به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

انتقاد معاون اداره ورزش از فدراسیون کاراته

انتقاد معاون اداره ورزش از فدراسیون کاراته

خوزستان اسپورت- معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ برای فدراسیون کاراته متاسفم که نه این فدراسیون و نه اعضای مجمع کاراته، هیچ کاری برای این رشته نکردند تا خود اداره‌کل برای تغییر شرایط هیات کاراته اقدام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ابراهیم نصیری در مجمع انتخاب رییس هیات هندبال استان که امروز در اهواز برگزار شد، با بیان این‌که موارد اخلاقی و مالی، خطوط قرمز اداره‌کل ورزش و جوانان استان است، اظهارکرد: از آقای کجبافی رییس جدید هیات هندبال خوزستان نیز می‌خواهم به این موارد توجه ویژه داشته باشد. برنامه‌داری و اقدام و عمل نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: چند رییس هیات داریم که تاکنون به اندازه هیات دولت برای افراد مختلف ابلاغ می‌زنند و هر روز نیز در فضای مجازی این موارد را منتشر می‌کنند ولی متاسفانه در المپیاد استعدادهای برتر شاهد بودیم که برخی از همین هیات‌ها کم کار کردند و مطمئن باشید که طی چند روز آینده اسامی این هیات‌ها را اعلام خواهم کرد. ما به اقدام و عمل نیز مورد توجه قرار گیرد و به اصلا به عکس نیاز نداریم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ اداره‌کل ورش خوزستان موظف به کمک به هیات‌ها است نه تامین منابع مالی آن‌ها. قرار هم نیست به کسی پول بدهیم و این موضوع در آیین‌نامه نیز آمده است. کمک ما باتوجه به میزان اقدام و عمل هیات‌ها است.

وی خطاب به اعضای مجمع، عنوان کرد: مسوولیت شما تنها رای دادن نیست و اگر چند ماه دیگر رییس هیات کار نکرد، اقتدار خودتان را نشان دهید. این مجمع این قدرت را دارد که در صورت عملکرد نامناسب رییس هیات، او را استیضاح کند.

نصیری افزود: همچنین برای فدراسیون کاراته متاسفم که نه این فدراسیون و نه اعضای مجمع کاراته هیچ کاری برای این رشته نکردند تا خود اداره‌کل برای تغییر شرایط هیات کاراته اقدام کرد.

وی عنوان کرد: در چهار سال گذشته، نه دبیر و نه نایب‌رییس هیات هندبال خوزستان را به چشم ندیدم و از رییس جدید می‌خواهم که تمام کمیته‌های هیات هندبال پای کار و فعال باشند. ارتقا سطح داوری، مربیگری و آموزش نیز مدنظر باشد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:‌ در تمام رشته‌ها مربیان و داوران برجسته و ویژه، حکم سیستم پدافند هوایی کشور را دارند. متاسفم که در فوتبال خوزستان یک داور لیگ برتری نداریم، در حالی که سهم بسزایی در فوتبال ایران و آسیا داریم.

وی گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در خوزستان خیلی برای این رشته خوب است و اگر میزبانی گرفته شود، اداره‌کل ورزش خوزستان نیز کمک خواهد کرد.

نصیری در پایان بیان کرد: ابتدای سال نیز عنوان کردم که هفت رییس هیات باید صندلی‌های خود را ترک کنند که چند نفر دیگر باقی مانده است.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها