به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

نیمکت نشینی آل‌کثیر دلیل فنی داشت

نیمکت نشینی آل‌کثیر دلیل فنی داشت

خوزستان اسپورت- نیمکت نشینی مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی هفته دوم برابر نفت مسجدسلیمان با صلاحدید کادر فنی صورت گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، عیسی آل‌کثیر مهاجم جدید تیم صنعت نفت آبادان در جریان بازی مقابل نفت مسجدسلیمان فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و در طول 90 دقیقه از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود.

در خصوص دلیل غیبت این بازیکن اخباری منتشر شد، اما براساس اعلام مسئولان تیم صنعت نفت آبادان، عیسی آل‌کثیر با تشخیص کادر فنی صنعت نفت در بازی برابر نفت مسجدسلیمان نیمکت نشین شده و هیچ موضوع دیگری مطرح نبوده است.

جانشین عیسی آل‌کثیر در ترکیب صنعت نفت برای دیدار با نفت مسجدسلیمان، رضا جبیره مهاجم جوان زردپوشان بود که اتفاقا عملکرد بدی هم نداشت و تک گل آبادانی‌ها را در دقایق ابتدایی مسابقه به ثمر رساند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت آبادان که 8 بازی متوالی در لیگ برتر شکست نخورده است، در مسابقه بعدی میهمان پرسپولیس تهران خواهد بود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
با این دروازبان در بازی با پرسپولیس میشیم کیسه گل . آخه یه دروازبان در دوبازی اینقدر اشتباه باید انجام بده . من موندم این فرحانی بعنوان مربی دروازبانها در تمرینات چی یاد دروازبانهای تیم میده . چطوره هر مربی که به صنعت میاد بازم این آقا میشه مربی دروازبانها .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
آقای عیسی زاده تو چه خیری ازاین مربیای خارجی دیدی که اینقدر دنبال مربی خارجی هستی مگه ویسی و همین تارتار چشون بود که نگرفتیشون. بابا چرا این دلالها رو از کنار تیم نمیزنی کنار . این آقا در بازی با نفت مسجد سلیمان هیچ تاکتیک مشخصی نداشت بهترین بازیکن پنج سال اخیر صنعت نفت یعنی میلاد جهانی رو مینشونه رو نیمکت در خونه خودمون تاکتیکش شده بود ضد حمله زدن . مگه نفت مسجد سلیمان از باب نفرات داخل زمین چه برتری نسبت به بچه های صنعت داشت که اونها با تفکر مربیشون در زمین ما مسلط بر بازی بودن اونوقت ما با همین بازیکنای فصل قبل که تیمهای بزرگ و مدعی را برده بودیم و همین نفت مسجد سلیمانو سه به یک شکست داده بودیم حالا نتونیم از یک گل خودمون دفاع کنیم و مساوی بدیم .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
چون از طرف باشگاه صنعت نفت کسی پاسخگو نیست مجبوریم از بعد فنی یا حواشی باشگاه از راه گمانه زنی وارد بشیم از پایان بازی صنعت با نفت MIS چندین کامنت گذاشتم پر از حرص و انتقاد. از جمله اینکه با غرور و یا ترسو بازی کردن . تیم تاکتیک و یا ضد تاکتیک نداشت مربی تماشاگر محض بود و ازاین قبیل. الآن به ذهنم رسید که تیم اصلا فرصت بدنسازی نداشته و دادن توپ و زمین به فولاد و نفت MIS و دلخوش به ضد حمله بخاطر ذخیره قوای جسمی بوده .الله اعلم داشتن دو دروازه بان با فیزیک نسبتا مشابه این مزیت رو داره که درصورت آماده نبودن یکی( دراینجا دریس) با ایجاد حس رقابت از دیگری یعنی سالاری استفاده بشه که مصادف شده با بازی پرسپولیس تا بتونه تواناییهای خودش رو در معرض دید پرشورهای آبادانی قرار بده! سالاری میخوامت خوب موقعی بازی بهت رسید البته اگر مربی صلاح بدونه !
آقای عیسی زاده خسته نباشی خدا قوت بی زحمت دستور بده اون تل خاک پشت دروازه رو جمع بکنن و دیوار پشت اون یکی دروازه رو رنگ بزنن !!
آقای عرب زاده عزیز لطفا موقع گزارش قصه نگو باحرارت باش میتونی گزارشهای شاهین بهرام نژاد رو ببینی و الگو برداری کنی گزارشگر انگلیسی مارتین تایلور هم که حرف نداره حتی همین کشورهای عربی همسایه اونها هم خوبن! اگر تصویربردار و یا کارگردان و یا هفت پشت فامیلشون این کامنت رو میخونه خواهشا و ملتمسانه ازتون میخوام فقط و فقط فوتبال روز دنیا رو ببینید یه کلاس کاملا رایگان آموزشی به همین سادگی وبه همین خوشمزگی !!
در انتها منهای بحث فنی 4 امتیاز از دو بازی برای شروع خوبه . به امید پیروزیهای پی در پی برای صنعت نفت محبوب . " نه بارسا نه میلان فقط برزیل ایران " !!
رضا از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
1
با سلام . این مربی آمده است مانند مربی قبلی در پایان لیگ سر از کشورهای عربی در بیاورد ، و اصلا" صنعت نفت برایش مهم نیست دیدید که در پایان بازی با نفت مسجد سلیمان چی گفت ؟ من به تیم نگفتم دفاعی بازی کنند . یعنی تیم هر کار دلش خواست انجام بده . آخه مربی دانشمنداینطوری که لیگ افغانستان هم تورا نمی خواه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
1
0
سلام لطفا نظربیخود نگید همین اسکوچیچ میرفت پرسپولیس عالی میشدبعدشم فعلا عیسی زاده بدنبوده 2ساله تیم تک رقمی شده یه چیزی یادگرفتیدیادتون نره این تیم آسانسوری بود پس بجای انتقاد حمایت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
1
جناب ناشناس مثل اینکه هنوز خوابی . میگی باید راضی باشیم که دوسال تیم در میانه میدانه و میگی دلمونو خوش کنیم چون چندسال بخاطر شرایط ظالمانه بعد از جنگ در لیگ نبودیم . عمو داری راجع به تیمی صحبت میکنی که حدود 60 سال قدمت داره . اگر تیم تا حالا ضعیف عمل کرده بخاطر مدیریتهای ضعیف و وجود دلالها و فساد مدیریتی بوده . بنظرت پارس جنوبی جم آیا قدمتش از صنعت بیشتره یا شرایط اجتماعی و شهریشون از آبادان بهتره و یا هوادارای تیم تازه تشکیل شدشون بیشتر از صنعته و یا درآمدمالیشون از صنعت بیشتره چرا اونها در دوسال پیش که به لیگ برتر اومدن پنجم شدن ولی ما کجای لیگ بودیم . آبادان دشمناش زیاده چون روزی بعد از تهران بزرگترین شهر و مهمترین شهر ایران با بیش از 500 هزار نفر جمعیت بود و موقعیت و اسمو رسمش زبانزد ایران بود و هرکسی که دنبال کار میگشت می اومد آبادان پس دشمنای این شهر و حسودان زیادن برای همین با انتخاب مدیریتهای ناتوان و غیر بومی تاکنون تلاش کرده اند که این شهر و این تیم نامی و دوست داشتنیش پا نگیره . پس نیا بگو دلمونو به این خوش کنیم که نهم شدیم این جای گریه داره چطور اس خوزستان و فولاد که قدمتشون نصف صنعت نفت هم نمیشه قهرمان لیگ شدن ولی هنوز صنعت نفت نتونسته یه جام برای اینهمه هواداراش بیاره . یادت باشه که دیگه بکوری چشم دشمنا ما پنج ساله که اومدیم ودیگه هم برنخواهیم گشت و فقط هم بدنبال قهرمانی و یا کسب سهمیه هستیم .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
1
اقای ناشناس آسانسور خودتی و امثالت. عیسی زاده یک ادم بی عرضه تو هم حتما بهت میرسه که چنین حرفی رو میزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
1
می خواستم به اسکوچیچ بگم ما با کاسیمیرو ۶ امتیاز گرفتیم حالا بماند در جامهای تخت جمشید ولیگهای دیگر در حضور تمامی تیمهای خوب ایران چند هفته صدر نشین بودیم برو قشنگ تاریخ باشگاه با عظمت صنعت نفت را مطالعه کن بعد صحبت کن باید ازهواداران بزرگ معذرت خواهی کنی
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
به نظرم مدیران روی بعضی نتایج وارنج تیم تاثیر دارند نبودن عیسی دلیل فنی نداشت اقای طرفدار فولاد شما که پله برفی لیگ هستین که با پول مثل پله برقی رفتین و برگشتین
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
آقای ناشناس عزیز در تکمیل صحبتهات اولین جام قهرمانی هم پرویز دهداری سال 1339 اورد آبادان
و بعدش هم تو 6 دوره جام های تخت جمشید 3 دوره آقای گل هاش یه آبادانی بود
امیدوارم مسوولین به خودشون بیان و اهداف بلندتری را برا صنعت ترسیم کنن و به بودن تو وسط جدول راضی نباشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها