به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

شکست بهبهان و حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال

شکست بهبهان و حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال متحمل شکست شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران روز جمعه پیگیری شد و تیم‌های اهورا بهبهان و ملی حفاری اهواز در مصاف با حریفان پذیرای شکست شدند.

تیم اهورا بهبهان در بازی خارج از خانه برابر ستارگان ورامین با نتیجه 5 بر 4 مغلوب شد. رشید قلی‌پور، نعیم سیاری، رضا شایان‌پور و هاشم شیرعلی برای اهورا گلزنی کردند و گل‎های تیم برنده توسط حمد نجف زنگی (2 گل)، علی رهنما، مسلم رستمی‌ها و محمد طاهری به ثمر رسید.

تیم ملی حفاری اهواز نیز در بازی خانگی برابر تیم سوهان محمد قم با نتیجه 2 بر یک شکست خورد که در نیمه دوم این مسابقه حوادثی به وجود آمد و بازی توسط داور قطع شد تا کمیته انضباطی در خصوص آن تصمیم گیری کند. هومن یعقوبی تنها گل حفاری اهواز را به ثمر رساند و حسین رضوی و محمد بیضایی برای سوهان قم گلزنی کردند.

در پایان هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال، نمایندگان خوزستان در میانه‌های جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

شکست بهبهان و حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
ولا نمیدونم چی بگم... زمانیکه ناظم الشریعه سرمربی بود سینه به سینه قهرمانی داشتیم... ناظم رفت تیم ملی دستیارش علاسوند جایگزین شد ... بازهم حفاری حداقل سوم یاچهارمی راداشت... علاسوند سال گذشته اخراج شد... این شده حال وروز حفاری که 6 تا 6 تا میخورد... البته بعداز رفتن حاجتی از مدیریت حفاری این اتفاقات افتاد... اقایان علاسوند را برگردانید زیرا این کادرفنی هیچی برای گفتن ندارد.... اهورا اما تا پارسال میجنگید برای بقا درلیگ امسال خداراشکر وضعیت بهتری دارد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها