به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

مصاحبه ابن قاسم در خصوص سربازان فولاد

مصاحبه ابن قاسم در خصوص سربازان فولاد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان بخشش بازیکنان سرباز فولاد به منظور همراهی این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از سوی نظام وظیفه را تائید کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمدحسین ابن قاسم در گفت و گو با خبرگزاری مهر با تائید خبر بخشش بازیکنان سرباز فولاد خوزستان که به علت داشتن کارت های پایان خدمت جعلی از حضور در میادین ورزشی محروم شده بودند و باید خدمت سربازی خود را انجام می دادند، عنوان کرد: بختیار رحمانی، سروش رفیعی، احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی و شهاب کرمی پنج بازیکنی که سال قبل نیز یکی از ارکان اصلی فولاد در کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و حضور موفق این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بودند در صورت موافقت کادر فنی فولاد می توانند تیم ما همراهی کنند زیرا آنها برای حضور در رقابت های آسیایی از سوی نظام وظیفه بخشیده شدند.

وی افزود: البته این بازیکنان با تیم تمرین نداشته اند و باید دید نظر کادرفنی در خصوص این بازیکنان در بازی های فولاد چگونه است و اسکوچیچ حاضر می شود که چنین بازیکنانی که آمادگی و هماهنگی لازم را با بازیکنان فعلی فولاد ندارند، استفاه کند.

ابن قاسم تصریح کرد: این خبر نه تنها باعث تقویت تیم فولاد از نظر داشتن بازیکنان موثر در ترکیب خود می شود که باعث افزایش روحیه بازیکنان برای ادامه رقابت های جام باشگاه های آسیا می شود. با حضور این نفرات در ترکیب فولاد امیدوارم ما بتوانیم نماینده ای شایسته برای فوتبال ایران در میان تیم های برتر قاره آسیا باشیم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
5
سلام ببخشید میگم اگه احمد عبداله زاده و سروش سعیدی اسمشون تو لیست آسیایی نیست پس چرا آقای ابن قاسم بهشون گفته بیاین! لابد دلیلی داشته!!! ازخدامونه بازی کنن.
لطفا اگه میشه پیگیری کنید ممنونم
مدیر پایگاه با سلام
پیگیری کردیم، اسم آقای سعیدی در فهرست آسیایی قرار دارد.
mir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
2
واسه روحیه تیم و هوادارا خیلی خوب میشه امیدوارم سروش و شهاب در حدی آماده باشن که بازی با الهلال تاثیر مثبت بذارن البته اگه ازشون استفاده کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
0
چرا اسکوچیج ازبختیار رحمانی استفاده نکرد خواهشن جواب بدید ممنون
مدیر پایگاه سلام
اگر به مطلب عکس نامه بخشش بازیکنان سرباز فولاد خوزستان مراجعه کنید می بینید که نام این بازیکن در بین بازیکنان بخشیده شده قرار نداشت.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها