به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

انتقاد سرپرست نفت آبادان از تیم‌های پولدار لیگ

انتقاد سرپرست نفت آبادان از رقابت مالی لیگ

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: تیم‌های پولدار و متمول لیگ مانند پتروشیمی و شیمیدر دو برابر ما به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرتضی سام بوشهری در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: در حال مذاکره با نفراتی که می‌خواهیم، هستیم و قرار است تمرینات‌مان از روز سه‌شنبه برای حضور در باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر آغاز شود. سامری سرمربی تیم کار مذاکره با بازیکنان مورد نظرش را انجام می‌دهد و به احتمال زیاد تا دو سه روز آینده تیم تکمیل خواهد شد.

وی در مورد جدایی بازیکنان اصلی این تیم مانند حسن‌زاده، داودی، مایک رستم‌پور و رسول مظفری گفت: امسال تیم‌های پولدار مانند پتروشیمی و شیمیدر زیاد داریم و اجازه نمی‌دهند تیم‌های دیگر بازیکن بگیرند. آنها در هر پست 3-4 بازیکن می‌گیرند و روی نیمکت قرار می‌دهند. مهمترین بحث هم مسائل مالی است. پتروشیمی دو برابر ما به بازیکنان پول می‌دهد. ما چه کار می‌توانیم انجام دهیم.

سام‌بوشهری ادامه داد:‌ به خاطر بخشنامه وزارت نفت نمی‌توانیم هزینه زیادی انجام دهیم و تفاوت پیشنهاد تیم‌های دیگر به بازیکنان با ما حداقل 200 میلیون تومان است.

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی می‌مانند، گفت: سعید داورپناه احتمالا با ما خواهد بود و بازیکنانی مانند شهریان و ترابی هم در کنار ما هستند.

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد اینکه آیا قبول دارید از سال قبل ضعیف‌تر خواهید بود یا خیر،‌گفت: صد در صد همین طور است. مهره‌های تاثیرگذار از تیم ما جدا شدند. با این وجود سعی می‌کنیم تیم یکدست و هماهنگی را جمع کنیم و 3-2 بازیکن خوب هم که داریم به نفرات اضافه کنیم.

سام بوشهری در مورد اینکه باشگاه چه اقداماتی برای حضور در باشگاه‌های آسیا انجام داده است، گفت:‌قرار است 31 شهریور به بانکوک محل برگزاری مسابقات اعزام شویم و در حال انجام کارها هستیم. حدود 15 روی دیگر باید اسامی تیم را به کنفدراسیون آسیا اعلام کنیم. خوشبختانه در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه از یار کمکی هم استفاده خواهید کرد یا خیر،‌ گفت: با فدراسیون در این زمینه صحبت‌هایی انجام دادیم و آنها هم موافقت خود را اعلام کردند و حالا باید دید کادر فنی برای تقویت تیم به چه نفراتی احتیاج خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان فصل گذشته جام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران را کسب کرد و باید برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا آماده شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
مگه پتروشیمی بندر امام جزو زیر مجموعه وزارت نفت نیست که میتونه اینجوری ولخرجی کنه . آقای سامری بنظر من اگه میدونید بازیکنای خوب و اصلیتونو بدلیل منابع مالی کم نمیتونید کنارتون داشته باشید و حتی نمیتونید بازیکنای بهتر از اونهارو جذب کنید همین الان انصراف بدید آبرومندانه تر و بهتره چرا که اولا همه متوجه میشن وقتی آبروی ایران درکاره باید برای بازیهای آسیایی دولت دست به جیب بشه ضمن اینکه وقتی انصراف بدید لااقل در آسیا با تحقیر حذف نمیشیم و همه میگن خودشون انصراف دادن . پس لطفا عاقلانه و آبرومندانه بیندیشید . اگه با این وضعیت رفتید آسیا و با شکستهای زیاد برگشتید بدونید که هیچ بهانه ای نزد هوادارا و مردم ایران پذیرفته نیست چون هر عاقلی میدونه آسیا یعنی با قدرت حضور یافتن و با گدا بازی جز زنگ تفریح چیزی نخواهیم شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها