به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

قلعه‌نویی: دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود

قلعه‌نویی: دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم به غیر از یک ضربه، فولادی‌ها نزدیک دروازه ما نشدند و دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در ابتدا تشکری از پیشکسوتان بامعرفت دارم. شروع مربیگری من از استقلال اهواز و شهر اهواز بود و خاطرات خوبی از اینجا دارم. من اهواز را خانه خودم می‌دانم و خوشحالم که به این شهر آمده‌ام. امیدوارم استقلال اهواز به لیگ برتر برگردد. با اینکه پول نبود اما برادران شفیع زاده آمدند خدمت کردند و به هر دلیلی رفتند. من این تشکر را باید انجام می‌دادم. درباره بازی باید بگویم خوشحالیم که ابتدا گل نخوردیم و بیشتر خوشحالیم که فکر می‌کنم به غیر از یک ضربه، فولادی‌ها نزدیک دروازه ما نشدند و دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن زمین بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: ما چند کرنر و کاشته داشتیم. البته فولاد هم تیم خوب و ریشه‌‌داری است که دو قهرمانی لیگ برتر در کارنامه‌اش دارد، ولی لیاقت ما در این بازی برد بود. از داوری تشکر می‌کنم و چون گفته‌اند در مورد داوری صحبت نکنید باید بگویم به جز یکی دو صحنه داوری خوب بود. ما در مورد داوری صحبت نمی‌کنیم. ممکن است دستور موقت بدهند و این دستور موقت را هم دیدیم.

وی در مورد شرایط تیمش گفت: تا قبل از بازی با فولاد تیم ما هجومی‌ترین و مالک‌ترین تیم بود. از تیمم خیلی راضی هستم. بازیکنانی که به جمع ما اضافه شدند خیلی به ما کمک می‌کنند. نگرش ما این بود که تیم را هجومی‌تر کنیم. البته یکی از بدشانسی‌های ما این است که در سرما باید به تبریز برویم و در گرما در اهواز و بوشهر بازی کنیم. ما یک بازیکن خوب به نام سپاهان داریم و از بازیکنانم چه آنهایی که تازه آمدند و چه آنهایی در تیم بودند، راضی هستم.

قلعه‌نویی درباره شرایط فولاد خوزستان عنوان کرد:  اجازه بدهید در مورد فولاد صحبت نکنم. مربی این تیم می‌آید و خودش صحبت می‌کند. من درباره تیم خودم صحبت می‌کنم. در نیمه دوم فوتبال بسیار خوبی ارائه کردیم، اما باید خیلی حرکت رو به جلو داشته باشیم. وینگرهای ما در بسیاری از زمان بازی می‌توانستند یک در مقابل یک را رد کنند اما این کار را انجام ندادند. هنوز به ایده‌آل‌های‌مان نرسیدیم، اما این را بگویم تیم‌هایی که در خانه خودشان بسته بازی می‌کنند و هدف اول‌شان گل نخوردن است کار را برای ما سخـت‌تر می‌کنند، چون ما یک تیم تهاجمی هستیم. در این بازی چندین موقعیت خوب داشتیم و در نیمه دوم دروازه‌بان ما بیکارترین بازیکن بود. فکر می‌کنم اگر در نیمه دوم نیازمند نبود هم اتفاقی نمی‌افتاد. البته جواد نکونام سرمربی جوانی است که نیاز به زمان دارد تا افکار تاکتیکی خودش را در تیم پیاده کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص این موضوع که به نظر می‌رسد تیمش فقط با پاس‌های بلند فوتبال بازی می‌کند، تصریح کرد: اصلاً این‌طور نیست. در یک صحنه امید نورافکن با پای راستش شوت زد و توپ از کنار تیرک رد شد. آیا این هم ارسال بود؟ شما آمار را ببینید. فکر می‌کنم ما نزدیک به 500 پاس دادیم. اگر وینگرهای ما درست ارسال می‌کردند به گل هم می‌رسیدیم. چندین خطا پشت محوطه حریف داشتیم که با بازی ترکیبی به دست آمد. تیم ما همه نوع فوتبالی بازی می‌کند، در هوا قوی هستیم، در گردش توپ هم عملکرد خوبی داریم. اگر وینگرهای ما خوب ارسال کنند به ایده‌آل‌مان می‌رسیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در پایان بازی با مهدی هاشمی‌نسب جر و بحث داشت، خاطرنشان کرد:‌ خیر، مشکلی نبود. او همیشه به ما محبت دارد.

قلعه‌نویی در پایان در خصوص اینکه  قول قهرمانی سپاهان را می‌دهد، گفت:‌ هیچ مربی نمی‌تواند بگوید تیمم را قهرمان می‌کنم، اما سپاهان تحت هر شرایطی کاندیدای قهرمانی است امسال هم با این آمار جزو تیم‌های خوب هستیم. این را هم بگویم که هر تیمی جلوی ما بازی می‌کند دروازه‌بانش در تیم منتخب هفته قرار می‌گیرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
تیم نکونام نه خودش فوتبال قشنگی بازی میکنه نه اجازه میده حریفش خوب بازی کنه فولاد با این وضع پیشرفتی نداره
سیاوش
|
Germany
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
بازی فصل قبل که قطبی مربی بود رو نگاه کنید همین دروازبان بارها توپ از روی خط درآورد ولی این سومین بازی فولاد بدون حتی یک موقعیت گل بود آقا وقت رو از دست ندید نکونام پارسال نساجی رو با 15 تا تساوی برد ته جدول امسال هم میخواد تیم بزرگ فولاد رو نابود کنه مدیریت فولاد بی اندازه بی غیرت و بی لیاقت هست....نکونام رو عوض کنید با اعصاب هوادارای فولاد بازی نکنید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
کاملا درست گفته.فولاد تیمه بی برنامه و احتمال سقوطش زیاده
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
گل گفتی اقا قلعه نویی تیم جون نداشت یه حمله خلق کنه اشکال از بازیکنا نیست از خود مربی مشخص هیچ برنامه یی نداشت اخه کجا رفت ان تمرینها و خرج و مخارج قبل شروع لیگ بخدا فقط باید حرص خورد
فولاد پادشاه جنوب
|
Germany
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
راست میگه خدایی امروز خجالت کشیدم از بازی فولاد نکونام اگه مربی بود تو تهران بهش تیم میدادن
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
سلام تیمی که پرسینگ رو از جلو انجام نده محکوم به باخته
تیمی که دفاعی بازی میکنه محکوم به باخته
تیمی که بازی سازی رو از دربازه انجام نمیده محکوم به باخته
اقای اذری نکونام جرات بازی تهاجمی وتفکر مربیگری نداره
وبهترین راه برای توافق واخراج مسالمت امیز همین الانه نه نیم فصل
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
اصلا فولاد بازی نکرد،،،،،اگر گل اول را میخورد ،،،،،چه میکرد،،،،،،
حمید شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
کاملا غیر مسقیم نکونام فولاد وبا طرز بازیش خراب کرد صحبتاش الحق که راست گفت
فولادی خونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
واقعا زشته که سرمربی حریف بگه اگه گلرمونم بازی نمیدادیم و دروازمون خالی بدون گلر میموند هم فولاد گل نمیزد .
شیمبا پارسال توی نیم فصل با قطبی اقای گل شد وبیت سعید بهترین پاسور گل .الان ۳ بازیه کل تیم فقط یه گل زده شرم آوره
نکونام با احترام استعفا بده لطفا
حزباوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
حرف های قلعه نویی زجرآور بود اما واقعیت هست ‌‌اصلا نمیدونم فولاد واقعا تمرین میکنن ؟؟؟!!!چرا پرس نمیکنن ؟پرس فقط ایستادن از فاصله ۲ متری بازیکن نیست .چرا پاس های رو به عقب میدن!؟!؟پاس در عمق ندارن اصلا!؟!؟پاس های اشتباه در نتیجه یه خورده پرس بازیکن حریف !؟!؟
محمد مراد
|
United States of America
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
من بسیار خوشبینم به اینده فولاد با نکونام جناب نکونام بسیار با شخصیت و در بهترین لیگ دنیا بازی کرده و از مربیان تراز اول دنیا بهره برده اند حالا یه عده فقط انتقاد می کننداگر طبق گفته این آقایان باشد باید هر یک هفته یک مربی برای فولاد عوض کنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها