به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

محرومیت دروازه‌بان پرسپولیس مقابل نفت آبادان

محرومیت دروازه‌بان پرسپولیس مقابل نفت آبادان

خوزستان اسپورت- علیرضا بیرانوند به محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی تیم فوتبال پرسپولیس محکوم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس از حضور در یک مسابقه رسمی محروم شد و دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر را از دست داد.

براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

در مورد گزارش ابرازی علیه علیرضا بیرانوند، دروازبان تیم پرسپولیس مبنی بر اهانت و تحریک تماشاگران تیم تراکتور تبریز، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله فیلم منتشره از وی در حین خروج از زمین مسابقه و با عنایت به دفاعیات و اظهارات ارائه شده در جلسه 23  شهریور ماه، کمیته انضباطی رفتار ایشان را قطع نظر از توهین‌آمیز بودن یا نبودن آن به لحاظ تحریک تماشاگران تیم مقابل، از مصادیق ماده 60 مقررات انضباطی مصوب سال 1397 تشخیص و بر همین اساس، علیرضا بیرانوند به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقه رسمی و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی به لحاظ عذرخواهی نامبرده و باشگاه مربوطه در رسانه، با رعایت ماده 93 از مقررات موصوف محکوم می‌شود.

رأی صادره قابل اجرا و از حیث محرومیت، قطعی و از حیث جریمه نقدی، قابل تجدیدنظرخواهی ظرف مدت یک هفته نزد کمیته استیناف فدراسیون است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
به امید پیروزی برزیل ایران . کاش بیرانوند بود تا میلاد یک گل دیگه بذاشت تو کیسش.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۴
0
0
یه جلسه محرومش کردن در حال یکه اگر بازیکن تیم های دیگر بود حداقل چند جلسه محروم می شد!!!! با محرویمت تعیین شده حالا سفارش وزیر محترم و پسر لنگیش شدیدتر میشه و داور رو بیشتر تحت فشار میزارن و یا شارژ می کنن تا جبران میشه!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها