به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

هاشمی‌ نسب: مساوی با استقلال عادلانه بود

هاشمی‌نسب: تساوی استقلال و فولاد عادلانه بود

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که استقلال در این فصل با تغییرات زیادی مواجه شده و باید به سرمربی این تیم زمان بدهند تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تساوی فولاد خوزستان برابر استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما برای برد وارد زمین شده بودیم، ولی در مجموع تساوی عادلانه بود، چون دو تیم نسبت به هم برتری خاصی نداشتند. در نیمه اول آنها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، ولی فقط یک بار توپ را به تیر دروازه زدند و دیگر موقعیت خاصی نداشتند. استقلال در نیمه دوم به گل رسید، ولی ما در این نیمه نیز نمایش خوبی داشتیم و در نهایت هم به گل تساوی دست پیدا کردیم.

وی در ادامه تأکید کرد: دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر به ضرر ما تمام شد، چون روی تاریخ دهم مرداد برای شروع لیگ حساب باز کرده بودیم. این وقفه باعث شد تا برنامه‌های ما کمی به‌هم بریزد، ضمن اینکه چند مدافع‌مان هم مصدوم شدند. توقع ما از این تیم بالاست و مطمئن باشید که در بازی‌های بعدی شرایط فولاد بهتر خواهد شد.

هاشمی‌نسب با اشاره به اعتراض استراماچونی و بازیکنان استقلال در مورد وقت‌های تلف شده بازی، خاطرنشان کرد: این چیزها در فوتبال طبیعی است. شما دیدید که با مصدومیت گلر استقلال بازی متوقف شد و ما در نهایت در ثانیه‌های آخر گل زدیم و این چیزها در فوتبال طبیعی است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، درباره شروع بد این تیم در لیگ برتر و اینکه استراماچونی تحت فشار قرار گرفته است، تصریح کرد: استقلال برای فصل جدید با تغییرات زیادی در کادر بازیکنان و حتی رأس کادر فنی‌اش مواجه شده و اعتقاد من این است که باید به استراماچونی زمان بدهند تا کارش را انجام دهد و تفکرات خود را در تیم جا بیندازد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارید که استقلال بازیکن ستاره و طراز اول در اختیار ندارد؟»، گفت: فوتبال ایران سال‌هاست که با قطحی ستاره مواجه است. تیم‌های بزرگ نیاز به بازیکنان بزرگ دارند تا اگر یک بازی گره خورد، ستاره‌ها بازی را در بیاورند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
به هیچ وجه عادلانه نبود چون تمام فضاها دست استقلال بود و تیم ما هیچ تاکتیک و برنامه خاصی واسه نزدیک شدن به دروازه استقلال رو نداشت ...لطفا به جوانهای فولاد بیشتر اعتماد کنید و بازیکن های غیر متعصب به تیم را کنار بگذارید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
دوست عزیز،ای کار رو مدیر عامل باید بخاد که نمیخاد، البته بهش جق میدم، چون همین آقای دهکردی ک همه ازش یاد میکنند، بیچاره سه سال فحش شنید خودش و جلالی از همین هوادارا، آخرشم بعد قهرمانی ،کاری کردن بره، الانم با این بی برنامگی به هیچ جا نمیرسه
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
چه عادلانه ای حقتون باخت بود بازی همش دست استقلال بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
عادلانه چی بابا خدا شکر کن نباختید انگار یه ... فرستادید تو زمین هیچکس نمیفهمه پستش چیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها