به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

اسکوچیچ: بازیکنان تیمم با خودشان می‌جنگیدند

اسکوچیچ: بسیار عالی و خوب بازی را کنترل کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان ما امروز بیشتر از اینکه مقابل پرسپولیس بازی کنند، مقابل خودشان بازی می‌کردند و با خودشان می‌جنگیدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قطعاً از اینکه بازی را واگذار کردیم، خوشحال نیستم. توانستیم بسیار عالی و خوب بازی را کنترل کنیم. تاکتیک بسیار خوبی را با توجه به آنالیزمان از پرسپولیس، انتخاب کرده بودیم.

وی افزود: اگر اشتباه بچه‌گانه صورت نمی‌گرفت، احساس می‌کنم پرسپولیس نمی‌توانست به ما گل بزند. حتی ممکن بود کنترل بازی را هم از دست بدهند. آنها حتی یک مهاجم را بیرون کشیدند و یک هافبک اضافه کردند. ما هم زمانی که گل خوردیم، بازی را چهار دفاعه کردیم تا با دو نفر حمله کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت خاطرنشان کرد: خیلی بد است که اینطور ببازیم. ترجیح می‌دهم بد بازی کنیم و 5 بر صفر ببازیم تا اینکه خوب بازی کنیم و اینگونه شکست بخوریم. تاکتیک تیم خوب بود و بازیکنان از نظر تاکتیکی خوب بودند. آن چیزی که از بازیکنان می‌خواستم این بود که اعتماد‌به‌نفس و باور بیشتری را در خود جست‌وجو کنند و به خودشان باور داشته باشند. ما در حمله خیلی خجالتی بودیم و از بازیکنان خواسته بودم در حمله جرأت و شهامت بیشتری داشته باشند.

اسکوچیچ در مورد اینکه بازیکنان تیمش در حملات نمی‌توانستند ضرب کافی را به توپ بزنند و موقعیت‌ها را از دست می‌دادند، گفت: اگر شما بازی‌هایی قبلی که ما انجام دادید را ببینید، ما ریسک کردیم و در دقایق آخر تعادل‌مان را هم به‌هم زدیم. اگر پرسپولیس هم صاحب توپ شد، این خود ما بودیم که به آنها موقعیت دادیم. بازیکنان ما امروز بیشتر از اینکه مقابل پرسپولیس بازی کنند، مقابل خودشان بازی می‌کردند و با خودشان می‌جنگیدند. این هم به کیفیت بازیکنان بازمی‌گردد.

وی درباره شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بازیکنان خوبی حتی در خط حمله دارد. بازی خیلی خوبی هم کردند و امتیاز خوبی گرفتند. از طرفی ممکن است این یک ضعف هم باشد، چون امکان دارد در خط دفاعی و خط هافبک یکسری چیزها را از دست بدهید. ببخشید که بیشتر از این نمی‌توانم درباره پرسپولیس صحبت کنم، چون این شغل من نیست. به آنها تبریک می‌گویم و خودم هم از این شکست ناامید شدم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره اینکه تیمش در جام حذفی باید مقابل قشقایی در شیراز بازی کند، گفت: همیشه توجه و تمرکز ما برای بازی آینده است. به‌هرحال قرار بود با یک تیم بازی کنیم و فرقی نمی‌کرد. به تیم‌های لیگ دسته اول هم احترام می‌گذارم که آنجا تیم‌های خیلی خوبی حضور دارند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
Radin
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
ما به ارنج اشتباه و لجبازی شما باختیم اقای اسکوچیچ.شما جهانی و عیسی رو باید از اول بازی بدی
Sadegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
1
اقای رادین جان میدونی مربی خوبی هستی بیا جااسکوچیچ یابهش ترکیب رویاد بده تادیگه اشتباه نکنه...حیفه از اطلاعات توبهره نبره کسی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
آقا این چیه میزاری توی دروازه، مقابل مسجد سلیمان کلی اشتباه داشت، بازم امروز فیکس بود، والا گفته بودم از ضعف دروازبان گل میخوریم، همونجای که آقای دریس گفت روی امتیاز بازی با پرسپولیس حساب کردیم، کامنت گذاشتم پرسپولیس همه روی گل های بیشتر زده اگه تو توی دروازه باشی حساب کرده.
خاک بر سر کنعانی زادگان مثلا بچه آبادان از خوشحالی بابت گلی که زد داشت خودشو پاره می کرد، یادم بازی پرسپولیس صنعت، بهنام سراج ی گل به صنعت زد خوشحالی که نکرد هیچ با دفاع های صنعت هم دعوا کرد که چرا محکم بازی نمیکنند، این بچه‌گوریل هم اسم خودش گذاشته آبادانی!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
1
0
واقعا اقای اسکوچیچ از ترکیب که تو زمین گزاشتی خجالت بکش چرا میلاد چرا عیسی رو بازی نمیدی تو نه با خودت بلکه با احساسات مردم ابادان داری بازی میکنی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
با سلام و خسته نباشید. از دوستانی که نظر و پیشنهاد میدن تشکر میکنم ولی دوست دارم احساسی و غیر منطقی نباشه بنظرم تیم صنعت در نیمه اول خیلی منطقی و حساب شده باز کرد پرسپولیس کلافه شده بود و نمیتونست اونجوری که میخواست بازی کنه اگه مثل همیشه بدشانس نبودیم اون ضربه ریکانی که با خوش شانسی محض خورد به دست گلر گل میشد شرایط تغییر میکرد بنظرم که اگر اقای اسکوچیچ جهانی و ال کثیر را باهم و زودتر میفرستاد داخل زمین روند بازی بسود صنعت پیش می رفت با این حال دست تک تک بازیکنان درد نکنه مطمئن باشید صنعت با این بازیکنان خوبی که امسال به خدمت گرفته نتایج خوبی خواهد گرفت ما هواداران باید همه جوره از تیم شهرمون حمایت کنیم امسال واقعا تیم خوبی داریم بازهم از همه همشهریام میخوام پشت تیم باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
،،،بهنام مبارک پیروزی برد،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
ما فقط به ترکیب وتاکتیک شما باختیم اقای اسکوچیچ ببخشید شما خیلی ترسو هستید وهیچ ریسکی در ترکیب و بازی انجام نمیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
قبل از شروع فصل گفتم تنها مربی که بدرد صنعت میخوره فقط تارتاره ولی این مدیرعامل و باند مافیاییش برای اینکه از جذب سرمربی نفعی حاصلشون بشه تصمیم گرفتن یک مربی خارجی حتی اگه یکی مثل اسکچیچ باشه جذب کنن . آخه کی صنعت نفت روبروی پرسپولیس اونهم این پرسپولیس ضعیف اینقدر دفاعی و ترسو بازی کرده بود . چرا این دروازبانی که حتی بدرد لیگ دو هم نمیخوره گذاشتن توی دروازه گلی که از مسجدسلیمان خوردیم بس نبود چرا در یک بازی مهم از میلاد با تجربه و تکنیکی استفاده نکرد چرا باید رهبر میانی تیم یعنی طالب را از زمین خارج کنه که بلافاصله گل بخوریم . آقا باید و باید این اسکوچیچ بی برنامه و بی تاکتیک را همین الان اخراج کنید ما دیگه نمیتونیم مثل فصل قبل 9 ماه صبر کنیم که یک مربی سرعقل بیاد . خائنین بسه . لعنتیها بسه عیسی زاده بسه . خجالت بکشید و برید ببینید که تارتار از یک تیم با بازیکنای گمنام چه تیم منسجم و متعصب و جنگنده و با تاکتیک ساخته . شرم برماهوادارای بی تعصب و شرم بر مسعولین خاعن باشگاه .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
ای کاش اون توپ جلوی دریس به زمین نمیخورد
گل بدی بود امیدوارم از نظر روحی روانی دریس این بازی را فراموش کنه و با قدرت و اعتماد به نفس شروع کنه
بازیکنای جوانی تو تیم داریم که باعث افتخار هستن ولی باید قدرت جنگندگی و سرعت و دقتشون را بالا ببرن فوتبال همینه باید از اشتباهات درس گرفت
قریشی و سلمانی و اهل شاخه هم عالی بودن
ولی 3 یا 4 تا بازیکن باید با تمرکز بالاتری بازی کنن و نیاز به انرژی بیشتر دارن
با امید موفقیت برای برزیل ایران
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
0
0
سلام اصلا نفت ابادان همیشگی نبود سر در گم بازی می کردن پرسپولیس تیمی نبود اصلان موقعیت اون چنانی نداشت رو اشتباه فردی بازیکن خودمون و اشتباه صد در صد دروازبان تیم گل خوردیم دریس دروازبان شش دونگ نیست نیاز به تجربه داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها