به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

کعبی: پرسپولیس دوست ندارد قبل از دربی ببازد

کعبی: پرسپولیس نمی‌خواهد قبل از دربی ببازد

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم، اما از این بازی امتیاز می‌خواهیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با میزان در مورد بازی هفته آینده تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت: هنوز زمان زیادی تا بازی با پرسپولیس باقی مانده و ترکیب و تاکتیک مورد نظر مربیان در این بازی مشخص نیست. تیم ما با توجه به عملکرد خوبی که تاکنون داشته برای پیروزی در این بازی هم انگیزه‌های زیادی دارد.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس نسبت به فصل قبل تغییراتی داشته و شاید این تغییرات به انسجام تیمی آنها لطمه وارد کرده باشد. این تیم همیشه خود را به عنوان مدعی مطرح کرده است. ما می‌دانیم مقابل حریف قدرتمندی بازی داریم و اصلا برای باخت به میدان نمی‌رویم. ما هم راه‌هایی داریم که از طریق آن به پرسپولیس گل بزنیم. همانطور که آنها برای این بازی با انگیزه برد به میدان می‌آیند ما هم با انگیزه کسب امتیاز بازی خواهیم کرد و هیچ چیز از حریف کم نداریم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: بازی سخت و حساسی خواهد بود. چون تیم پرسپولیس قبل از بازی با استقلال در دربی به مصاف تیم ما می‌رود آنها نمی‌خواهند شکست بخورند و از حالا به فکر ذخیره انرژی برای بازی با استقلال هستند. از این رو می‌خواهند برنده شوند تا با روحیه خوبی به مصاف استقلال بروند. برای ما نتیجه آن بازی مهم نیست و برای کسب امتیاز از این بازی به میدان خواهیم رفت.

کعبی در پایان خاطرنشان کرد: تم ما روند رو به رشد خوبی را از نیم فصل دوم فصل قبل تاکنون داشته است. بازیکنان به خودباوری رسیده و روحیه خوبی در اردوی تیم ما موج می‌زند. اسکوچیچ هم در این روحیه خوب بی‌تاثیر نیست و سعی می‌کند میل به خواستن را در بین بازیکنان تقویت کند. او هفته به هفته در برای بازی‌ها برنامه‌ریزی می‌کند و برای هر بازی برنامه خاصی دارد. ما همه سعی خود را کردیم تا به حرف‌های او گوش کنیم. همه بچه‌ها تلاش می‌کنند دستورات تاکتیکی مربیان در هر بازی را به خوبی اجرا کنند تا تیم صنعت نفت نتیجه بگیرد و دل هواداران شاد شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
برادر گرامی هیچ تیمی در هیچ بازیی دوست نداره بازنده باشه این بدیهیه! شما تلاش کنین و با عشق به خوزستان با لنگ تهران مقابله کنین اگر چه وزیر بزرگوار و مافیای لنگ آتش را بر لنگ سرد خواهند کرد!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
0
عقیل جان اگه همین طور توی بازی ها با هوش و قوی بازی کنی تیم ملی دور از دسترس نیست، یادمون باشه پست تو در تیم ملی بیشترین سالها در دست خوزستانیها بوده
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
صحبت های شما بوی ترس میده عقیل عزیز
شما برا کسب امتیاز میرید و اونها برا برد میان؟
لطفا هر چه زودتر از نظر روحی روانی روی بازیکنان نفت کار بشه تا روحیه برد داشته باشن
این چه مصاحبه ایه
لطفا کلا مصاحبه بازیکنای صنعت رو ممنوع کنن
اینو تو ذهنتون هک کنین و هزاز بار مرور کنین:
ما جلو پرسپولیس که در حال حاضر تاکتیک های اشتباهی رو ارنج میکنه فقط و فقط و فقط برد میخوایم نه کسب امتیاز
فقط برد
فقط باید پرسپولیس رو ببرید و کمتر از اون راضی کننده نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها