به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

ماهشهر میزبان جام جهانی کشتی فرنگی شد

ماهشهر میزبان جام جهانی کشتی فرنگی شد

خوزستان اسپورت- مسئولان استان خوزستان با پذیرش شرایط فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی را به نام ماهشهر ثبت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2019 در حالی‌ طی روزهای 9 و 10 آذرماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که پیش از این استان خوزستان آمادگی خود را برای میزبانی این مسابقات اعلام کرده بود، اما با توجه به تغییر و تحولات در فدراسیون کشتی کمی از این پیشنهاد عقب نشینی شد.

در این اثنا مسئولان ورزش ارومیه که اخیرا مسابقات لیگ ملت‌های والیبال را نیز میزبانی کرده‌ بودند، خواستار میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی ضمن پذیرش تمام هزینه‌های برگزاری آن با تکیه بر زیرساخت‌های ورزشی موجود در این شهر شدند، اما در آخرین نشستی که علیرضا دبیر، رئیس جدید فدراسیون کشتی با مسئولان سیاسی و ورزشی استان خوزستان داشته است، ماهشهر به عنوان میزبان قطعی این رقابت‌ها تعیین شد.

جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2019 بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان قزاقستان با حضور 8 تیم برتر این رقابت‌ها برگزار خواهد شد که گفته می‌شود حدود 140 هزار فرانک سوئیس هزینه میزبانی این مسابقات خواهد بود.

رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روزهای 23 تا 31 شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود که 108 کشتی‌گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در 6 وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو را بدست می‌آورند.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها