به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

محرومین جدید فوتبال خوزستان معرفی شدند

کمیته انضباطی هیئت فوتبال خوزستان آرای انضباطی مربوط به حوادث دیدار تیم های فوتبال جوانان مهرگان رامهرمز و جنوب اهواز را اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از هیئت فوتبال خوزستان، در پی نیمه تمام ماندن دیدار تیم های مهرگان رامهرمز و جنوب اهواز به دلیل ترک زمین از سوی تیم جنوب اهواز، کمیته انضباطی هیئت فوتبال جلسه ویژه ای تشکیل داد. خروجی این جلسه را مرور کنید:

در خصوص گزارش نماینده هیئت فوتبال خوزستان مبنی بر ترک مسابقه از سوی تیم جنوب اهواز، توهین و فحاشی به تماشاگران از سوی کریم شریفی سرمربی تیم جوانان جنوب اهواز، توهین به مقامات رسمی هیئت فوتبال و مقامات رسمی مسابقه توسط سعید شیخی سرمربی تیم جوانان مهرگان رامهرمز، جلسه ای تشکیل شد و پس از استماع اظهارات حاضرین و اقرار صریح آن ها، آرای زیر از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال صادر شد:

* به دلیل ترک زمین از سوی تیم جنوب اهواز، مستنداً به ماده 71 و با رعایت ماده 22 آئین نامه انضباطی، نتیجه بازی سه بر صفر به سود تیم مهرگان رامهرمز اعلام و تیم جنوب اهواز مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی می گردد.

* کریم شریفی سرمربی تیم جوانان جنوب اهواز به دلیل توهین و فحاشی به تماشاچیان مستنداً به ماده 55 آئین نامه انضباطی، از حضور در چهار مسابقه رسمی محروم و مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی می گردد.

* سعید شیخی سرمربی تیم جوانان مهرگان رامهرمز به دلیل توهین و فحاشی به مقامات رسمی هیئت فوتبال مستنداً به بند 4 ماده 66 آئین نامه انضباطی از حضور در دو مسابقه رسمی محروم و مبلغ یک میلیون ریال جریمه نقدی می گردد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها