به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

اوسنیک: آماده‌ بازی خوب مقابل پرسپولیس هستیم

اوسنیک: آماده‌ بازی خوب مقابل پرسپولیس هستیم

خوزستان اسپورت- مربی اسلوونیایی صنعت نفت آبادان از آمادگی تیمش برای رویارویی با پرسپولیس یاد کرد و گفت که زردپوشان در این بازی فقط دفاع نمی‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، آنتوان اوسنیک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به طور معمول ما فردا یک بازی سخت داریم. مثل تمام بازی‌ها، مسابقه فردا صفر - صفر آغاز می‌شود و ما آماده‌ایم تا بازی خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال این هستیم که بازی را نبازیم و اگر این اتفاق رخ دهد، شانسی هم برای برد خواهیم داشت. اسکوچیچ در اتوبوس به بازیکنان گفت که اگر در طول بازی تمرکز داشته باشند و خواسته‌های تاکتیکی او را برآورده کنند، می‌توانیم نتیجه بگیریم.

مربی اسلوونیایی صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که با سازماندهی مناسب، بازی را شروع و به پایان برسانیم. استراتژی‌مان این است که اول در دفاع موفق باشیم و سپس به حمله فکر کنیم. قطعاً دنبال دفاع کردن نخواهیم بود.

اوسنیک در واکنش به اینکه گفته می‌شود سیروان قربانی به خاطر دستوری که از مدیریت باشگاه به اسکوچیچ رسیده است، دیگر در صنعت نفت بازی نمی‌کند، گفت: این تصمیم را سرمربی تیم گرفته است، نه تنها در مورد این بازیکن، بلکه در رابطه با بازیکنان دیگر براساس حریف تاکتیک‌مان را اتخاذ می‌کنیم. مدیریت باشگاه صحبتی نکرده است و هیچ وقت در تیم ما کسی از بیرون نمی‌تواند بگوید چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
آخه چرا دارید این پرسپولیسو اینقدر بزرگش میکنید اینجوری میخواهید بچه ها با اعتماد بنفس بازی کنن . آخه اول دفاع و در طول بازی حملاتی یعنی چی . اگه به تکنیکه که بچه های ما بهتر از اونا هستن اگه به بار فنیه که بچه های ما هم خوبشو دارن اگه به سرنربیه که ما هم خوبشو داریم اتفاقا باید برید و بازی خودتونو به اونا تحمیل کنید . تیم ما همون تیمیه که در بازی با فولاد اونهارو کاملا تحت تاثیر خودش قرار داد و برنده شد کاری که سپاهان با اونهمه بازیکنای میلیاردی نتونس انجام بده . برید و شجاعانه و با تمرکز بالا بجنگید . اگه بخواهید برید در حالت دفاعی شک نکنید چندتا گل خواهید خورد . خود دانید ازما گفتن .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
با سلام به ناشناس محترم (۱۸:۳۷)شما شاید هوادار پرسپولیس باشی که دوست داری صنعت به دلخواه پرسپولیس کاملا هجومی بازی کنه و متحمل شکست سنگین بشه وگرنه کدوم عقل سلیمی میگه در استادیوم آزادی مقابل اون همه هوادار دوآتیشه و تیم پرمهره و نورچشمی وزیر!! صنعت باید !! هجومی بازی کنه ؟! دفاع و کنترل بازی و استفاده بموقع از ضدحملات کشنده آل کثیر و مومنی بهترین حربه برای صنعت میتونه باشه. اگرهم هوادار صنعتی که درود به شرفت. از جنبه احساسی خودم دوست دارم تیمهای نورچشمی سرخابی مقابل صنعت نفت لت و پار بشن .موفق باشید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها