به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

توضیح سرپرست نفت درباره مصدومیت مکانی

توضیح سرپرست نفت درباره مصدومیت مکانی

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که سوشا مکانی پس از مصدومیت خود در دیدار مقابل سپاهان، هیچ چیزی را نمی‌دیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش حسن‌پور در گفت‌وگو با تسنیم درباره شرایط سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: متأسفانه او روز گذشته (شنبه) هم نتوانست تمرین کند. ضربه بدی به صورت مکانی خورده و پزشکان تیم تلاش می‌کنند که او را به بازی مقابل شهر خودرو برسانند. لب سوشا از بیرون و داخل بخیه خورده است.

وی درباره اخطاری که سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه به مکانی بابت تأخیر در آغاز مسابقه داد، تصریح کرد: امیدوارم سیدعلی از این تصمیم پیش وجدان خود راضی باشد. مکانی قسم خورد از دقیقه‌ای که از زمین بلند شد، چیزی نمی‌دید و اگر پس از آن ضربه توپی روی دروازه ما می‌آمد، قطعاً گل می‌شد. ضربه‌ای که به او وارد شده، آنقدر شدید بوده که روی دید او هم تأثیر داشته است. بعد هم قلعه‌نویی می‌گوید تیم ما وقت‌کشی کرده است.

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان درباره شکایت این باشگاه از سپاهانی‌ها به خاطر فحاشی به اعضای تیم نفت خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع است، اما متأسفانه این نامه هم تأثیر خاصی ندارد. در دیدار مقابل استقلال، اتفاقاتی خارج از ورزشگاه رخ داد که ما را بابت آن محروم کردند. در طول 90 دقیقه هیچ توهینی به داور یا بازیکنان دو تیم نشد، اما تماشاگران تیم ما شبانه و بدون دلیل محروم شدند.

«ما با ناظر مسابقه صحبت کردیم و او گفت هیچ گزارشی به کمیته انضباطی نفرستاده‌ام.»، حسن‌پور ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: اتفاقات بیرون ورزشگاه به باشگاه نفت مسجدسلیمان چه ارتباطی دارد؟ متأسفانه هواداران استقلال از نتیجه تیم خود راضی نبودند و برخی از آنها هم می‌خواستند با بازیکنان تیم خود عکس بگیرند که مدیران تیم استقلال چنین اجازه‌ای به آنها ندادند. آیا ما مسئول این اتفاقات هستیم؟

وی با انتقاد از عدم رسیدگی به شکایت از باشگاه‌هایی چون سپاهان اصفهان بیان کرد: همه شنیدند که چه شعارهایی در ورزشگاه نقش جهان سر داده شد و نیازی نیست ما چیزی بگوییم، بلکه قضاوت را بر عهده مردم می‌گذاریم. برخی تیم‌ها هر کاری انجام می‌دهند، کسی با آنها کاری ندارد و قوانین و مقررات تنها برای تیم‌های شهرستانی است.

سرپرست نفت مسجدسلیمان با اشاره به اتفاقات یک هفته اخیر در این تیم اظهار داشت: دیگر در این دو هفته قرار بود چه اتفاقی برای ما رخ دهد؟ در آستانه بازی با استقلال، وزارت نفت بخشنامه‌ای مربوط به عدم کمک به تیم‌های زیرمجموعه خود صادر کرد و تمرکز تیم ما کاملاً به‌هم ریخت. پس از آن هم بازی بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد، اما ما را شبانه محروم می‌کنند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
استاندار ، بی کفایت و گوش به فرمان پایتخت است ،نمایندگان خوزستان در مجلس ، حامی منافع سرخابی ها هستند تا منافع خود و باندشان را تامین کنند و به تنها چیزی که فکر نمی کنند منافع مردم خوزستان است ،طالقانی و ممبینی ، عضو هیات رییسه فدراسیون فاسد فوتبال هستند اما نه تنها تلاشی برای تیمهای خوزستانی نمی کنند بلکه تا بتوانند به ضرر آنها کار می کنند .در ایران ، عدالت ، طنز تلخی بیش نیست .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
موافقم،اما حق مردمه،چون حق و حقوق خودشون نمیدونن،واقعا نمیدونن و مطالبه ای ندارن
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
از این فوتبال های کسل کننده لیگ برتر حوصلمون سر رفت ؛ هر چند تو سیاست نیستم ولی با توجه به وضعیت کنونی می شود بصورت فوتبالی کشورهای مطرح جهان را در دو تیم جا داد ( امریکا ؛ روسیه و چین ) در برابر ( اتحادیه اروپا ؛ ایران و عربستان و امارات و چند تای دیگر کشورهای خلیج فارس ) که نتیجه بازی سیاسی تا کنون شش بر صفر به نفع تیم امریکا و روسیه است و اگر جنگی تمام عیار صورت بگیرد همین نتیجه رفت و برگشت به نفع اون سه کشور خواهد شد دلیل و علت آن : در حال حاضر که جنگی نیست ؛ امریکا بخاطر مقروض بودنش از ضعف های دفاعی عربستان و کشورهای عربی منطقه در برابر ایران (ایران هراسی )استفاده کرده و به بهانه تقویت بنیه نظامی و دفاعی شان حسابی آنها را سر کیسه می کند ضمن اینکه با تحریم ؛ به ایران نیز فشار می آورد که به خواسته اش برسد و حداقلش این است که به ایران ضرر مالی می خورد . در حالت دوم اگر خدای ناکرده جنگ بشه کلیه تاسیسات نفت و گاز همه کشور های منطقه خلیج فارس از جمله ایران نابود و در آنصورت عروسی شرکت های امریکایی و روسی و شاید هم چینی خواهد بود جهت بازسازی و رونق اقتصادی دوباره آنها ؛ که در آنصورت چون روسیه و امریکا دارای ذخائر نفت و گاز عظیمی هستند و احتیاجی به خلیج فارس ندارند نه تنها ضرر نمی کنند بلکه با افزایش سرسام آور قیمت نفت تا زمان باز سازی پالایشگاهها و تاسیسات کشورهای نفتی خلیج فارس سود کلانی هم خواهند کرد و اما نتیجه اینکه همین کشورهای حوزه خلیج فارس بعلاوه اتحادیه اروپا بصورت وحشتاک تضعیف و متضرر شده و مخصوصا اتحادیه اروپا که وابستگی شدید به گاز روسیه و نفت خلیج فارس دارد در حد ورشکستگی پیش خواهند رفت و هر چند امریکا و روسیه خواهان تضعیف اتحادیه اروپا هستند ولی نه به قیمت ورشکستگی آنها ؛ که خود این مورد شاید تا کنون مانعی برای جنگ بوده باشد .به همین خاطر است که مکرون و موگرینی نیز با چنگ و دندان می خواهند برجام را حفظ کرده و مانع جنگ شوند . چین نیز این اواخر ذخائر نفتی خود را افزایش داده و ضرر نمی کند . در مورد ایران باید بگویم تنها راه نجات افزایش تولیدات داخلی و ارزش نهادن به نیروی کار و کارگر و کشاورز است در جهت خودکفایی اقتصادی ؛ در صورتیکه متاسفانه طی چهل سال گذشته دولت ها بر عکس عمل کردند و اهمیتی به آن ندادند و تنها چشمشان به فروش نفت بوده و هست . و در آخر دلیل کاهش بودجه باشگاه های نفتی ؛ کاهش فروش نفت است .
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
اگر یه ذره خدا رو میشناختن میرفتن میمردن.... مسولین بی لیاقت استعفا بدید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها