به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیحات سرمربی حفاری درباره بازی جنجالی

توضیحات سرمربی حفاری درباره بازی جنجالی

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز معتقد است داور دیدار این تیم مقابل سوهان محمدسیمای قم، آمادگی قضاوت این مسابقه را نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب مراقی درخصوص نیمه‌تمام ماندن دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری اهواز و سوهان محمد سیمای قم به تسنیم گفت: بازی به خوبی پیش می‌رفت و دو تیم عملکرد خوبی داشتند. نیمه اول بدون مشکل تمام شد، اما داور از همان ابتدای نیمه دوم گفت عده‌ای تماشاگر فحش می‌دهند. البته ما، نماینده فدراسیون و ناظر مسابقه چیزی نشنیدیم. آن تماشاگران را به کمک نیروی انتظامی به بیرون از سالن هدایت کردیم.

وی در ادامه انتقادات خود از اسماعیل کمربسته داور این بازی تصریح کرد: داور گفت یک تماشاگر به من فحش می‌دهد، اما آن هوادار ساکت بود و کاری به کسی نداشت که او را هم از سالن خارج کردند. فکر می‌کنم داور از چیزی ناراحت بود یا صبح بازی، خبر بدی شنیده بود که آمادگی قضاوت مسابقه را نداشت. او پس از گل دوم تیم سوهان، مرا از کنار زمین اخراج کرد در حالی که اعتراضی نکردم. من فقط به داور گفتم به کارت ادامه بده و چیز بدی نگفتم.

سرمربی تیم ملی حفاری با اشاره به کارت زردی که به کاپیتان تیمش داده شد، اظهار داشت: پس از اینکه کمربسته به کاپیتان ما به خاطر اعتراض اخطار داد و او را سه‌اخطاره کرد، همه تماشاگران اعتراض کردند و داور تشخیص داد نمی‌تواند بازی را کنترل کند. جابری و ناظر بازی به او گفتند که سالن آماده بازی است و مشکلی ندارد، اما داور تصمیمش را گرفته بود.

مراقی در مورد اینکه برخی تماشاگران تیم حفاری به زمین بطری پرتاب کردند، خاطرنشان کرد: پرتاب بطری پس از کارت زرد کاپیتان ما رخ داد و پیش از آن، کسی به داور چیزی نگفت. داور در پنج دقیقه، سه بار مسابقه را متوقف کرد، تماشاگران ما را از سالن بیرون کرد و به کاپیتان ما کارت زرد نشان داد. هواداران هم تا اندازه‌ای صبر دارند. هیچ کدام از بطری‌های پرتاب شده به داوران یا بازیکنان دو تیم اصابت نکرد و این داور بود که مشکل ایجاد می‌کرد.

«کمربسته تشخیص داد که هواداران به او توهین می‌کنند و بازی نباید برگزار شود.» وی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: او همه تصمیمات را به تنهایی گرفت و اگر تماشاگری اعتراض کرد، حق داشت. واکنش‌های بدتر از این هم داشتیم. در اصفهان و در حضور تاج و کفاشیان، 40 دقیقه فحش خوردیم و فیلمی هم از آن مسابقه پخش نشد.

سرمربی حفاری اهواز در مورد اینکه ممکن است کمیته انضباطی، رأی به برتری سوهان محمدسیما بدهد، عنوان کرد: اگر شکست بخوریم، آن را از چشم داور می‌بینیم، اما حریف آنها نمی‌شویم و نمی‌توانیم کاری کنیم. داور هر چه بخواهد گزارش می‌کند و کمیته انضباطی بر مبنای آن تصمیم می‌گیرد. کاش بازی ناظر ویژه داشت و او همه اتفاقات را گزارش می‌کرد. در این صورت نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

شایان ذکر است، بازی تیم‌های ملی حفاری اهواز و سوهان محمد قم در شرایطی که با نتیجه 2 بر یک بسود تیم میهمان در جریان بود، نیمه تمام ماند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
اقای مراقی شما بدانید که نتایجی که گرفتی هم چنگی به دل نمیزنه حفاری تو چند سال اخیر بد نتیجه نگرفته ولی امسال خیلی افت کرده شما هم باید پاسخ گو باشید
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
بخدا تعجب میکنم...قبلا هم گفتم. تیم حفاری زمان ناظم الشریعه بابودجه خیلی کمتر مدعی بود... ناظم سرمربی تیم ملی شد دستیارش علاسوند جایگزین وحداقل مقام سوم یاچهارمی داشتیم.....اما بدبختی با اخراج علاسوند وحضور مراقی. حفاری 6تا6تا گل میخورد...به جدول نگاه کنید. آخه کی حفاری اینقدر سقوط داشت...کی حفاری چنین رتبه ای رادر شأن خود میدید...اینهمه سقوط.... ولا زشته... انهم برای حفاری...کادرفنی الزاما بایداخراج شود...بله تماشاگران هرگز چنین نتایجی را نمی پذیرند...اصل مطلب همین است...تماشاگران نمی پذیرند.... تصورکنید گیتی پسند یامس سونگون اینقدرسقوط کنند. تاصل مطلب همین است...فکری کنید علاسوند رابرگردانید... یایکی دیگر در آن حد...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها