به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

گل‌محمدی: سه بازیکن مصدوم را مقابل فولاد نداریم

گل‌محمدی: سه بازیکن مصدوم را مقابل فولاد نداریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو ابراز امیدواری کرد با توجه به وضعیت خوب تیمش در جدول صدرنشین باقی بمانند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی شهر خودرو در نشست خبری پیش از بازی با فولاد اظهار کرد: این چهارمین بازی ما در لیگ است و با توجه به وضعیت خوبی که در جدول داریم، سعی داریم که به سه امتیاز خانگی دست یابیم و صدرنشین باقی بمانیم.

وی افزود: انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و بازیکنانم با توجه به تمرینات خوبی که در هفته جاری داشتند، در مقابل دیدگان هواداران می‌خواهند بازی خوبی به نمایش بگذارند.

گل‌محمدی تصریح کرد: فولاد تیم سرسختی است و کار راحتی برای کسب سه امتیاز نداریم. باید تمرکز بالا و دوندگی زیادی داشته‌باشیم تا به خواسته خود برسیم. مشکلات زیادی در خصوص مصدومیت‌ها داشتیم و هنوز هم برخی از بازیکنان به فرم مطلوب نرسیده‌اند. البته بازیکنانی که در هفته‌های اخیر به میدان رفته‌اند، از جان مایه گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: امین قاسمی‌نژاد، فرشاد محمدی‌مهر و روح‌الله باقری مصدومان ما هستند. ضمن اینکه چند بازیکن هم تازه از مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند و به تازگی به جمع ما اضافه شده اند. چند بازیکن هم در تیم ملی جوانان داریم که هنوز به ما اضافه نشده‌اند.

سرمربی شهرخودرو گفت: بخشی از مصدومیت‌ها به زمین چمن برمی‌گردد، دلایل دیگری هم وجود دارد که جای گفتنش اینجا نیست. از مسئولان آستان‌قدس نیز که اجازه دادند این هفته آنجا تمرین کنیم، باید تشکر کنم. قول داده‌اند تا دی ماه زمین شماره ۲ امام رضا(ع) را به ما بدهند که باید باز هم تشکر کنم.

گل‌محمدی در خصوص قرعه‌کشی جام حذفی و قول قهرمانی گفت: تابه حال قول قهرمانی نداده و نمی‌دهم. قول دادن در فوتبال موضوعی نیست که حتی بزرگان فوتبال دنیا به آن بپردازند. فقط قول می‌دهم که تک‌تک ما تمام تلاش‌مان را برای موفقیت داشته‌باشیم.

او ادامه داد: با بازی شناور مدنظرم هنوز فاصله داریم و چند هفته‌ای زمان می‌برد که به آن فرم سابق برگردیم. مقداری جای نگرانی هست و باید با تمرکز بیشتر روی تمرینات به فرم ایده‌آل برسیم.

گل‌محمدی در خصوص نتایج فولاد گفت: نتایج هفته‌های اخیر و بازی‌های فولاد نشان دهنده قدرت این تیم است. بازی سختی داریم، نباید حریف را دست کم بگیریم. باید انرژی مضاعفی برای پیروزی بگذاریم. حریف چه وقتی توپ را در اختیار دارد و چه هنگام دفاع، خوب کار می‌کند. شاید فردا موقعیت زیادی گیرمان نیاید، باید از تک‌موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببریم‌.

شایان ذکر است، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری شرکت نکرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
احمد
|
Germany
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
عمـــو بازیکنای ذخیرتو بفرستی میدون هم میتونی از پس فولاد بر بیای خیالت راحت رفتن یه مربی اماتور اوردن برا یه تیم حرفه یی
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
تیم پدیده همه بازیاشو برده گل محمدی راضی نیس میگه هنوز با اون بازی شناور فاصله داریم اونوقت نکونام به این تیمش میگه خوب وبابرنامه .یحیی میگه نباید فولادو دست کم بگیریم با زبون عامیانه میگه فولاد ضعیفه
فؤاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
فولادرو نبایددست کم بگیریم..
خودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها