به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

فرکی: امیدوارم سومین قهرمانی فولاد رقم بخورد

فرکی: امیدوارم فولاد در فولاد آرنا جشن قهرمانی بگیرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان از مربیگری به عنوان شغلی سخت، پرفشار و استرس‌زا یاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: مربیگری کاری سخت، پرفشار و استرس‌زاست و هر چه که در این مسیر برای مربی اتفاق می‌افتد، دشوار است. در این فضای دشوار، ما در جاهای مختلفی برای بازی حضور داریم. آدم گاهی به جایی می‌رسد که احساس می‌کند آرامش حاکم است و در آنجا خاطرات خوبی دارد. اهواز نیز همین شرایط را برای من دارد.

وی با تمجید از هواداران فولاد خوزستان تصریح کرد: هر وقت اینجا حاضر می‌شوم، آرامش خاصی می‌یابم و بی‌صبرانه برای حضور در اهواز، دیدن مردم خوب این شهر و تیم فولاد لحظه‌شماری می‌کنم. چند بار با تیم‌های مختلف برای بازی با فولاد به اهواز آمده‌ام و خیلی خوشحالم در این شهر هستم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به پیشکسوتان باشگاه فولاد گفت: خیلی‌ها قبل از من در فولاد زحمت کشیدند که از آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان از پیشکسوتانی که توان کار کردن دارند، در مجموعه باشگاه فولاد استفاده کنند. فکر می‌کنم فولاد این‌قدر وسیع است که تعداد بزرگ‌تری از پیشکسوتان در این فضای خیلی خوب کار کنند. این امکانات خوب، کمترین حق هواداران فولاد است.

وی با تبریک به مردم اهواز بابت داشتن ورزشگاه مجهز شهدای فولاد خاطرنشان کرد: امیدوارم آنها روزی در این ورزشگاه، جشن قهرمانی بگیرند و ما هر چند از دور، شاهد آن باشیم. رسیدن به این هدف سخت است، اما امکانات و شرایط فولاد را کمتر تیمی در ایران دارد. امیدوارم این شرایط با برنامه‌ریزی خوبی همراه شود و سومین قهرمانی فولاد رقم بخورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به تساوی فصل گذشته شاگردانش مقابل فولاد بیان کرد: خیلی چیزها نسبت به آن زمان تغییر کرده است. برای نکونام در مربیگری به عنوان دوست، همکار و شاگردم آرزوی موفقیت می‌کنم. فولاد پنج امتیاز از چهار بازی گرفته و آن را تیم بسیار خوبی دیدم. ما هم چهار امتیاز از چهار بازی داریم که نزدیکی دو تیم در جدول می‌تواند مسابقه را جذاب کند.

فرکی با تمجید از بازیکنان فولاد اظهار داشت: فولاد بازیکنان باتجربه، جوان و تکنیکی دارد که عملکرد و نتایج آنها در بازی‌های اخیر متفاوت بوده است. بنابراین در این باره نمی‌توان اظهار نظر دقیقی داشت و فکر می‌کنم فولاد در ادامه فصل، شرایط بهتری پیدا می‌کند. فکر می‌کنم چون فولاد پیش‌فصل را زود آغاز کرد و لیگ برتر دیر شروع شد، شرایط متفاوتی دارد. فولاد از لحاظ بازیکن جایگاه خیلی خوبی دارد.

وی با بیان اینکه عملکرد شاگردان نکونام در دو هفته اخیر، کاملاً متفاوت بوده است، گفت: فولاد در بازی خانگی خود مقابل سپاهان، متحمل استرس و نگرانی بود و نتوانست کیفیت خود را ارائه کند. در نقطه مقابل اما مقابل شهر خودرو در لحظات آخر به پیروزی رسید و عملکرد بهتری نسبت به هفته گذشته داشت. این نشان می‌دهد فولاد از لحاظ بازیکن، پتانسیل خوبی دارد و کادر فنی باانگیزه و خوشنامی در این تیم فعالیت می‌کنند. نکونام سال‌ها کاپیتان تیم ملی ایران بود و تجربیات زیادی از بازی در داخل و خارج از کشور دارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تیم خودش تصریح کرد: ما تیم بسیار خوبی هستیم. عملکرد کیفی خوبی داشتیم و باید نتایج بهتری می‌گرفتیم. اگر توپ‌های ما مقابل شاهین گل می‌شد و می‌توانستیم در دقایق پایانی، نساجی را شکست دهیم، امتیازات بیشتری می‌گرفتیم. روند حرکت تیم رو به جلوست که این یک نقطه قوت محسوب می‌شود. بازیکنان دو تیم هم جوان و هم باتجربه هستند و نتیجه به خواسته‌های کادر فنی و عملکرد بازیکنان در تمرینات بستگی دارد.

«دو تیم قدرت دوندگی، جنگندگی و کیفیت بالایی دارند و امیدواریم دیداری زیبا و جذاب داشته باشیم تا تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.»، فرکی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: هدف من همیشه ارائه بازی هجومی بوده و ما این روش را دنبال می‌کنیم. نتیجه را نیز همیشه باید به خدا بسپاریم. بخشی از آن به تلاش بازیکنان برمی‌گردد، اما تقدیر را خدا رقم می‌زند و ما راضی به رضای او هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط پیکان روز به روز بهتر شده است، بیان کرد: از ابتدا تلاش کردیم بازیکنانی داشته باشیم که از لحاظ فنی و رفتاری، در اختیار ما باشند که تا حالا همه چیز خوب بوده است. ما تنها به زمان نیاز داریم. چون با سلیقه خود، 15 بازیکن را خارج و 10 بازیکن را جذب کردیم. هماهنگی میان بازیکنان زمان بیشتری می‌خواهد.

سرمربی پیکان با اشاره به برتری 6 بر 2 تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازیکنان از لحاظ رفتاری خیلی خوب هستند و پیروزی شش گله مقابل ماشین‌سازی هم به ما خیلی روحیه و انگیزه داد. ما به این شرایط نیاز داشتیم، چون اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، ممکن بود تیم از لحاظ روحی و روانی، شرایط خوبی نداشته باشد.

فرکی با بیان اینکه هدفش به اندازه هزینه‌های باشگاه پیکان است، تصریح کرد: بودجه ما نسبت به گذشته تغییر چندانی نداشته و 10 تا 15 درصد به آن اضافه شده است. تعدادی از بازیکنان را جابه‌جا کردیم و می‌خواستیم افزایش مبلغی برای بازیکنان داشته باشیم تا تیم خوبی جمع کنیم.

وی در مورد هدف خودروسازان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستم تا در نیمه بالایی جدول حضور داشته باشیم و نیم‌نگاهی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم. تجربه ما می‌گوید تیم‌هایی چون شهر خودرو یا استقلال خوزستان که عملکردهای بسیار خوبی داشته‌اند و به قهرمانی لیگ برتر رسیدند، توانستند به لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. ما هم امیدواریم در نیمه بالایی جدول قرار داشته باشیم. تلاش زیادی برای این هدف می‌کنیم و چه بسا در دسترس باشد.

سرمربی پیکان با بیان اینکه برخی از تیم‌ها، هزینه‌های زیادی کرده‌اند، بیان کرد: سال گذشته هم این تیم‌ها از ابتدا در کورس بودند و چند تیم برای سقوط نکردن می‌جنگیدند. این برای اولین بار در چند دوره اخیر رخ داد، چون همیشه حساسیت بالای جدول تا روزهای آخر وجود داشت که سال گذشته هم بین پنج تیم بالای جدول، شاهد این موضوع بودیم. برخی تیم‌ها خیلی هزینه کردند و بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند تا برای کسب قهرمانی و سهمیه بجنگند. ما هم باید خیلی تلاش کنیم تا به سهمیه آسیایی برسیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
درود بر تو ای مرد همیشه بی ادعاو انسان شریف..
پاینده باشید
فولاد عشقي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
فركي مهرت هميشه در قلب ماست ولي بد رفتي تو اوج خوشحالي فولادو ول كردي دلم شكست ولي نمكدون فولادي ها هرگز نميشكنه يكروز برميگيردي
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
اون موقع که فولاد واقعا بهت احتیاج داشت و تو اوج بودی اینقدر از باشگاه تعریف نمیکردی
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
درود به شرفت حاج حسین فرکی مربی بااخلاق و باشرف زحماتت در فولاد رو هیچوقت فراموش نمی کنیم به امید سومین قهرمانی فولاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
به امید سومین‌ قهرمانی
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
0
0
درسته حاج حسین مرد کاردان وباشرفیه ولی اونموقه هم مدیرعاملی اصیل چون دهکردی داشتیم که باشرفترین مدیر بود و سرپرستی چون ابن قاسم بود که مثل کوه پشت فرکی بودن و چون همه افراد یکدل و بیریا و مومن بودن قهرمانی حاصل شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها