به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

برگزاری بازی ملوان در ماهشهر قطعی شد

برگزاری بازی ملوان در ماهشهر قطعی شد

خوزستان اسپورت- مسئول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان از برگزاری مسابقه بین تیم‌های شهرداری ماهشهر و ملوان بندر انزلی از سری رقابت‌های جام حذفی در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالنبی شولی در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه تیم شهرداری ماهشهر در مرحله سوم جام حذفی می‌بایست در خانه میزبان تیم ملوان باشد افزود: پیش از این اعلام شد با توجه به مشکلاتی که در برق نورافکن‌های ورزشگاه شهدای ماهشهر وجود دارد بازی 2 تیم در اهواز یا آبادان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت نور ورزشگاه شهدای ماهشهر در حال اصلاح شدن است تا کیفیت لازم برای برگزاری بازی را داشته باشد، گفت: طی تماس با رییس هیات فوتبال ماهشهر قرار شد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از فردا (پنجشنبه) پیمانکار برای رفع مشکل روشنایی این ورزشگاه وارد عمل شود.

مسئول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان با بیان اینکه به سازمان لیگ اعلام شده ورزشگاه شهدای ماهشهر تا روز بازی این 2 تیم ( شنبه آینده) آماده می‌شود و بازی به طور قطعی در ماهشهر برگزار خواهد شد، گفت: بازی این 2 تیم به دلیل جریمه انضباطی تیم شهرداری از سال گذشته بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

دیدار تیم های فوتبال شهرداری ماهشهر و ملوان بندر انزلی ساعت 19 روز شنبه 16 شهریورماه در  ورزشگاه شهدا ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی در خصوص بازی تیم های استقلال نوین ماهشهر و سردار جنگل گوراب گفت: بازی این 2 تیم نیز در ماهشهر و در حضور هواداران هر 2 تیم انجام می‌شود.

شولی در پاسخ به این پرسش که بازی تیم های استقلال ملاثانی و خیبر خرم‌آباد در کجا برگزار خواهد شد، گفت: این دیدار به دلیل نبود نور کافی در ورزشگاه ملاثانی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

برنامه دیدار نمایندگان خوزستان در مرحله سوم جام حذفی کشور به شرح زیر است:

جمعه 15 شهریور 98
استقلال نوین ماهشهر – سردار جنگل گوراب (ورزشگاه شهدا ماهشهر ساعت 19)

شنبه 16 شهریور 98
شهرداری ماهشهر – ملوان بندر انزلی ( ورزشگاه شهدا ماهشهر ساعت 19)
استقلال ملاثانی – خیبرخرم آباد ( ورزشگاه تختی اهواز ساعت 19)
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها