به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

عکس/کاپیتان آبادانی‌ها آقای گل لیگ برتر شد

بازیکن آبادانی آقای گل لیگ برتر شد

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم شهید جهان نژادیان آبادان عنوان آقای گل لیگ برتر فوتبال ساحلی را کسب کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های ایران شنبه شب با قهرمانی تیم مقاومت گلساپوش یزد بسته شد و تیم جهان نژادیان آبادان با قرار گرفتن در رده دهم جدول تنها سهمیه استان در لیگ برتر ساحلی را حفظ کرد.

حمید جلیلی کاپیتان باتجربه تیم شهید جهان نژادیان در این فصل از مسابقات خوش درخشید و با زدن 31 گل عنوان آقای گل لیگ برتر ساحلی را به دست آورد.

جلیلی که سال 95 هم آقای گل لیگ برتر ساحلی شده بود، در شرایطی این تعداد گل را به ثمر رساند که تنها تیم خوزستانی حاضر در این مسابقات از نظر مالی شرایط مناسبی نداشت و برای ماندن در جدول روزهای سختی را متحمل شد.

بازیکن آبادانی آقای گل لیگ برتر شد
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
بی عدالتی در ورزش ایران بیداد میکنه . آیا وجدان خوابه مسئولین تمایلی به بیدار شدن نداره که بداند ورزش و موفقیت ورزشی تنها داشته جوانان استان خوزستانه ؟ هشت سال جنگ که همه چیز را در این استان نابود کرد و همتی هم برای شکوفایی مجدد ویرانه ها نیست لااقل با حمایت از ورزش این استان جوانان را به آینده امیدوار و از تخریب روحیه و سقوط در فساد احتمالی اونها جلوگیری کنن . هیچ منطق و وجدان و اهل دین و دیانت و دوستدار خدا نمی پذیرد که دو سوم درآمد این مملکت از خوزستان باشه ولی بسیاری از اون درآمدها صرف سایر استانها بشه و اینگونه است که تنها تیم ساحلی استان اینگونه در منگنه مالی باشه تازه گفته میشه که بدستور وزیر نفت از این به بعد هیچگونه کمک مالی مستقیم و غیر مستقیم به تیمهای نفتی پرداخت نخواهد شد و دنبال حذف اونها از ورزش ایران هستن . و این درحالیست که دو تیم قرمز و آبی همواره از کمکهای مالی بیکران و مستمر وزارت ورزش برخوردارن.
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
اقای گلی در این رشته سخت کار راحتی نیست تبریک میگم وامیدوارم مسئولین از خواب خرگوشی بیدار شن این نماینده گان تو مجلس چکار میکنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها