به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: تجربه مکانی به درد تیم نفت می‌خورد

تارتار: تجربه مکانی به درد تیم ما می‌خورد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها در بازی با استقلال تهران به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: با تعطیلی چند روزه مسابقات لیگ برتر، اردویی تدارکاتی را در تهران برگزار کردیم. در این اردو دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

وی درباره قرعه سخت تیمش در سه هفته آینده و تقابل با استقلال، سپاهان و شهر خودرو خاطرنشان کرد: به‌هرحال این قرعه‌ای است که با آن مواجه شدیم و باید با سه تیم پرقدرت روبه‌رو شویم. در هفته اول هم با تراکتورسازی بازی کردیم که موفق به کسب نتیجه تساوی شدیم،‌ آنهم مقابل تیمی که در هفته دوم پرسپولیس را شکست داد. ما در هفته دوم هم با صنعت نفت آبادان در زمین این تیم روبه‌رو شدیم که یک امتیاز گرفتیم. عملکرد ما تا به اینجا بد نبوده است و قطعاً تلاش می‌کنیم تا در سه بازی بعدی هم خوب امتیاز بگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این مطلب که بازی با استقلال آسان نیست، گفت: استقلال در دو بازی گذشته به هدفش نرسیده است و حالا آنها در آستانه دربی تهران، انگیزه زیادی دارند تا برابر ما نتیجه بگیرند. قطعاً تلاش استقلال در این بازی چند برابر خواهد بود و این کار ما را سخت می‌کند، ولی نفت مسجدسلیمان هم تیم شایسته‌ای است. ما در زمین خودمان به چیزی جز برد برابر استقلال فکر نمی‌کنیم و این پتانسیل را داریم که به هدف‌مان برسیم. امیدوارم هواداران هم حمایت کنند تا نتیجه خوبی بگیریم.

تارتار در مورد جذب سوشا مکانی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی هم بیان کرد: مکانی دروازه‌بان باتجربه‌ای است و تجربه این بازیکن به درد تیم ما می‌خورد. ما نیاز به جذب یک گلر داشتیم و امیدوارم مکانی در بازگشت به فوتبال ایران، روزهای خوبی را در نفت مسجدسلیمان تجربه کند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
همین سوشا با عملکرد ضعیفش در تیمهای دیگه نشون داده که سوراخ تیممون خواهد شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها