به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

جهانی: می‌توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

جهانی: می‌توانیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس در دو هفته‌ای که گذشت، نشان داد با تیم فصل قبل فاصله دارد و از این رو، می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، میلاد جهانی در گفت‌وگو با میزان در مورد شرایط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: چند روز تعطیلی را پشت سر گذاشتیم و سپس دور جدید تمرینات را آغاز کردیم. فعلا کار بدنی و مرور تاکتیک‌ها را در دستور کار داریم. یک بازی دوستانه خواهیم داشت و از هفته بعد برای بازی با پرسپولیس استارت می‌زنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در دو هفته اول روند خوبی داشت. از عملکرد تیم‎مان راضی بودم و فکر می‌کنم کارمان را به خوبی انجام دادیم. ما امتیازات مهمی گرفتیم و در شرایط فعلی موقعیت خوبی داریم. این تیم هنوز جای پیشرفت دارد و فکر می‌کنم بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه داده و نسبت به فصل قبل جایگاه خود را ارتقا دهیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به نیمکت‌نشینی در بازی با تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: تصمیم سرمربی بود که از نیمه دوم بازی کنم. من تابع تصمیم کادرفنی هستم و به نظرم نیمکت‎نشینی اتفاق خاصی نبود. اگر حضورم در نیمه دوم به نفع تیم باشد، هیچ مشکلی ندارم. قرار نیست همه بازیکن‌ها ثابت بازی کنند. گاهی مربی تصمیم می‌گیرد بازیکنی روی نیمکت بنشیند و نیمه دوم به میدان برود. من با این تصمیمات مشکلی ندارم.

جهانی در پایان با اشاره به بازی هفته سوم برابر تیم پرسپولیس تصریح کرد: هنوز زود است در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کنیم. چون هنوز نه سیستم بازی تیم‌مان مشخص است و نه ترکیب را اعلام کردند. از نظر من بازی با پرسپولیس سخت و سنگین است. آنها فصل قبل قهرمان شدند و با این ذهنیت به میدان می‌آیند. با این حال پرسپولیس در دو هفته‌ای که گذشت، نشان داد با تیم فصل قبل فاصله دارد و از این رو، می‌توانیم از آنها امتیاز بگیریم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
مبلاد اکه به صلاحدید سرمربی، توی میدون باشه شک نکنید گلزنی میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
آقا میلاد روبروی پرسپولیس فقط کافیه توان فنی و قدرت خودتونو باور داشته باشید بخدا حتی میتونید سه امتیازو بگیرید . فقط باید نود دقیقه مردانه بجنگید . بازیکنای فعلی صنعت هیچ دست کمی از بازیکنای لنگ ندارن فقط هشیار باشید و بجنگید .
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
امیدوارم تیم سوگلی به ابزار همیشگیش یعنی اشتباه داوری!!!! رونیاورد و بازی جوانمردانه انجام دهد اگر چه بعید است باید بعد از یک شکست در مقابل تی تی ها به یک پیروزی اونهم پرگل برسه تا روحیه لطیف آقازاده وزیر محترم بهم نریزه!!!! خدا مکرشان را به خودشان برگرداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
به امید موفقیت صنعت یا ابو الفضل
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها