به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

بوشهری: هدف‌ نفت آبادان قهرمانی در آسیا است

بوشهری: هدف‌ نفت آبادان قهرمانی در آسیا است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: با تیم خوبی که برای باشگاه‌های آسیا بسته شده، هدف‌مان فقط قهرمانی است.

به گزارش خوزستاناسپورت، مرتضی سام‌بوشهری در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط تیم بسکتبال تیم نفت آبادان برای حضور در باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: از روز گذشته اردوی آماده سازی خود را در تهران برگزار کرده‌ایم. به این دلیل به تهران آمدیم تا بازی‌های تدارکاتی را برگزار کنیم اما ظاهرا تیمی وجود ندارد و خود تیم‌های تهرانی درگیر لیگ این شهر هستند اما تلاش می‌کنیم دو سه بازی را تا روز اعزام انجام دهیم.

وی در مورد اینکه حضور حامد حدادی به کجا رسید،‌گفت: حدادی با توجه به اینکه به دنبال قرارداد با تیم جدیدش است فعلا پیگیر این موضوع است. اما با وجود این شرایط او روز گذشته در تمرین تیم حاضر شد. حدادی خودش مشکلی برای همراهی تیم ندارد و ما نام او را برای حضور در باشگاه‌های آسیا ارسال کرده‌ایم.

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد دیگر یاران کمکی گفت: صمد نیکخواه بهرامی، آرن داودی، ارسلان کاظمی و محمد حسن‌زاده یاران کمکی ما در باشگاه‌های آسیا خواهند بود. البته داودی و حسن‌زاده با خود ما بودند و به شرایط تیم آشنا هستند.

بوشهری با تاکید بر اینکه هدفمان فقط قهرمانی است، گفت: سال گذشته نماینده ایران قهرمان آسیا شده و ما هم باید از این عنوان دفاع کنیم. قطعا با تیم خوبی که بسته شده است و با تجربه‌ای که یاران کمکی دارند می‌رویم که جام قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر از حریفان آسیایی شناخت دارید، گفت: آمارهایی از تیم المحرق بحرین گرفته‌ایم اما از تیم‌های تایلندی و تایوانی اطلاعاتی در دست نداریم و باید ببینیم هنگام برگزاری مسابقات چه اندازه قدرت دارند.

مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا از دوم مهر ماه در بانکوک تایلند آغاز می‌شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
United States of America
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
سلام خوزستان اسپرت،،،،،تیم قهرمان ازنظرمالی جایزه اش چقدراست،،،،ممنون
مدیر پایگاه
سلام
سال گذشته 270 هزار دلار به تیم قهرمان پرداخت شد.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها