به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
استقلال ملاثانی به فعالیت ادامه می‌دهد

صعود سه تیم خوزستانی در جام حذفی فوتبال

صعود سه تیم خوزستانی در جام حذفی فوتبال

خوزستان اسپورت- سه تیم خوزستانی جواز صعود به مرحله سوم جام حذفی فوتبال در فصل 98-99 را کسب کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله دوم مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل 98-99 به انجام رسید و سه تیم خوزستانی موفق به کسب جواز صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها شدند.

تیم شهرداری ماهشهر در مصاف با تیم اتحاد قلعه رئیسی کهگیلویه و بویر احمد با 6 گل به پیروزی رسید. علی‌محمد چراغی (سه گل)، رضا جباری، سجاد عباسی و امیرحسین طاحونی گل‌های شهرداری را در این دیدار به ثمر رساندند.

استقلال نوین ماهشهر هم که قرار بود به مصاف تیم مقاومت تهران برود، به دلیل انصراف حریف دسته دومی، صاحب پیروزی 3 بر صفر شد و بدین ترتیب جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کرد.

در آخرین بازی بازی شنبه شب نیز تیم استقلال ملاثانی در جزیره کیش به دیدار تیم ملوان کیش رفت و با نتیجه 5 بر صفر مقابل حریف به برتری دست یافت. علی فاتح (سه گل)، امین هاشمی و محمد مدملیسی در این مسابقه برای آبی‌پوشان ملاثانی گلزنی کردند تا شاگردان داریوش هرمزی راهی دور سوم جام حذفی شوند.

طی روزهای گذشته بحث‌هایی برای واگذاری امتیاز حضور تیم استقلال ملاثانی در لیگ دسته دوم به باشگاه مس شهربابک کرمان وجود داشت که مدیران باشگاه استقلال ملاثانی با این موضوع مخالفت کرده‌اند و این تیم جنوبی کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی (با حضور تیم‌های لیگ دسته اول و تیم های صعود کرده از مرحله دوم) عصر روز یکشنبه 10 شهریور در سالن روابط عمومی سازمان لیگ انجام خواهد شد.

همچنین مرحله چهارم مسابقات جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های صعود کرده از مراحل قبل در روزهای 7 و 8 مهرماه برگزار خواهد شد.

صعود سه تیم خوزستانی در جام حذفی فوتبال
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ferydon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
بازگشت همه بسوی خداست.... بدینوسیله درگذشت عموی بزرگوارم محمدعلی غلامپور... پدر بهزاد غلامپور را به اطلاع عزیزان میرسانم.....
مدیر پایگاه
با سلام
مصیبت وارده را تسلیت عرض می‌کنیم. روحشان قرین رحمت الهی.


محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
خدا رحمتش کند روحش شاد
مهدی زرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
روحشان شاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها