به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

جام‌حذفی؛ صعود شهرداری ماهشهر و حذف استقلال

جام حذفی؛ صعود شهرداری ماهشهر و حذف استقلال

خوزستان اسپورت- در آخرین بازی‌های مرحله سوم جام حذفی، یک تیم خوزستانی صعود کرد و یک تیم از دور بازی‌ها حذف شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شب پایانی از مرحله سوم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم شهرداری ماهشهر جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد و تیم استقلال ملاثانی از دور بازی‌ها کنار رفت.

شهرداری ماهشهر در مصاف با تیم دسته اولی ملوان انزلی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. سعید حلافی تیم ملوان را پیش انداخت اما بازیکنان شهرداری با گل‌های اویس کردجهان (پنالتی) و جهانگیر عسکری موفق به کسب پیروزی و صعود شدند.

تیم استقلال ملاثانی هم در ورزشگاه تختی اهواز مقابل خیبر خرم‌آباد به میدان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم میهمان خاتمه یافت. در ابتدای نیمه دوم فرزاد بهاری (پنالتی) و مهران احمدی برای خیبر خرم‌آباد گلزنی کردند و در ادامه بازیکنان استقلال توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

روز گذشته هم استقلال نوین ماهشهر با پیروزی مقابل سردار جنگل گیلان به دور بعدی صعود کرده بود.

بدین ترتیب، تیم‌های شهرداری و استقلال نوین ماهشهر به مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی راه یافتند و تیم استقلال ملاثانی از دور بازی‌ها کنار رفت. ضمن اینکه تیم دسته اولی استقلال خوزستان هم پیش از این انصراف خود را از حضور در جام حذفی اعلام کرده بود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، مرحله یک شانزدهم نهایی با حضور 16 تیم لیگ برتری و 16 تیم صعودکننده از مراحل قبلی انجام می‌شود. تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، شهرداری و استقلال نوین ماهشهر 5 تیم خوزستانی حاضر در این مرحله خواهند بود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
حیف شد یه اس اس حذف شد.
ان شاء ا... بقیه استقلال ها موفق باشند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها