به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

عیسی‌زاده: تاکنون یک ریال پرداختی نداشته‌ایم

عیسی‌زاده: تاکنون یک ریال هم پرداختی نداشته‌ایم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: در حال تلاشیم تا با برطرف شدن مشکل مالی باشگاه بتوانیم به بازیکنان تیم پرداختی داشته باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص گله‌مندی اسکوچیچ از عدم پرداختی به بازیکنان، اظهار کرد: آقای اسکوچیچ درست می‌گوید و با گذشت چهار هفته از لیگ برتر هنوز بازیکنان ما یک ریال هم دریافت نکرده‌اند. با مشکل مالی مواجه‌ایم و در مدت اخیر در حال تلاش برای برطرف کردن این مشکل بوده‌ایم. امیدوارم طی روزهای آینده بتوانیم بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم تا با آرامش خاطر بیشتری در مسابقات شرکت کنند.

وی بیان کرد: ‌تیم تا این‌جای رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کرده است و از عملکرد و نتایج رضایت داریم. آقای اسکوچیچ و دستیارانش نیز به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهد و از نظر تیمی هیچ مشکلی نداریم. خدا را شکر تیم یک دست و همدلی داریم که می‌تواند برای مردم آبادان و خوزستان روزهای خوبی را رقم بزند.

 مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا امسال تیم می‌تواند به سهمیه آسیا برسد؟ گفت: رسیدن به رده‌های بالای جدول و بودن جزو مدعیان کسب قهرمانی و سهمیه، داشتن یکسری ابزار و شرایط خاص را می‌طلبد ولی همانطور که می‌بینید ما ابتدای راه هستیم و مشکل مالی گریبانگیر تیم است. رفع همین مشکلات و موانع، انرژی زیادی از مجموعه باشگاه و تیم می‌گیرد و کار را برای موفقیت سخت می‌کند.

وی بیان کرد: امسال نفرات با تجربه و جوان بومی خوبی در تیم داریم که در کنار بازیکنان غیربومی ترکیب خوبی برای نفت هستند که همگی دغدغه‌شان شاد کردن دل مردن آبادان و خوزستان است. از هواداران می‌خواهم شرایط باشگاه را درک کنند، صبور و در کنار تیم باشند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
خدا لعنت کنه این زنگنه رو. کلا ضد خوزستانه. این همه دزدی میکنه هیچ ایرادی نداره ولی یه کم به دو تیم نفت ابادان و مسجد سلیمان میخان کمک کنن دم از منع قانون میزنه .استاندار قبلی مقتدایی هم چون جلوی تصمیمات ضد خوزستانی زنگنه ایستاد برکنارش کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
0
0
اگه یکبار و فقط یکبار همین آقای عیسی زاده که به پست مدیرعاملی چسبیده بیاد و مثل مدیرعامل پارس جنوبی بخاطر همین بی عدالتی ها و تبعیض قانون و بخاطر مشکلات مالی به احترام هوادارا و تیم از مدیرعاملی صنعت نفت استعفا بده اونوقت میشه باور کرد واقعا از این وضعیت ناراحته وگرنه این حرفا فقط فریبکاری بیشتر نیست . وقتی موفقیت را در نبود مشکلات مالی میدونه پس وقتی نمیتونه اینجوری کمکی به تیم بکنه پس چرا مونده . شرافت و آزادگی کار هرکسی نیست
ناشناس
|
Sweden
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
این شما هستید که باید بودجه واسپانسر بگیرید ومشکلات تیم را با راهکارهای خود بر طرف کنید وگرنه نشستن پشت میز وحقوق مکفی گرفتن که هنر نمیخاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
یک ریال به بازیکن ندادی مشکل خودته بازیکن چطور میتونه بازی کنه روحیه نداره یک مهاجم تمام کننده نیوردین نمیتونین تیم اداره کنید تورا خدا کنار بروید اگر راست میگی روی اعصاب هواداران راه نرین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها