به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۱۸ نظر

نکونام: شرایط سپاهان قابل قیاس با فولاد نیست

نکونام: شرایط سپاهان قابل قیاس با فولاد نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در فوتبال ایران شرایط نباید به این صورت باشد که بازیکن به راحتی با هر باشگاهی قرارداد ببندد و راهش را ادامه بدهد و فوتبال بازی کند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام صبح بخیر» اظهار داشت: از هواداران تیم فولاد که تیم‌مان را حمایت کردند، تشکر می‌کنم. تشکر ویژه‌ای هم از بازیکنانم دارم که واقعاً زحمت کشیدند و توانستند در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی بکشند. امیدوارم مردم و هواداران از بازی لذت برده باشند.

وی افزود: جذابیت فوتبال به همین گل‌هایی است که زده می‌شود و خوشحالم که تیم ما موفق شد در لحظات پایانی گل بزند و به حق خود برسد و این برای من خیلی مهم و حیاتی بود.

نکونام در این‌باره که آیا پیش‌بینی می‌کرد بازی با تساوی تمام شود، تأکید کرد: به‌هرحال وقتی بازی به آن دقایق و ثانیه‌ها می‌رسد حساسیتش بیشتر می‌شود، اما به‌هرحال اگر در فوتبال بتوانیم از ثانیه‌ها و اشتباهات حریف استفاده کنیم قطعاً به موفقیت می‌رسیم. ما هم به ویژه در نیمه دوم خوب بازی و تلاش کردیم و در آن ثانیه‌ها به گل رسیدیم و شرایط رسیدن به گل را داشتیم.

وی درباره شکایت باشگاه استقلال از فغانی به خاطر اینکه سوت پایان را دیر زده است، اظهار کرد: اگر باشگاه بزرگ استقلال می‌خواهد شکایت کند حق این کار را دارد. من هم به این تصمیم احترام می‌گذارم و نظر خاصی نمی‌توانم بدهم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شادی پس از گل تیمش مقابل استقلال بیان کرد: من برای تیم فولاد کار می‌کنم، این تیم برای من اهمیت خاصی دارد و موفقیت آن برایم مهم است. همیشه سعی می‌کنم حرفه‌ای رفتار کنم. قرارداد من با باشگاه فولاد است و باید از حق این تیم دفاع کنم.

نکونام در پاسخ به این سؤال که «نارضایتی هواداران استقلال در پایان بازی از چه بود؟»، گفت: من متوجه نشدم چون بعد از بازی سمت بازیکنان رفتم و به آنها خسته نباشید می‌گفتم و متوجه نشدم.

وی راجع به حواشی انتقال بلبلی تصریح کرد: واقعیت این قضیه این است که من خودم این بازیکن را از سال گذشته زیرنظر داشتم و احساس کردم امسال می‌تواند به تیم ما کمک کند و بازیکن آینده‌داری است. از یکی از دوستان که مربی بلبلی بوده و واقعاً حق بر گردن او داشته است، خواهش کردیم با وی به صورت مستقیم صحبت و شرایط را فراهم کنند. با بلبلی که صحبت کردیم ابراز علاقه کرد تا به باشگاه فولاد بیاید. با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردیم و قرار شد شرایط برای بستن این قرارداد فراهم شود. بلبلی هم اعلام کرد قرارداد با باشگاه سپیدرود تمام شده است و مشکلی ندارد. او اعلام کرد من فسخ قرارداد دارم، اما حالا همراهم نیست و گفت من بابت فسخ قرارداد هیچ مشکلی ندارم و مبلغ قرارداد و شرایط فسخ را هم اعلام کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یادآور شد: بلبلی همراه با دوست عزیزی که مربی او بوده آمد و صحبت کرد و قراردادی هم با ما منعقد شد. به خاطر بلبلی از مدیرعامل باشگاه خواهش کردم از شمال به تهران بیاید و قرارداد امضا شد. اینکه بعد از این چه اتفاقاتی افتاد کاملاً غیرحرفه‌ای بود. بازیکن نباید این کار را کند و اگر با باشگاه سپیدرود قرارداد داشته نباید با ما قرارداد می‌بسته و اگر با ما قرارداد داشته نباید با باشگاه استقلال قرارداد می‌بسته است. در فوتبال ایران نباید شرایط به‌گونه‌ای باشد که بازیکن به همین راحتی با هر باشگاهی قرارداد ببندد و راهش را ادامه بدهد و فوتبال بازی کند. هر بازیکن و تیمی که این تخلفات را انجام دهد باید برای‌شان جریمه در نظر گرفته شود.

نکونام درباره بازی با تیم فوتبال سپاهان گفت: این تیم مدعی قهرمانی است و بازیکنان خوب، باکیفیت و قدرتمندی را دارد و بازیکنان بهتری جذب این تیم شده‌اند. شرایط سپاهان به خاطر بازیکنانی که می‌گیرد و مبالغی که پرداخت می‌شود، قابل قیاس با ما نیست. امیدوارم سپاهانی‌ها موفق باشند و در جام باشگاه‌های آسیا هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی خوبی جلوی هواداران‌مان انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره دعوت به کمیته انضباطی نیز تصریح کرد: بعد از بازی با نفت آبادان من گفتم داور روز خوبی داشت و داوری فوق‌العاده‌ای بود، اما به نظرم آن صحنه پنالتی بود. من سرمربی تیمم هستم و نظر شخصی‌ام را با احترام به کمیته داوران گفتم. خود دوستان می‌دانند که سال گذشته در تیم نساجی با تمام اشتباهاتی که در حق این تیم شد من هیچ‌وقت اعتراض و بی‌احترامی نداشتم. من همیشه حامی داوران هستم که زحمت می‌کشند، اما آن روز به نظر من پنالتی بود و نظرم را با کمال احترام گفتم و فکر نمی‌کنم هیچ جای دنیا هیچ مشکلی نباشد. در کمیته انضباطی هم این را اعلام می‌کنم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۸
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
مربی که اینقد از تیم مقابل میترسه و از حریفش غول میسازه پس تعجبی نیس که بازیکنهای فولاد داخل زمین فقط دفاع میکنن و زیرتوپ میزنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
اگه فولاد مثل سپاهان بود مربی خوبی مثل قلعه نویی جذب میکرد
محمد فولادی خونی
|
United States of America
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
نمیدونم چه بر سر فولاد اومده ینی فردا نمیخواین برین سفر آخرت آخه چرا بخاطر منافع شخصیتون دل هزار انسان مظلوم که دلخوشیشون همین فوتباله رو میرنجونید خدا اون بالا جای حق نشسته
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
انگار همه تیمای لیگ ایران در حد رئال مادرید هستند اما فولاد در سطح تیمای محلاته از نظر شما اقا جواد؟
سیاوش
|
Germany
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
آقا از حرفای نکونام معلومه بدجور ترسیده و دنبال مساوی گرفتنه کسی ورزشگاه نره چون فولاد قراره یه بازی کسل کننده و بزن زیر توپ بازی کنه آقا تا دیر نشده نکونام رو اخراج کنید مربی خوب بگیرید چرا با اعصاب هوادارا بازی میکنید مردیم بخدا از امثال نکونام و پورموسوی و...... خدا نگذره ازت دکتر رضایی...
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
آقاي نكونام، چرا سپاهان مدعي قهرماني باشه ولي ما نباشيم. مگه ما از سپاهان چي كم داريم . يادت باشه كه ما خوزستانيم ، هم بهترين و مدرنترين ورزشگاه اختصاصي رو داريم هم دو بار قهرمان شديم. پس ديگه هيچ تيمي رو به رخ ما نكش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
حرفای قطبی و روحیه دادنش کجا و حرفای نکو و ترس و تزریق عدم اعتماد بنفسش کجا
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
اقای جواد لالیگایی جهت اطلاعت با مربیگری پورموسوی بیسواد که اصلا قبولش ندارم رفت و برگشت سپاهان رو شکست دادیم. با افشین قطبی هم با سپاهان مساوی کردیم. زمان نعیم سعداوی رفت و برگشت با سپاهان مساوی کردیم. با اسکوچیچ سپاهان رو شکست دادیم با گل اهل شاخه. پس خواهشن شخصیت فولادو پایین نیار اقا نکونام ناسلامتی شما چندسال اروپا بازی کردی باید شخصیت حرفه ای داشته باشی. متعجبم از مسئولین فولاد چرا سکوت میکنن واجازه میدن یه سرمربی کم تجربه اینطوری راجب تیم بزرگ فولاد صحبت کنه!!!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
جالبه سپاهان اصلا بازیکن ستاره نداره فقط مربیش خیلی بهتر از شماست اقای نکونام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
نکونام در حد و اندازهای مربی گری در لیگ برتر نبوده و نیست چطور مدیریت فولاد این انتخاب کرده خدا داند..
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
صبر کنید،مربی زمان میخاد،حالا هرجور نگاه کنیم به سابقه تیم،دنبال مربی بزرگ نریم،ولی این استراتژی نکونامه،مطمئن باشید سپاهان رو می برند
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
نکونام نقطه ضعف خودش را به کل تیم تعمیم می دهد روحیه تیم را پایین می آورد و باعث سرخوردگی و ناامیدی بیشتر هواداران می شود ،.مدیرعامل و سرمربی فولاد باعث کسر شان باشگاه و هواداران هستند .
فولاد پادشاه جنوب
|
Germany
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
وقتی یه استقلالی مربی تیم بزرگ فولاد بشه نباید هم بیشتر از این انتظار داشت این اقا یک مربی سفارش شده و تحمیلی هست و اصلا در قواره فولاد کبیر نیست
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
به نظر من بهترین اعتراض به وضعیت موجود فولاد نرفتن و حمایت نکردن از تیم هستش شاید اتفاقی افتاد و از بیماری که تیم فولاد دچارش شده رها بشه!
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
دارم تو ذهن خودم تصور میکنم،که اگر این سه سال ویسی سرمربی فولاد بود،،قسم میخورم هر سه سال سهمیه آسیا را که میگرفتیم هیچ یکی دوبار هم قهرمان لیگ شده بودیم هیچ،یک بار هم حداقل جام حذفی را میبردیم،،، با شخصیت ترین مربی ایران عبدالله ویسی هست،و بعد گل محمدی و قلعه نوعی وسلام
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
من فقط يك سوال دارم , از بازيكن سوال كرديد و جواب داد من قرارداد ندارم ولى شما مكر نبايد از باشكاه وى هم سوال مى كرديد أره يا نه ؟ شما حرفه اى هستيد يا در خيابان مسابقه ميدهيد ؟!!!
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
عزیزان...نکونام را تا نیم فصل تحت هرشرایطی حمایت کنیم...6هفته اول لیگ هم برای فولاد خیلی سخته ...غیرازاین هرکاری بکنیم کاملا به ضررفولاده....پس حمایت کامل تا نیم فصل...
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
بدون اینکه بخواهم از نکونام کم تجربه در مربی گری دفاع کنم باید گفت او حقیقت را گفته ؛ توجه کنید او شرایط سپاهان را گفته ؛ در واقع سپاهان و فولاد زیر نظر وزارت صنایع و فولاد هستند ولی متاسفانه یک بوم و دو هواست چون این وزارتخانه هر ساله بیشترین خرج را در جهت جذب بازیکن خوب و کلیدی و جذب مربی غیره برای سپاهان کرده و می کند شما فکر کردید چطور سپاهان سه بار پیاپی قهرمان شد و همیشه مدعی است چون براش بیشتر خرج شده ؛ آنوقت اگر یکی مثل نکونام حقیقت را گفت عوض وزارت صنایع و فولاد یقه او را می گیرید ! مطلب دوم که خدمت دوستان عرض کنم فوتبال ایران مخصوصا از دور دوم قرارداد با کیروش دچار رکود و دور باطل شده : فدراسیون قبل از آمدن کیروش بیشتر به فوتبال لیگ متکی بود و حداقل یک تعداد بازیکن خروجی داشت مثل مهدوی کیا و ....بعد چون نه در آسیا و نه در جام جهانی به نتیجه دلخواه نرسیدند با کیروش قرارداد نجومی بستند بلکه با کمک از بازیکنان دورگه نتیجه بگیرند که آنهم نشد ولی متاسفانه باز هم با تا جام جهانی اخیر ادامه دادند و باز راه تکراری و باطلشون را با یکی دیگر ادامه می دهند ؛ ضعف فوتبال ایران چند چیز است ۱- ضعف مدیریتی ۲- نداشتن فوتبال پایه و زیر ساخت ها ۳- نداشتن یک لیگ پویا ؛ ۴- پرونده های فوتبالی بی نتیجه مانده در کمیسیون اصل ۹۰ اگر اشتباه نکنم ؛ نهایتا در واقع لیگ ایران دارد کسل کننده و بی نتیجه دنبال میشه و وقت کشی نسبت به رقبای آسیایی ؛ بنده در آخر معتقدم گروه تاج و همکاراش باید دیگر کنار بکشن چون هیچ نتیجه و کارنامه قبولی نگرفتن ؛ بلکه افرادی امثال آقای دهکردی سکان دار فوتبال ایران شوند آنوقت تغییر و تحول را خواهید دید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها