به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حسرت پنج ساله سپاهان برابر فولاد خوزستان

حسرت پنج ساله سپاهان برابر فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال سپاهان اصفهان از سال 93 به بعد موفق به شکست دادن فولاد خوزستان در اهواز نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، لیگ برتر فوتبال ایران پس از وقفه‌ای کوتاه مدت به جریان خواهد افتاد و شنبه شب ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان بازی تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان می‌شود.

سپاهان در شرایطی به اهواز سفر می‌کند که از زمستان سال 93 به بعد طعم پیروزی مقابل فولاد در اهواز را نچشیده است. سپاهانی‌ها در چهار فصل گذشته که در سواحل کارون به دیدار فولاد رفتند، متحمل دو شکست و دو تساوی شدند که آخرین بازی دو تیم در اواخر زمستان سال گذشته در استادیوم فولاد آره‌نا به نتیجه مساوی یک - یک انجامید.

24 بهمن 1393 آخرین بار بود که سپاهان موفق به شکست فولاد در اهواز شد؛ در مسابقه‌ای که حسین فرکی هدایت سپاهان را به عهده داشت و در ورزشگاه غدیر با تک گل مهدی شریفی به سود سپاهان تمام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، از بازیکنانی که در بازی 5 سال قبل برای سپاهان و فولاد به میدان رفتند، هیچ‌کدام در بازی هفته آینده حضور ندارند و این دو تیم با ترکیب‌های جدیدی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

فولاد خوزستان با جواد نکونام در اندیشه رقم زدن اولین پیروزی در لیک نوزدهم است و سپاهان با هدایت قلعه‌نویی به دنبال حفظ صدرنشینی است.

حسرت پنج ساله سپاهان برابر فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
باسلام.. ب امید نتیجه گرفتن هر سه نماینده ی محبوب استان.. نفت آبادان با چهار امتیاز شرایط بهتری نسبت ب دوتیم دیگر استان دارد وانشااله ثابت خواهد کرد چهار امتیازش اتفاقی نبوده،،، نفت مسجد سلیمان هم باتوجه ب دو امتیازی ک ازتراکتور پرهزینه و نفت آبادان آماده گرفته، انتظارات ازاین تیم بالا رفته، با اینکه حریف اش دراین هفته سرسخت و برای سه امتیاز میاید.. واما حکایت فولاد خیلی فرق میکند نکونام اگر بخواهد سکوهای فولاد آره نا حمایت اش کنند، ب هردلیلی محکوم ب برد است، چون انتظار عاشقان فولاد و خوزستان از این تیم بی جهت نیست. جلوتر از همه ی تیمها اردوهای آماده سازی راشروع و تاحدودی بازیکنان مورد نظر سرمربی هم جذب شده و با آمدن اقای آذری ازنظر روحی روانی همه مجموعه ی فولاد در بهترین شرایط اند،،، ب امید کسب حداکثر امتیازات توسط هر سه نماینده عزیز استان..... یاعلی
امیدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
به امید برد فولادم
توفیق فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
انشالله حسرتشو باقی بمونه با برد فولاد محبوب
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
0
به امید برد فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها