به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد:

بختیاری‌زاده: سه تیم‌ خوزستان دنبال سهمیه نیستند

بختیاری‌زاده: فولاد و نفت دنبال سهمیه نیستند

خوزستان اسپورت- کاپیتان اسبق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیچ امیدی به گرفتن سهمیه از سوی سه تیم لیگ برتری خوزستان وجود ندارد و به نظرم مسئولان هیچ کدام از این تیم‌ها گرفتن سهمیه را هدف قرار نداده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا خوزستان به ارزیابی سه تیم لیگ برتری فوتبال خوزستان پرداخت و عنوان کرد که مسئولان هیچ کدام از سه تیم لیگ برتری خوزستان، گرفتن سهمیه را هدف قرار نداده‌اند.

صحبت‌های این پیشکسوت فوتبال خوزستان در خصوص عملکرد سه نماینده استان در لیگ نوزدهم را در ادامه بخوانید.

به فوتبال خوزستان و جوانان آن جفا شد
وی با گله‌‌مندی از صدا و سیما و رسانه‌های خوزستان، گفت: در سکوت رسانه‌ها، آن‌هایی که می‌خواستند به فوتبال خوزستان ضربه بزنند، توانستند هر بلایی که می‌خواهند بر سر فوتبال استان بیاورند. در این مدت به فوتبال خوزستان و جوانان آن جفا شد و خدا را شکر نماینده‌ای هم در مجلس نداشته‌ایم که بتواند صدای مردم خوزستان باشد. متاسفانه مسئول و مدیر توانمندی هم نداشتیم که بتواند احقاق حق کند و به همین دلیل شاهد اتفاقات ناخوشایندی در فوتبال خوزستان بوده‌ایم.

گفته‌ بودم در استادیوم‌های خوزستان جشن عروسی داریم!
بختیاری‌زاده ادامه داد: من چهار ماه پیش و قبل از این‌که لیگ برتر فوتبال شروع شود، گفته بودم که از هفته پنجم در استادیوم‌های خوزستان جشن عروسی داریم، اما این جشن‌ها هنوز به هفته پنجم نرسیده‌ایم، شروع شده است. تمام این صحبت‌ها به این دلیل است که خبرهای خوبی از فوتبال خوزستان به گوش نمی‌رسد و وضعیت موجود نگران‌کننده است.

وی بیان کرد: مسئول یکی از باشگاه‌های فوتبال خوزستان عنوان کرده بود که جریاناتی علیه فلان مربی لیگ برتر در استان به راه افتاده و سوالم این است کدام جریان به راه افتاده است که ما نمی‌بینیم و چرا به جای رسیدگی به وضعیت تیم باید این‌گونه گفته شود؟

هم نکونام و هم مدیران باشگاه فولاد در انتخاب‌هایشان اشتباه کردند
پیشکسوت فوتبال خوزستان در ادامه در ارزیابی از تیم فولاد خوزستان، خاطرنشان کرد: جواد نکونام از بزرگان فوتبال ایران بوده و در بالاترین سطح لیگ‌های فوتبال اروپا توپ زده است و باعث افتخار ما است، اما به نظرم هم نکونام در انتخاب تیمش و هم مدیران باشگاه فولاد در انتخاب سرمربی تیم اشتباه کردند. فوتبال خوزستان سابقه بیش از 110 سال در کشور دارد و اگر آسیا نگاه ویژه‌ای به فوتبال ایران داشته باشد، به این دلیل است که همیشه نیروهای قوی و ستاره‌های تیم‌ملی از خوزستان بوده‌اند و خوزستان حق بسیای در اعتلای نام فوتبال ایران در آسیا دارد.

وی افزود: وقتی باشگاه فولاد که مردم نگاه خاصی به این باشگاه دارند و از امکانات سخت‌افزاری و مالی بسیاری برخوردار است و حتی می‌تواند سهمیه آسیایی کسب کند، آیا باید برای لیگ نوزدهم به این شکل بسته شود؟ من به نحوه بستن تیم، جذب سرمربی و حضور بازیکنانی که اصلا در حد نام و شایسته فولاد و فوتبال خوزستان نیستند، انتقاد دارم. همچنین از نوع بازی فولاد گله‌مند هستم و این تیم فوتبال خوبی ارائه نمی‌دهد.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا گذشت سه هفته از لیگ برتر برای ارزیابی تیم فولاد زود نیست و باید فرصت بیشتری به نکونام و بازیکنانش داد؟ گفت: بحث من دادن فرصت یا ندادن به یک تیم نیست، من می‌گویم انتخاب‌هایی که در این باشگاه صورت گرفته، اشتباه است.

مدیرانی همچون دهکردی را خانه‌نشین کرده‌ایم
وی همچنین با انتقاد نسبت به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه فولاد و با بیان این‌که ما مدیرانی همچون دهکردی را خانه‌نشین کرده‌ایم، افزود: اکنون شاهد مدیر غیربومی در راس باشگاه فولاد هستیم، در حالی که دهکردی از مدیران توانمند و بزرگ ایران است اما متاسفانه به دلایلی خانه‌نشین شد. ضمن این‌که مسعود رضاییان توانمند را هم از فوتبال خوزستان خارج کردیم تا از فوتبال تبریز و انزلی سر در آورد. اگرچه اکنون مدیر اجرایی باشگاه نفت آبادان است ولی در واقع در سایه مدیرعامل این باشگاه کار می‌کند. همچنین به هوشنگ نصیرزاده آن‌قدر بی‌توجهی کردیم که چندین سال است که در آذربایجان مدیریت می‌کند. ما هیچ وقت هدایت ممبینی را در بخش مدیریت ورزش خوزستان ندیدیم، در حالی‌که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته داوران فدراسیون است. ما حتی فریدون حردانی و نعیم سعداوی را هم ندیدیم و نخواستیم هم ببینیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: برای دوست خوبم سعید آذری، مدیرعامل جدید باشگاه فولاد ارزش بسیاری قائل هستم و او از مدیران توانمند فوتبال کشور محسوب می‌شود و طی سال‌های گذشته ارزش و لیاقت خود را با مدیریت خوب‌اش نشان داده است، اما چرا نباید شرکت فولاد از مدیران توانمند خوزستانی برای مدیرعاملی باشگاه فولاد استفاده کنند و چرا مدیران خوب و توانمند استان باید خانه‌نشین باشند و به آن‌ها بی‌توجهی شود.

چرا مدیران سابق فولاد از نیروهای جوان‌تر و خاک‌خورده در کنار خود استفاده نکردند؟
وی ادامه داد: از قدیم گفته‌اند از ماست که بر ماست؛ چرا زمانی که آقای دهکردی رییس هیات فوتبال خوزستان بود، تلاش نکرد که یک نیروی فوتبالی را در کنار خود تربیت کند تا بعد از جدایی او در هیات فوتبال، بتوانیم شاهد یک رییس هیات فوتبالی خاک‌خورده در استان باشیم؟ چرا آقای دهکردی، رضائیان، باقریان و تمام کسانی که در باشگاه فولاد مدیریت داشتند، تلاشی نداشتند تا از نیروهای جوان‌تر و خاک‌خورده فوتبال خوزستان و دارای تحصیلات عالی، رزومه ملی و مقبولیت عامه در کنار خود استفاده کنند تا امروز پس از جذب مربیان و بازیکنان غیربومی مجبور نباشیم این بار به جذب مدیر غیربومی اقدام کنیم؟

از فوتبال 110 ساله خوزستان چه باقی مانده است؟
بختیاری‌زاده افزود: از فوتبال 110 ساله خوزستان چه باقی مانده است؟ چرا وقتی مربی باسابقه‌ترین تیم فوتبال خوزستان در لیگ برتر در کنفرانس خبری شرکت می‌کند، برای همه مردم خوزستان غریبه است (اشاره به حضور رجبی، مربی غیربومی فولاد در نشست خبری پس از بازی با سپاهان). چطور بپذیریم که او مربی تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر است؟

وی ادامه داد: متاسفانه اگرچه فولاد از اولین تیم‌هایی بود که تمرینات خود را آغاز و بازیکنان مورد نظر را جذب کرد و اردوهایی در خارج از استان داشت، امروز متاسفانه شاهد هستیم که فولاد یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های ما در لیگ برتر از نظر نوع فوتبال است. این تیم چه در ساختار دفاع تیمی و چه در ساختار دفاع فردی و همچنین در مدیریت زمان هنگام بازی هنوز با تیم‌هایی مانند پدیده، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال فاصله بسیاری دارد.

هواداران فولاد این تیم را از خود نمی‌دانند که اعتراض می‌کنند
این مربی فوتبال گفت: تعجب می‌کنم که تیم‌هایی مانند نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان با داشتن آن همه مشکلات مالی و نداشتن امکانات سخت‌افزاری خاص یک تیم فوتبال، بهتر از تیم فولاد کار کرده‌اند. حضور حدود 1500 تماشاگر در استادیوم اختصاصی فولاد، می‌تواند اعتراض به این باشد که مردم این تیم را از خود نمی‌دانند و اگر این تعداد تماشاگر اعتراض می‌کنند و البته این کار را اصلا نمی‌پسندم، اما این موضوع به واسطه عشق و علاقه فراوانی است که به تیم فولاد دارند. آن‌ها گرما و سرما را به جان می‌خرند و با کمترین امکانات مالی و بی‌بضاعتی و دوری راه به استادیوم می‌روند تا تیم محبوب خود را در اوج قدرت ببینند ولی فولاد در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار نیست.

نتایج نفت خوب بوده است ولی به تاتار هم نقد دارم
وی در خصوص تیم‌های فوتبال نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز گفت: در سه سال گذشته وزیر نفت بخشنامه‌هایی صادر کرده است که هیچ گونه هزینه‌ای در اختیار تیم‌های نفتی قرار نمی‌گیرد و من خوب می‌دانم که دست تیم‌های نفتی بسته است و خوب می‌دانم آن‌ها با چه سختی خود را سرپا نگه داشته‌اند. نفت‌مسجدسلیمان در شهری است که کمترین امکانات را دارد و از داشتن زمین چمن شماره 2، پارک، فرودگاه و ... محروم است ولی نوع و شکل فوتبالی آن خیلی بهتر از تیم‌های دیگر بوده و نتایج خوبی نیز کسب کرده است که این به تجربه تارتار و حضور چندین ساله او در فوتبال ایران برمی‌گردد. البته به تارتار هم نقد دارم؛ مسجدسلیمان اولین شهری است که توپ فوتبال در آن به زمین خورد، اما امروز می‌بینیم در تیم نفت به جز دروازه‌بان و عباس عسگری دیگر نیروی مسجدسلیمانی و خوزستانی در این تیم نمی‌بینیم و ای کاش تارتار با توجه به این‌که تیم خوبی هم بسته است، نگاه ویژه و بیشتری به فوتبالیست‌های مسجدسلیمانی و خوزستانی داشت. ما نمی‌خواهیم وقتی تارتار یک سال یا دو سال دیگر از نفت جدا شد، همانند اتفاقی که در دیگر تیم‌های خوزستانی با مربیان غیر بومی رخ داد را شاهد باشیم و این تیم نیز از بازیکن خالی شود.

باید نگاه خوبی به نیروهای جوان مسجدسلیمانی داشته باشیم
بختیاری‌زاده ادامه داد: همان‌طور که بازیکنان غیربومی را به خوزستان می‌آوریم و پرورش می‌دهیم باید نگاه خوبی هم به نیروهای جوان مسجدسلیمانی و خوزستانی داشته باشیم. به هر حال مخالف این نوع بسته شدن تیم نفت‌ مسجدسلیمان با نیروهای غیربومی هستم. هر شهری همچون اصفهان، شیراز و ... می‌تواند بگوید نفت‌ مسجدسلیمان تیم من است زیرا مگر چند بازیکن خوزستانی در این تیم وجود دارد که بتوانیم آن را متعلق به استان و مسجدسلیمان بدانیم؟ البته نوع فوتبال و نتیجه گرفتن نفت‌ مسجدسلیمان خوب است و امیدوارم این تیم با توجه به تمام مشکلاتی که دارد، مقامی در میانه‌های جدول به دست آورد.

می‌توان به نفت آبادان امیدوار بود
وی بیان کرد: نفت آبادان هر ساله یک تیمی را می‌بست و شب شروع لیگ، یک مربی از پرتغال یا دیگر کشورها می‌آورد و بعد می‌گفتند این تیم با فیلم و عکس‌هایی که برای این مربی فرستاده شده، بسته شده است. به هر حال اتفاقات عجیبی در آبادان می‌افتاد اما امسال خوشبختانه مربی برای این تیم انتخاب شد که با فوتبال ایران و خوزستان و لیگ برتر کشور آشنایی کامل دارد. به نظرم تیم خوبی بسته شده و نوع فوتبال آن به شکلی است که می‌توان به نفت امیدوار بود، البته نه برای گرفتن سهمیه، بلکه برای ارائه بازی‌های آبرومند و قرار گرفتن در میانه‌های جدول.

گرفتن سهمیه هدف هیچ کدام از تیم‌های خوزستانی نیست
این پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: در مجموع باید بگویم هیچ امیدی به گرفتن سهمیه از سوی سه تیم لیگ برتری خوزستان وجود ندارد و به نظرم مسئولان هیچ کدام از این تیم‌ها گرفتن سهمیه را هم هدف قرار نداده‌اند و تنها می‌خواهند در لیگ باشند و پس از لیگ نیز وقتی در هر کدام از رده‌های هشتم تا چهاردهم جای گرفتند، خوشحال می‌شوند که تیم در لیگ مانده است که این اصلا برای فوتبال خوزستان و طرفداران آن رضایت‌بخش و خوب نیست.

مدیرعامل و سرمربی استقلال خوزستان کم‌تجربه عمل کردند
وی همچنین در مورد استقلال خوزستان، تیم سقوط کرده استان به لیگ یک کشور عنوان کرد: استقلال خوزستان فصل گذشته در بیشتر هفته‌ها تیم شانزدهم جدول رده‌بندی بود و امسال نیز با شروع لیگ یک می‌بینیم که به دلایل نتایج ضعیف در انتهای جدول قرار دارد. فاضل بختیاری و مجید باقری‌نیا دو نیروی قوی در استقلال خوزستان هستند که به ترتیب به عنوان مدیرعامل و سرمربی در این تیم فعالیت دارند و استقلال خوزستان با حضور این دو نفر سال‌ها پیش توانست از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند.

بختیاری‌زاده گفت: متاسفانه اگرچه انتخاب‌های خوبی در راس مدیریت و هدایت تیم استقلال خوزستان انجام شد، اما این دو نفر نشان دادند کم‌تجربه و با اشتباه عمل کردند؛ تیمی که در بسیاری از هفته‌های لیگ برتر در انتهای جدول بود و از نظر روانی نیز بازیکنان آن جایگاهی بالاتر از شانزدهم برای خود نمی‌‌دیدند، مجددا برای لیگ یک با همان شاکله و نفرات بسته شد. به نظرم مدیرعامل و سرمربی تیم باید ساختار تیم را تغییر می‌‌دادند و از نظر روحی روانی این تیم را ریکاوری می‌کردند تا بتوانند شاهد پیروزی‌های خوبی که حق این تیم است باشند. البته هنوز هم دیر نشده است و ان‌شاءالله با توجه به تجربیات مدیرعامل و سرمربی این تیم با کسب دو سه برد بتوانند خود را از پایین جدول جدا کرده و ما را به روزهای آینده امیدوار کنند.
خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۲
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
1
واقعیت رو گفته هرسال آخر لیگ باید خوشحال بشیم که سقوط نکردیم. تیمای اصفهان وتهران و تبریز هرسال برا قهرمانی وسهمیه میان داخل لیگ ولی تیمای خوزستانی بفکر سقوط نکردن هستن
ferydon
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
افرین... حرف حسابی را از مردان فهیم ودلسوز باید شنید.... نه حرفهای تبلیغی وانهم ازنوع بنجل که چندسال گریبان فوتبال خوزستان بخصوص فولادخوزستان راگرفته.... واما تارتار دوبازیکن بومی عسگری رباط پاره کرد و رفت... سوشا هم تنها بازیکن بومی را کنار میزند.... یعنی تیم نفت یکنفربومی هم نخواهد داشت.... سیاست همیشگی تاتار وبقولی ناجوانمردانه... اگر اخراجش کردین تیمی به نام نفت وجود نخواهد داشت.... مدیران باید بگویند اقای مربی الزاما 50 درصد تیم خوزستانی باشد... بله مدیران باید مدیریت کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
آقای بختیاری زاده کاملا درست میفرمایید ولی باید بدانید فوتبال خوزستان قبل از هر چیز از خود پیشکسوتان و مدیران دلسوز ولی خانه نشینش خورده و میخورد اگه این عزیزان بجای سکوت و بیخیالی همواره با صدای بلند حرف میزدن و چنین مدیران ناتوان و خائن در خوزستان میدان داری نمیکردن وقتی نمایندگان مجلس در برابر اینهمه خیانتها سکوت کرده اند و بجای آن برای دو تیم پایتخت پای بیانیه های حمایتی از این دو تیم را امضا میکنن باید گریست وقتی همین نمایندگان در برابر دستور وزیر نفت مبتنی بر عدم هرگونه حمایت مالی از تیمهای نفتی کاملا سکوت کرده اند چه انتظاری داریم که تیمهای نفتی استان بتونن از فوتبال استان دفاع کنن . دیروز صنعت نفت بدون روحیه روبروی پرسپولیس بازی کرد چون شنیده بودن که با دستور وزیر نفت دیگر حمایت مالی وجود نخواهد داشت . درد خوزستان وجود مدیران خائن و نمایندگان بیخیال و دلسوزان ساکته و تا چنین است همین آش و همین کاسه خواهد بود . ایکاش سایر دلسوزان فوتبال خوزستان چون شما لااقل بعضی مواقع می آمدن و واقعیات را به مردم میگفتن . درود به شرفتان و لعنت بر بی غیرتها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
بختیاری زاده واقعن مربی خوبیه عاشقتم
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
طیبی، کاپیتان نفت هم خوزستانیه اگه خدا بخواد!!!
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
اخ اخ اخ
ما هوادارای بدبخت چه گناهی داریم که تیمهای محبوبمون حتی به زندگی شخصیمونم تاثییر گذاشته .هربازی بد هزاربار میمیریم و زنده میشیم .هرتصمیم غلطه مدیران و کادرفنی مارو تامرز سکته میرسونه .خوشبحال هواداران تراکتور که هرچی میگن مدیرا همونو انجام میدن .نکونام جون مادرت برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
1
این خودش چند سال مربی نفت مسجدسلیمان بود هیچ کاری نکرد تو از تارتار انتقاد میکنی. مسجدسلیمان فوتبالیست حرفه ای نداره.
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
آقا سياوش حرف دل همه مردم خوزستانو ميزنه.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
1
اقای بختیاری زاده حاشیه برا تیما خوزستان درست نکنید...نفت مسجدسلیمان خوب نتیجه گرفته..امسال شما تیم های خوزستان ب حاشیه میبرن... دوره سرمربی نفت بودی خوده شما هیچ کاری نتونستی بکنی پس حاشیه درست نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
درود به شرف بختياري زاده
لطفا با توجه باينكه سياوش خان سالهاست پست مديريتي در نفت دارند در ارتباط با دستور و بخشنامه وزارت نفت در مورد ورزش با ايشان كه صادقترين و شجاعترين فوتبال است مصاحبه اي انجام دهيد
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
تازه فولاد احتمال سقوطش هم‌ هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
واقعا بجز اقای بختیاری زاده توی خوزستان پیشکسوتی نداره از عملکرد ضعیف مربیان مدیران انتقاد کنه؟ باشگاه بزرگ فولاد شده جولانگاه دلالان و مربیان کم تجربه و مدیران بیسواد دریغ یک اعتراض از سوی بزرگان فوتبال خوزستان.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
1
اصلا با حرفات موافق نیستم
از اول تا آخر فقط بومی بومی کردی
هر چند امیدوارم از نیروهای بومی و کاربلد امثال شما تو تیم های پایه و ساخت بازیکن های خوزستانی کمک بشه تا بازیکن خوزستانی خوب ساخته نشه چطور میشه ازش استفاده کرد.
شما که میفرمائید از مدیران و سرمربی بومی استفاده کنیم استقلال خوزستان که هم مدیرعاملش هم سرمربیش هم 99 درصد از بازیکناش خوزستانی هستن الان کجای جدوله
بله اگه بازیکن خوزستانی خوب باشه اولویت هست که بازی کنه ولی کدوم بازیکن خوزستانی هست که خوب باشه و بیاد خوزستان الان؟>؟
باشه ما میگیم تیم خوزستانی بشه ولی کنعانی زادگان پا میشه بیاد برا تیم خوزستانی بازی کنه؟
خوشحالی کنعانی زادگان که آبادانی هم هست وقتی به نفت آبادان گل زد را به خاطر داری؟
دیگه تو فوتبال حرفه ای مدیر کارامد مطرح هست نه بومی
با مدیریت آذری احتمالا در آینده فولاد به اهدافش میرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
درودبه سیاوش خان شیر بیشه فوتبال خوزستان. سیاوش با این مصاحبه و حرفهای صادقا نه اش نشان داد هنوز در فوتبال خوزستان مردان مردی هستند که از این آب و خاک دفاع کنند. درود به شرفت
علیرضا
|
United States of America
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
بعله اسامی دیگر بازیکنان بومی هست مثل صادق صادقی که مسجدسلیمانی هست احمد الجبوری که خوزستانی هست
داود
|
Netherlands
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
1
"مجید باقری‌نیا دو نیروی قوی در استقلال خوزستان هستند" واقعا ایشون می تونه یه مقدار در مورد رزومه آقای باقری نیا و موفقیت های ایشون حرف بزنه؟ آخرین بار کدوم تیم با مربی گیری ایشون برنده شد؟ قهرمانی و موفقیت پیش کش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اردلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
خوزستان اسپورت سلام ...
مدیر پایگاه
سلام
نظر شما که با نام کاربری "آرش" ارسال فرمودید منتشر شده است.

Mehdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
آقای بختیاری زاده تو راست میگفتی استقلال اهواز رو رها نمیکردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
جناب بختیاری زاده ضمن سپاس از شما باید عرض کنم خوزستان همیشه مورد بی مهری مسئولین بود شما نگاه کنید درست شب قبل از بازی صنعت نفت با پرسپولیس وزیر نفت با حمایت و فشار معاون ورزشی وزارت نفت میاد و میگه دیگه هیچگونه حمایت مالی از تیمهای نفتی زیرپوشش نخواهد شد بنظرتون وقتی بازیکنای تیم انتظار دریافت بخشی از راردادشان هستن و این خبر پخش میشه دیگه روحیه ای برای بچه های تیم میمونه . بخدا خوزستان را نابود کردن و مسعولین موفقیت این استان را اصلا دوست ندارن .
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
سیاوش خان افتخار فوتبال خوزستان حرف دل هواداران واقعی فولاد رو زدی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
اقای بختیاری زاده
ضمن تشکر از تحلیل مناسبتون
در مورد صعود استقلال صنعتی به لیگ برتر
فکر میکنم واقعیت رو نگفتین
تاریخ چیز دیگه ای میگه
تشکر
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
شماها با گفتن بومی و غیربومی تفرقه ایجاد میکنین
ساختار فوتبال خوزستان ایراد داره و ربطی به این حرفهای تبعیض نژادانه شما نداره
باید جا این حرفا بازیکنای باکیفیت و باغیرت جوان با قراردادهای طولانی جذب شن
لااقل از تیم های موفق الگوبرداری کنین
یه گروه اعزام کنین باشگاه آژاکس هلند و بررسی کنین برنامه ریزی این تیم چگونه بوده و از اونها درس بگیرین
برو از شفیع زاده ها سوال کن که چطور دو تا بازیکن خوزستانی تیمی رو که فصل قبلش نایب قهرمان شد را دو تنه به حذف از لیگ کشوندن تا بتونن به تیم محبوبشون برن
برو آمار بگیر چطور شفیع زاده ها از فوتبال دلسرد شدن ولی باز هم هزینه کردن
فوتبال به بومی بون نیست خیلی آیتم ها باید کنار هم قرار بگیره تا یه تیم موفق بشه
تیم اگه میخواد موفق بشه باید کمترین تغییرات را داشته باشه و اهداف بزرگ باشه و هزینه راه هموار باشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها