به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

هاشمی‌نسب: بردن پدیده ارزش بالایی داشت

هاشمی‌نسب: بردن پدیده ارزش بالایی داشت

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد، هدف این تیم در فصل جاری حضور در رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نتایج خوب فولاد در دو هفته اخیر گفت: ما در بازی با سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم برنده شویم. آنها تصور می‌کردند که فولاد را شکست می‌دهند، ولی به در بسته خوردند، این در حالی است که یک پنالتی هم برای فولاد گرفته نشد. روند خوب ما در بازی با شهر خودرو ادامه پیدا کرد و بچه‌ها خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند. شهر خودرو جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است و پیروزی در زمین این تیم ارزش بالایی داشت.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه فولاد باید نسبت به چند سال گذشته نتایج بهتری بگیرد، خاطر نشان کرد: هدف تیمی مثل فولاد این نیست که دنبال نتایج معمولی باشد. ما دنبال پیشرفت هستیم و می‌خواهیم با تیم‌های پرقدرت لیگ رقابت کنیم. البته از لحاظ هزینه و خیلی چیزهای دیگر با خیلی از تیم‌ها قابل قیاس نیستیم، ولی هدف‌مان رسیدن به بالای جدول است.

وی راجع به حضور سعید آذری در باشگاه فولاد به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه تصریح کرد: ابتدا باید از زحمات آقای رضایی تشکر کنم و امیدوارم هر جا که هست موفق باشد. البته حضور آقای آذری را هم به فال نیک می‌گیریم. نکته مهم این است که ایشان یک مدیر ورزشی است و همیشه دیدگاهی که در رأس مدیریت یک باشگاه وجود دارد، نقش مهمی در موفقیت آن باشگاه دارد. امیدوارم با آمدن آذری، فولاد به جایگاه واقعی‌اش برسد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به اینکه برخی معتقدند آنها فوتبال تدافعی را به نمایش می‌گذارند، عنوان کرد: در فوتبال هیچ تیمی مطلق دفاع یا حمله نمی‌کند. گل نخوردن یک اصل مهم است و ما سعی می‌کنیم کارهای تدافعی را با نظم تاکتیکی خاصی انجام دهیم، ولی به فکر دفاع مطلق نیستیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
خواهشا هجومی بازی کنید مثل بازی مشهد که هجومی بازی کردید و سه امتیاز گرفتید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
به امید قهرمانی فولاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
هر بازی تاکتیک و ارنج خودش رو میطلبه ولی انچه که مهمه بازی هجومی فولاد بود که پدیده رو زمین گیر کرد و تقریبا همه طرفدارها از این نوع بازی لذت بردن به امید درخشش دوباره فولاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
بهترین تیم بودیم موقعی که هجومی بازی میکردیم.
وقتی که آرش افشین وبختیار رحمانی بود لوسیانو بریرا
اسماعیل شریفات سروش رفیعی وقتی این همه مهاجم داشتیم حتی تو آسیا کلی درخشیدیم
ای کاش این روزا برگردن فولاد پرمهره وهجومی
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
بایک برد همه شیر میشوند هرساعت و هردقیقه مصاحبه می کنند .ولی وای وقتی تیم ببازه کسی حاضر به مصاحبه و پاسخگویی نیست .بجای این مصاحبه ها تمرین کنید وتاکتیکهای جدید فنی به تیم تزریق کنید. بازیکنان بی کیفیت و کم کاری که بارانت بازی ودلال بازی به جان تیم انداختید را خارج کنید...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها