به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

کعبی: برابر پرسپولیس بهترین بازی را انجام می‌دهیم

کعبی: برابر پرسپولیس بهترین بازی را انجام می‌دهیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان ما مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را خواهند داشت و هرگز حریف دست و پا بسته نخواهیم بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در 2 هفته متوالی توانست در ترکیب منتخب هفته از نگاه چند رسانه ورزشی قرار بگیرد، در خصوص این اتفاق به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بابت این موضوع خدا را شکر می‌کنم و بسیار خوشحال هستم. دوست دارم روز‌های خوبم در فوتبال ادامه دار باشد. البته موفقیت کل اعضای تیم باید محسوب شود و بعد از آن افتخار شخصی من. امیدوارم روند تیم در لیگ تداوم پیدا کند.

او بیان کرد: بابت گلی که هفته اول مقابل فولاد زدم خوشحالم. در بازی دوم نیز مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت دادیم. امیدوارم روز به روز بهتر شویم. اسکوچیچ برای هر بازی برنامه خاصی دارد و در ۲ بازی گذشته تقریبا خواسته‌های او را اجرا کردیم.

پرسپولیس قبل از بازی مقابل استقلال، برابر تیم ما بازی دارد و قطعا برای ۳ امتیاز در بازی با ما، پا به میدان می‌گذارد. ما مقابل این تیم دست و پا بسته نخواهیم بود و مطمئن باشید بهترین عملکرد را نشان خواهیم داد. این قضیه درست است که ترکیب و سرمربی پرسپولیس عوض شده، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، اما با احترام به این تیم ما برای نتیجه گرفتن به میدان می‌رویم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: اکثر تیم‌های فوتبالی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و این اتفاق عجیبی نیست. مسئولان تیم قول دادند تا پیش از بازی مقابل پرسپولیس مبلغی را به بازیکنان پرداخت کنند. به هر حال فوتبالیست‌ها شغل دومی ندارند و از این روش کسب درآمد می‌کنند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
توکل بر خدا
امیدوارم مافیای لنگی اجازه بدهند حداقل یک امتیاز از پرسپولیس بگیرید! ان شاء ا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
آقای کعبی چرا فکر میکنی که حریف دست و پا بسته ای ممکنه باشید که میگید نیستیم معلومه که نیستید مگه پرسپولیس چیه یادت باشه در تیمی بازی میکنی که روزی با حضور فونیکه سی همین پرسپولیس را چهارتایی کردیم و یادت باشه قشقایی دسته دومی پرسپولیس را از جام حذفی حذف کرد بخدا اگه خودتونو باور داشته باشید تیمی مثل پرسپولیس فقط بادکنکی بیش نخواهد بود . برید فقط و فقط بخاطر پیروز شدن، مساوی دردی رو دوا نمیکنه .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
برا بردن پرسپولیس باید از دو بازی قبل بهتر و با روحیه تر باشید
باید هر بازیکن به اندازه سه برابر توان خودش تلاش کنه
به امید خدا 3 تا به پرسپولیس میزنیم اگه اعتماد به نفس رو تا آخر بازی حفظ کنیم و عجله تو گل زدن نداشته باشم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها