک همه ابادانیای عزیز
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
اقای اسکوچیچ ما باید خط هافبک دونده ومحکم تری داشته باشیم وبتونیم بازی را درمیانه زمین در دست بگیریم تا فشار روی دفاع کم بشه حالا شما چرا از دیگر بازیکنان خوبی که داریم استفاده نمیکنید
حلافی نژاد بوشهر بندردلوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
باسلام این برد ارزشمند را به باریکنان کادر فنی و تماشاگران وعاشقان صنعت نفت کبیر تبریک عرض میکنم از روزی بختیار رحمانی به تیم اضاف شد تیم هجومیتر و روانتر بازی کرد پس خواهشا آقای اسکوچیچ بازی بعدی بختیار را بذار لین فیکس به امید موفقیت روز به روز صنعت نفت وتیمهای دیگر خوزستانی انشاءالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
بودن بختیار و طالب بطور همزمان کنار هم خیلی موثره . ضمنا آقای اسکوچیچ خواهشا طالب را بدون دلیل تعویض نکن . هروقت بردیش بیرون تیم گل خورده یا زیر فشار حریع قرادگرفته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها