به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

نقی‌زاده: هیچ ترسی از استقلال و سپاهان نداریم

نقی‌زاده: هیچ ترسی از استقلال و سپاهان نداریم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد که آنها از بازی‌های سخت‌شان در سه هفته آینده ترسی ندارند.

به گزارش خوزستان اسپورت، میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شرایط نفت مسجدسلیمان بعد از گذشت دو هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد. در هفته اول که برابر تیم پرمهره تراکتور قرار گرفتیم و بازی مساوی شد، هر چند که می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و در بازی با صنعت نفت هم شانس برد را داشتیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به شروع مسابقات، طبیعتاً تمام تیم‌ها شرایط ایده‌آلی دارند، ولی با این وضعیت هم می‌توانستیم بیشتر از دو امتیاز بگیریم. با توجه به بازی‌هایی که داشتیم بد نتیجه نگرفتیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به قرعه سخت تیمش در سه هفته آینده و تقابل با استقلال، سپاهان و شهر خودرو عنوان کرد: قرعه سختی در انتظار ماست، ولی هیچ ترسی از این سه بازی نداریم. ما برابر تراکتور هم بازی کردیم و شکست نخوردیم، تراکتوری که پرسپولیس را شکست داد. بالاخره در لیگ امسال باید با تمام تیم‌ها از جمله استقلال، سپاهان و شهر خودرو بازی کنیم. ما می‌خواهیم نتایجی بگیریم که دل هواداران را شاد کنیم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

نقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که هدف نفت مسجدسلیمان قرار گرفتن در چه رتبه‌ای است، تصریح کرد: از حالا نمی توان چیزی را پیش‌بینی کرد. هدف ما انجام بازی زیبا و گرفتن نتایج خوب است. در کنار این هدف تلاش می‌کنیم تا جایگاه آبرومندانه‌ای هم داشته باشیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
دقیقه ها پایانی نیمه اول نقی زاده رو بجای صادق صادقی، آقای تارتار آورد تو بازی، صادقی رو هافبک ها تراکتور گذاشتن وسط... نقی زاده که اومد به کمک علیزاده بازی برگشت... شاید بهترین خرید امسال نفت...
نفتی که امسال خوب بازی میکنه و هوادار رو امیدوار به این تیم کرده...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها