به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

نکونام: فرکی اولین مربی بود که مرا به تیم ملی برد

نکونام: فرکی اولین مربی بود که مرا به تیم ملی برد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد شاگردانش در تقابل با تیم پیکان که خط حمله قدرتمندی دارد، باید باهوش عمل کرده و حواس‌شان جمع باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر پیکان اظهار داشت: می‌دانیم مقابل تیمی بازی داریم که مربی خیلی خوب و باتجربه‌ای دارد. افتخار شاگردی او را داشتم و فرکی کسی بوده که اولین بار من را به تیم ملی برده است و سال‌های سال شاگرد او بودم. او یک پاسی اصیل است که از این موضوع خوشحالم و امیدوارم فردا یک بازی خوب مقابل پیکان انجام بدهیم.

وی افزود: پیکان، تیم بسیار خوبی است. می‌دانیم که آنها بسیار پرتعداد حمله می‌کنند و در بازی‌های اخیر 10 گل زده‌اند. این تعداد گل در چهار بازی از حضور پرقدرت آنها در خط حمله خبر می‌دهد. ما باید حواس‌مان را جمع و باهوش بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم فردا یک بازی خوب که همراه با نتیجه برای ما باشد، انجام بدهیم تا روند رو به رشدمان ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره شرایط تیمش و اینکه آیا فولاد مدنظر او بوده است یا نه، گفت: اگر دقت کنید، ما از هفته اول بهتر عمل می‌کنیم و هفته به هفته شرایط‌مان بهتر شده است. با این حال هنوز تیم موردنظر من شکل نگرفته و هنوز نتوانستیم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. بازیکنانی که از روز اول کنار ما بودند، هنوز به صورت کامل در اختیارمان نبوده‌اند. این تیم جای پیشرفت زیادی دارد و بازیکنان این موضوع را متوجه شدند. در دو سه هفته اخیر، تیم ما فوتبال خوبی به نمایش گذشته و باید این روند را ادامه بدهیم تا به موفقیت برسیم.

نکونام درباره اینکه آیا تیمش برای بازی با پیکان مصدوم یا محروم دارد، گفت: بازیکنان ما همه آمادگی بازی را دارند، اما اینکه در بازی فردا حضور داشته باشند یا نه، در تمرین آخرمان مشخص می‌شود. با این حال شاید دو بازیکن مصدوم ما که رسیده‌اند، فردا بازی کنند.

وی در واکنش به این مسئله که پس از برتری فولاد مقابل شهر خودرو هواداران انتظار بیشتری از این تیم دارند و آیا تاکتیک آنها نسبت به بازی قبلی تفاوت خواهد داشت، خاطرنشان کرد: هیچ مسابقه‌ای برای ما فرق ندارد. فقط تاکتیک تیمی ما نسبت به حریف تغییر می‌کند. ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم. تیم‌هایی هم که به خانه ما می‌آیند سعی دارند تاکتیک مربی خود را اجرا کنند. ما باید یک بازی منطقی همراه با نتیجه داشته باشیم. اگر بخواهیم نسبت به بازی‌های دیگر متفاوت باشیم، تفاوت نخواهیم داشت. سیستم و تاکتیک تیم ما مشخص است و باید فقط این تاکتیک را ارتقا بدهیم. اینکه بخواهیم نسبت به تیمی، سیستم‌مان را تغییر بدهیم، این‌طور نیست. ما باید در خطوط دفاع، هافبک و حمله خودمان را ارتقا بدهیم. امیدوارم تیم‌مان فردا بتواند کیفیت خودش را نشان بدهد. بازیکنانی که بازی می‌کنند یا نه، فقط باید کیفیت‌شان را نشان بدهند و اگر این‌طور باشد، مشکلی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه به نظر می‌رسد تیمش هنوز ضعف بازیکن دارد و آیا برنامه‌ای برای تقویت سرخپوشان اهوازی دارد یا نه، اظهار داشت: ما بازیکنانی که می‌توانستیم جذب کنیم را جذب کردیم. یک جای خالی در لیست‌مان داریم و سعی کردیم یک بازیکن دیگر را به لیست اضافه بدهیم تا بتوانیم در نیم‌فصل خودمان را بهتر تقویت کنیم. اگر بخواهیم فوتبال را به شکل متفاوتی انجام بدهیم، نیاز به تقویت خواهیم داشت. بازیکنانی که اکنون داریم و در اختیارمان هستند، بودن هر کدام از آنها اهمیت دارد تا بتوانیم در بازی‌ها همه‌ی آنها را در اختیار داشته باشیم و نتیجه بگیریم. قطعاً تیم‌مان برای نیم‌فصل تقویت می‌شود و به هر بازیکنی نیاز باشد، جذب خواهیم کرد.

نکونام افزود: نگاهی هم به بازیکنان جوان‌مان داریم. خوشبختانه در تیم امید بازیکن داریم و شرایط طوری بوده که بازیکنانی را معرفی کرده‌ایم. حتی از تیم امید آمده‌اند و از ما درباره بازیکنان‌مان سؤال می‌کنند. بازیکنانی داشتیم که به آنها بازی دادیم و نتیجه را تغییر داده‌اند، بازیکنانی که محصول آکادمی خودمان هستند. در بازی‌هایی که داشتیم، خارج از خانه بازیکنان جوان ما از آکادمی به زمین آمدند و نتیجه را تغییر دادند. سعی می‌کنیم آن بازیکنانی که لیاقت دارند و خوب تمرین می‌کنند را بازی بدهیم. به تجربه هم نیاز داریم تا این بازیکنان آکادمی فولاد از تجربه بازیکنان بزرگ‌تر استفاده کنند تا بتوانیم نتایج بهتری در آینده بگیریم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
سلام خدمت خوزستان اسپورت... آقا هوا خییییلی گرمه و شرجی... احتمال اینکه بازی حدود نیم ساعت تاخیر بدن نیست؟؟؟ آدم ساعت 5 و نیم تا شیش هلاک میشه خودشو برسونه فولاد آره نا... اعلام کنید کمی با تاخیر بازی رو شروع کنن...ممکنه؟!؟
مدیر پایگاه
سلام
ساعت بازی قبلا تعیین شده و تغییر آن فقط با درخواست مدیران این 2 تیم از سازمان لیگ امکانپذیر است.


  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها