به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

عیسی‌زاده: پیشنهاد اروپایی در حال بررسی است

عیسی‌زاده: پیشنهاد اروپایی جبیره در حال بررسی است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مسئولان به ما قول دادند و ما هم امیدوار هستیم که هر چه زودتر منابع مالی خوبی فراهم شود تا ما خیال بازیکنان را راحت کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا درباره پیشنهاد اروپایی برای جذب رضا جبیره مهاجم ملی پوش صنعت نفت آبادان اظهار داشت: رضا بازیکن خوب و آینده‌دار تیم ماست که هفته پیش هم موفق به گلزنی شده بود. در این‌باره ما یک صحبت اولیه‌ای در هیات مدیره داشتیم و در حال حاضر به جمع بندی‌هایی هم رسیده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: یکسری مکاتباتی با باشگاه درخواست کننده داشتیم و باید ببینیم که به چه نتیجه‌ای میرسیم.

عیسی‌زاده درباره اینکه پیشنهاد باشگاه اروپایی چه اندازه جدی است گفت: این پیشنهاد کاملا رسمی بوده به صورت مکتوب رقم قرارداد مدنظر را هم برای ما ارسال کرده‌اند. ما باید ببینیم که به چه جمع بندی می‌رسیم و بعد از آن نتیجه رسمی را اعلام خواهیم کرد.

او افزود: ما روز یکشنبه طی نامه‌ای رسمی پاسخ خودمان به این پیشنهاد را اعلام کردیم و یکسری درخواست‌هایی داشتیم که الان ما منتظر جواب آن هستیم. آنها مبلغ خود را داشتند و ما یک مقدار تغییر کوچکی در آن داشتیم.

مدیرعامل صنعت نفت درباره اینکه دراگان اسکوچیچ اعلام کرده بود با توجه به شرایط مالی شاگردان زیر فشار هستند گفت: درست است ما تحت فشار هستیم ولی پیگیر هستیم تا در مدت تعطیلات لیگ برتر مشکلات را حل کنیم. مسئولان به ما قول دادند و ما هم امیدوار هستیم که هر چه زودتر منابع مالی خوبی فراهم شود تا ما خیال بازیکنان را راحت کنیم.

عیسی‌زاده درباره عملکرد بازیکنان نفت در دو هفته ابتدایی لیگ برتر عنوان کرد: هفته‌های ابتدایی برای نتیجه گرفتن سخت است و تیم‌ها از هم شناخت ندارند. ما تمرینات را دیرتر از بقیه آغاز کردیم ولی چهار امتیاز عملکرد خوبی بود و می‌توانستیم 6 امتیاز را هم بگیریم ولی به هر حال نتیجه بدی کسب نکرده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که برای جذب مهاجم خارجی مدنظر دراگان اسکوچیچ اقدامی انجام شده یا خیر گفت: ما باید در ابتدا وضعیت مالی باشگاه را مشخص کنیم و قبل از آن نمی‌توانیم تصمیم گیری کنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
امیر فولادی
|
United States of America
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
سلام خوزستان اسپورت عزیز در یکی از خبرگزاری ها اعلام شده ک سعید اذری امده اهواز وبا برای تصدی مدیر عاملی فولاد خوزستان با این تیم مذاکره کرده و به نتیجه خوبی رسیده ایا این خبر صحت دارد یا خیر اعلام کنید لطفا؟؟؟
مدیر پایگاه
سلام
برای مذاکره به اهواز آمده و نتیجه مذاکرات بزودی مشخص می‌شود.


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
ما مهاجم کم داریم با توجه به قدرت بدنی بالای جبیره میتونه خیلی به صنعت کمک کنه اگه بره حتما مشگل خواهیم داشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
اگه اون تیم خارجی پول خوبی بابت خرید جبیره بده میتونیم با پولش مهاجم خوب خارجی بگیریم .
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
0
0
اگر میخواهن جبیره به اروپا بدهند باید حتما بازیکن حارجی بیارن حتما بازیکن اینده داریه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها