به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

آل‌کثیر: ای کاش سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم

آل‌کثیر: ای کاش سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: گل من حاصل تلاش کل تیم و مجموعه صنعت نفت آبادان بود، ولی‌ ای کاش سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با میزان در مورد بازی هفته چهارم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در برابر تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و در نهایت سهم ما فقط یک امتیاز شد.

وی ادامه داد: تیم ما رفته رفته بهتر خواهد شد و به آینده امیدواریم. قطعا در هفته‌های بعد به انسجام بیشتری می‌رسیم. باید تلاش کنیم در حفظ نتیجه هم موفق باشیم. ما معمولا از حریف پیش می‌افتیم، ولی باید دقت و هماهنگی تیم را بالا ببریم تا در ادامه کار، بازی به تساوی کشیده نشود. البته مساوی هم بخشی از فوتبال است و تیم ذوب‌آهن هم حریف قدرتمندی است. با این حال حق ما پیروزی بود، اما متاسفانه موفق نشدیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به گلزنی در بازی با تیم ذوب‌آهن گفت: گل زدن من نتیجه تلاش همه بازیکنان است. این گل متعلق به مجموعه تیم ما است چراکه همه برای آن زحمت می‌کشند. چون من در راس تیم و مهاجم هستم گل را به ثمر رساندم. خداراشکر پایم به گلزنی باز شد و امیدوارم این روند را ادامه دهم. همه از بازی تیم ما راضی بودند و روند رو به جلو داشتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر شویم. تیم ما بدنسازی کاملی انجام نداد، ولی رفته رفته بهتر می‌شویم.

آل‌کثیر در مورد بازی نکردن در بازی‌های قبل خاطرنشان کرد: اسکوچیچ هر چه صلاح بداند و بگوید ما به آن گوش می‌کنیم. در بازی با تیم ذوب‌آهن به من میدان داد و تلاش کردم خوب باشم. در هر دیدار به من بازی دهد همه تلاشم را به کار می‌گیرم و اگر به من میدان ندهد روی نیمکت می‌نشینم و منتظر حضور در میدان می‌مانم. بالاخره همه جای دنیا به همین شکل است. مربیان می‌خواهند تیم‎شان نتیجه بگیرند و همیشه بهترین ترکیب را انتخاب می‌کنند. از این رو باید حرف او را پذیرفت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Sweden
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
به امید قهرمانی یا گرفتن سهمیه واقای گلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
اسکوچیچ باید در بازیهای بعدی از طالب و بختیار همزمان کنار هم استفاده کنه تا کمربند میانی محکمتر بشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها