به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶

فرعباسی: هدفی جز شکست دادن استقلال نداریم

فرعباسی: هدفی جز شکست دادن استقلال نداریم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که در بازی با استقلال به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حبیب فرعباسی در گفت‌وگو با تسنیم در ارتباط با شرایط تیمش در آستانه بازی فردا (یکشنبه) با استقلال عنوان کرد: وضعیت تیم ما خوب است. در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا برای شروع مجدد لیگ آماده شویم. برای بازی با استقلال وضعیت خوبی داریم و همه بچه‌ها انگیزه زیادی دارند تا بتوانیم در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی با بیان این مطلب که باید از امتیاز میزبانی در بازی با استقلال استفاده کنند، اظهار داشت: در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوار به حمایت هواداران هستیم. استقلال تیم بزرگی است و درست است که بازی سختی داریم ولی در زمین خودمان فقط برد می‌خواهیم و هدفی جز شکست دادن استقلال نداریم. آنها هم طبیعتا با توجه به شرایطی که دارند، دنبال برد هستند ولی بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا در این بازی خودشان را ثابت کنند.

دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان با اشاره به حضور سوشا مکانی در این تیم گفت: مکانی جزو دروازه‌بان‌های باتجربه در فوتبال ایران است و می‌توانم از تجربیات این دروازه‌بان استفاده کنم. هدف همه ما کمک کردن به نفت مسجدسلیمان است و امیدوارم تمامی بازیکنان بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. این موضوع می‌تواند به پیشرفت نساجی و گرفتن نتایج خوب کمک کند.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها