به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سامری: امسال بازیکن خارجی یا ملی‌‌پوش نداریم

سامری: بازیکن خارجی یا ملی‌‌پوش نداریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با اشاره کمبود بودجه این باشگاه، گفت: باتوجه به این مشکل نتوانستیم بازیکن ملی پوش و خارجی جذب کنیم و تیمی که بازیکن ملی و خارجی نداشته باشد، قطعا از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حماد سامری درخصوص وضعیت این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: تمرینات تیم چند روزی است که در آبادان آغاز شده است و پایان ماه جاری نیز اردویی همراه با دو سه بازی تدارکاتی در تهران خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باتوجه به کمبود بودجه نتوانستیم بازیکن ملی پوش و خارجی جذب کنیم و تیمی که بازیکن ملی و خارجی نداشته باشد قطعا از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان بیان کرد: بازیکنان فصل گذشته ما بسکتبالیست های تیم قهرمان و جزو نفرات اول بسکتبال کشور بودند و باتوجه به این که برای این فصل نتوانستیم خواسته مالی آن ها را برآورده کنیم، با مبلغ بسیار خوبی جذب تیم های دیگر شدند. به هر حال با این شرایط باید قهرمانی فصل قبل را فراموش کنیم و تنها به لیگ امسال فکر کنیم.

وی درباره حضور تیمش در باشگاه های آسیا نیز عنوان کرد: برای این رقابت‌ها با چند بازیکن درجه یک تیم ملی صحبت‌های خوبی داشته‌ایم و قرار شد به عنوان یار کمکی کنار ما باشند. در این رقابت‌ها بحث آبادان نیست و ما نفت ایران خواهیم بود. برای این که نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم، تیم نیاز به تقویت دارد و باید بازیکنان ملی خوبی را جذب کنیم تا نتایج خوبی به دست آوریم.

سامری در ادامه بیان کرد: بازیکنان بسیار خوب و با پتانسیلی در اختیار داریم، البته کار خیلی سختی دارند و باید امسال آبروداری کنند و بالاترین سطح خود را نشان دهند. به بازیکنان و تیمم باور دارم و مطمئنم در پایان فصل نیز مورد پیشنهاد تیم‌های دیگر قرار می‌گیرند و تیم های دیگر با مبلغ بالا خواهان آن ها خواهند بود.

وی در پایان گفت: به نظرم لیگ امسال پویاتر خواهد بود زیرا 15 تیم اعلام آمادگی کرده‌اند و همین نیز شرایط ما را سخت تر می‌کند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
پس آقای سامری اگه نمیذارن تیم قوی ببندید لطفا در مسابقات شرکت نکنید که با تحقیر برخواهید گشت . لطفا با آبروی آبادان و ایران بازی نکنید که قطعا توجیحاتتون مقبول نخواهد افتاد . شما مربی بزرگی هستید ولی اینجوری با بزرگی خودتون بازی میکنید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها